Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHard gaan

Hard gaan

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen stress mensen ik had gewoon her gevoel dat ik dat even moest delen.
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net een halve groene rolex opgekoud en door geslikt. Na 5 minuten al lekker duizelig hiephoi
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus?
Het onzin en trip report sub bestaan

Dit is voor serieuze vragen/mededelingen niet om in 1 zin te melden dat je 5m geleden een pil hebt geslikt...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjenter zei:
Net een halve groene rolex opgekoud en door geslikt. Na 5 minuten al lekker duizelig hiephoi
Klik om te vergroten...

Na 5 min al..??. Was het geen smartie?? ๐Ÿ˜„
Have fun ๐Ÿฅณ
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Dus?
Het onzin en trip report sub bestaan

Dit is voor serieuze vragen/mededelingen niet om in 1 zin te melden dat je 5m geleden een pil hebt geslikt...
Klik om te vergroten...
Zegt degene die een heel topic opent om aan te geven dat ie iets besteld heeft.
https://drugsforum.nl/threads/4mmc.66582/

Laat deze man lekker, misschien kun je vragen of ie d'r daarna wat leuks over wilt schrijven
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Dus?
Het onzin en trip report sub bestaan

Dit is voor serieuze vragen/mededelingen niet om in 1 zin te melden dat je 5m geleden een pil hebt geslikt...
Klik om te vergroten...

En wat heb jij geslikt dan....???
Overdrevenserieuszijnpil....???๐Ÿ˜œ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben wel benieuwd hoe hard ie nu ondertussen gaat?๐Ÿคฃ
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albertospaghetti zei:
Zegt degene die een heel topic opent om aan te geven dat ie iets besteld heeft.
https://drugsforum.nl/threads/4mmc.66582/

Laat deze man lekker, misschien kun je vragen of ie d'r daarna wat leuks over wilt schrijven
Klik om te vergroten...
In het onzin sub forum rite?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjenter zei:
Geen stress mensen ik had gewoon her gevoel dat ik dat even moest delen.
Klik om te vergroten...

Ja prima toch!,niks mis mee hoor.
Ga je nog lekker?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#10
I ga ook al echt kneiterhard sinds 4 uur gistermiddag en nog steeds is het niet klaar pff ๐Ÿ˜‚
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker hard gaan toch :nevergonnagiveyouup:
Na 5 min al duizelig is wel erg snel๐Ÿ˜ฑ
Ik was na 1.5 dag pep en druk bezig zijn om 4 uur juist ff paar uur in bed gaan liggen. Niet geslapen natuurlijk maar mn lichaam had wel ff rust nodig nadat ik gisteravond en vannacht de hele tijd aan het opruimen en reorganiseren ben geweest๐Ÿ‘Œ
Ben wat dat betreft ook wel hard gegaan want ga vandaag al wel afkrijgen en dat had ik niet verwacht. Lekker gevoel ๐Ÿ˜Š
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nacht 2, niet gepland
Eens zien waar ik beland
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hard gaan is ook gaan. Was het leuk?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjenter zei:
maar ik werd wakker met een slipper om mn oor
Klik om te vergroten...

Dan heb je waarschijnlijk een Surinaamse vrouw boos gemaakt... ๐Ÿ˜
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#15
We zijn er weer bij, na een aantal uurtjes flink getript te hebben. In slaap gevallen of ko gegaan ik weet het niet meer, maar ik werd wakker met een slipper om mn oor
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Lekker hard gaan toch :nevergonnagiveyouup:
Na 5 min al duizelig is wel erg snel๐Ÿ˜ฑ
Ik was na 1.5 dag pep en druk bezig zijn om 4 uur juist ff paar uur in bed gaan liggen. Niet geslapen natuurlijk maar mn lichaam had wel ff rust nodig nadat ik gisteravond en vannacht de hele tijd aan het opruimen en reorganiseren ben geweest๐Ÿ‘Œ
Ben wat dat betreft ook wel hard gegaan want ga vandaag al wel afkrijgen en dat had ik niet verwacht. Lekker gevoel ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...
Ja gebeurt me ook nooit na 5 minuten al. Nou waren dit ook wel goeie kwaliteit pillen na een aantal maandjes
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
HAHAHAHA๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."