Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DamienDope zei: Lekker bezig op de maandag morgen :P OT: Wiet en hasj. Klik om te vergroten... Ghehe, vakantie-modus.. Moet af en toe kunnen he.. Had trouwens beter die valiumtabletten niet kunnen nemen, klote halfwaardetijd.. Ook ff weer OT: Klein glaasje vodka+energy.. Thats it for today.."
"Hier ook nog altijd aan de G.. Blijft zeker lekker.."
"Atbboy wat moet jij eigenlijk met zo weinig GHB? Als ik je oude berichtjes terug lees op het forum dan is zo'n klein beetje bij jou in 2 uurtjes op? Gooi die gele zooi weg en koop of maak gewoon kwaliteit.."
"Fretzel zei: Conclussie kauw je xtc voordat je het door slikt Maar het klopt wel maar niet kauwen op je pil natuurlijk gaan je tanden erg hard van achteruit. Klik om te vergroten... Heerlijke zin haha, maar goed is het niet zo dat tegen de tijd dat je lichaam alles opgenomen wordt, de tablet allang niet meer in een brokvorm in je lichaam zit? Fretzel zei: Probeer maar is een pil te vergruizen neem daar 1/3 á een 1/4 van en neem dat is. De inslag is dan best wel hevig en van iets minder korte duur dan normaal. Maar dat is allemaal vrij relatief. Klik om te vergroten... Ik denk dat je je dit inbeeld, ik kan me niet voorstellen dat een klein beetje van een pil harder inslaat als een complete pil?"
"Wat een bullshit verhaal zeg dat een zachtgedrukte pil eerder werkt. Het heeft allemaal te maken met de snelheid waarmee je lichaam de pil opneemt in het bloed, als je hier alleen maar dingen gaat posten zonder het fatsoenlijk te kunnen onderbouwen, gebaseerd op enkel eigen ervaring, doe het dan aub niet.."
"Dit verhaal is voor mij heel erg herkenbaar, ik herken dit zelf ook, ben zelf ook toch wel een jaartje, of anderhalf jaar helemaal naar de kloten geweest.. Zelf gebruikte ik ook elke dag sowieso speed, vaak ook XTC / Kristallen erbij en eigenlijk alles wat voor handen was, op school,werk, waar dan ook.. Na deze tijd echt een behoorlijke terugval gehad en ook wat psychische problemen wat zich ontwikkelde kwamen eruit.. Ook een slaapritme stoornis is absoluut iets wat zich vaak ontwikkeld, hier heb ik ook mee te maken gehad en dit maakte het allemaal niet erg prettig.. Een hevige depressie gecombineerd met een heftige slaapritmestoornis heeft die anderhalf jaar van mijn leven echt een grote grijze waas gemaakt.. Wat ik kan aanraden is om sowieso te beginnen met een vast ritme op te bouwen, dat wil zeggen op vaste tijden naar bed (ook al kom je niet in slaap!) en op vaste tijden eruit, ook al ben je te moe om eruit te komen.. De eerste weken gaat het absoluut alleen maar slechter en wordt je nog vermoeider, maar hierna zal er wellicht een grote verbetering komen.. Ook zal het maar zo kunnen dat je in een depressie zit, zoek hier eens iets meer op en kijk eens of je je in deze symptomen kunt vinden..?? Ik kan dit niet voor je beoordelen maar zo klinkt het wel, hiervoor zou ik absoluut naar een huisarts gaan! Die zal je doorverwijzen naar een psycholoog waarschijnlijk, en wellicht dat deze je ook aan medicatie in de vorm van anti-depressiva helpt. Wees hier niet angstig voor, ik heb het laatste jaar wederom een behoorlijke terugval gehad en dit heeft mij ook weer aardig op de been geholpen. Succes ermee, en laat het graag hier horen hoe het afloopt..!!"
"Kristallen, GHB, Diazepam & Zolpidem"
"Flameon zei: Grolschje Klik om te vergroten... Blehg, dat je vrijwillig slootwater drinkt.. OT: Klein beetje GHB, zo heerlijk slapen.."
"Exceptional Insight zei: knolselderij zei: ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90 jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is Klik om te vergroten... Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn! Klik om te vergroten... Ik mis atbboy.. OT: Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af?"
"Ik zeg ook niet dat je achterlijk bent hoor! Ik weet gewoon dat je je ongemakkelijk gaat voelen als je een tijdje daarvoor pep hebt gebruikt, en je hierdoor ook anders kunt gaan gedragen.. Het was goed bedoelt hoor, en daarbij moet je gewoon de pep kunnen laten staan als je het niet zeker weet. Misschien is dit iets was je nog wel leert.."