Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen stress mensen ik had gewoon her gevoel dat ik dat even moest delen."
"Net een halve groene rolex opgekoud en door geslikt. Na 5 minuten al lekker duizelig hiephoi"
"We zijn er weer bij, na een aantal uurtjes flink getript te hebben. In slaap gevallen of ko gegaan ik weet het niet meer, maar ik werd wakker met een slipper om mn oor"
"Perenijsje zei: Lekker hard gaan toch Na 5 min al duizelig is wel erg snel😱 Ik was na 1.5 dag pep en druk bezig zijn om 4 uur juist ff paar uur in bed gaan liggen. Niet geslapen natuurlijk maar mn lichaam had wel ff rust nodig nadat ik gisteravond en vannacht de hele tijd aan het opruimen en reorganiseren ben geweest👌 Ben wat dat betreft ook wel hard gegaan want ga vandaag al wel afkrijgen en dat had ik niet verwacht. Lekker gevoel 😊 Klik om te vergroten... Ja gebeurt me ook nooit na 5 minuten al. Nou waren dit ook wel goeie kwaliteit pillen na een aantal maandjes"
"Ben ook wel zeer benieuwd naar deze drugs!"
"29 februari Reggae Groningen! In de Aa kerk! Lets Blazeee"
"Ik hoef geen coke als ik pepsi"
"Hallo, ik lees hier heel veel en wou ooit zelf een goed rapport schrijven. Dat moment is nu, ik hoop dat ik alles goed schrijf. Ik schrijf dit een half uur na mijn overdosis Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram. Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer. En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken. Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt. Gebruik alsjeblieft nooit te veel!"
"Spyro zei: Wat een verhaal... Veel sterkte gewenst. Hoop dat je er vanaf kunt blijven! Klik om te vergroten... Dankjewel! Dat moet nu gewoon"
"Ganggang💯 zei: Zo jeetje, heftig verhaal man/vrouw! Hoe voel je nu dan? Misschien handig om toch even de dokters dienst te bellen? Denk dat het handig is om met je verslaving aan de slag te gaan. Er is altijd een reden voor zulk destructief gedrag. Je bent in ieder geval al zo ver dat je hebt toegegeven dat het verkeerd gaat. Nu is het zaak om er mee bezig te gaan dmv therapie of verslavingszorg! Klik om te vergroten... Man. Haha. Voel me nu redelijk stabiel, beetje draaierig. Morgen zeker de doktersdienst bellen om me helemaal te laten chekken."