Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen Ik heb een vraag: Ik zoek me al een tijdje letterlijk dood, want ik ben opzoek naar Catha Edulis Forsk (khat). Het is 100% legal in Nederland, maar het lijkt (voor mij) ondvindbaar. Veel smartshops/koffieshops kennen het gewoon niet. Terwijl mensen uit somalie lijken het met grote gemak gewoon kunnen vinden/kopen. (vers). Per week landen meerdere vliegtuigen vol verse khat Nederland binnen, zelf op internet stond dat in otterdam alleen al meerdere khat/qat-huizen gevestigd zijn. Wie kan me aub aub vertellen waar ik deze 100% legaal en magische plant kan kopen? Ik hoor het graag van jullie."
"waar precies , rotterdam is groot, zoals ik aangegeven heb, heb ik begrepen dat er meerdere khat-huizen in rotterdam zijn,, iemand die precies weet waar ik zoeken moet? plzzz"
"Hallo Ik zoek eigenlijk antwoord op mijn vragen. Ik ben een jaar of zes geleden begonnen met het verzamelen van lophophora's/peyote. Ik heb zeer grote planten (100 jaar of ouder) of planten van 30, 40 jaar in mijn verzameling. De vraag is, hoe actief zijn de planten die al jaren in europa hun tijd doorbrengen? Natuurlijk hebben wij hier veel minder zon en ook is het hier stukken kouder dan in mexico. De verzamelaars vertellen soms dat je zn plant niet moet eten want het werkt toch niets ( zij hebben geen ervaring en willen natuurlijk niet dat mensen deze oude en zeldzame planten opeten) maar je hoort weer van andere mensen dat de planten wel actief zijn en niet zn beetje ook. Want bij native american church eten ze zelfs buttons van 1 a 2 cm, dus de planten van mij die bijv. 20 cm of groter zijn en vele grote buttons moeten toch ook actief zijn? Heeft iemand hier succesvol een peyote kunnen eten (of meerdere buttons) en mijn vraag kan beantwoorden? Dat zal ik echt fijn vinden."
"nou met Buttons bedoel ik knoppen of een singel-head. Mijn verzameling zal ik tot mijn dood blijven uitbreiden... er zitten hele grote planten tussen. Het zijn hele oude planten die ik niet 1, 2, 3 niet zal opeten. Ik heb een kweker gezien die zijn gekweekte san pedros op eet (planten van 3 a 4 cm) een stuk of acht negen of meer van die kleintjes. Hij wordt er naar zijn eigen zeggen kalm en ontspannen van. Het zal toch een beetje gek zijn dat een peyote van zoveel jaren (die bekend staat veel potenter te zijn dan san pedro) helemaal niet actief zou zijn? Want je hoort van sommige kwekers,, peyote die in europa opgroeien zijn toch niet actief want we hebben te weinig zon bla bla. Ik weet niet of zij ervoor willen zorgen dat niemand meer zich aan de planten waagt of menen ze wat ze zeggen en zijn peyotes hier nonactief?"
"Ik wil graag wat pic. plaatsen maar die fotos zijn helaas groter dan hier is toegestaan. Hier moeten pic max 256 kib. zijn en mijn pic. zijn rond 800 of 900. He;aas"
"goed idee. Hier komen een paar fotos dan. link 1: http://easy-upload.nl/f/dhfvBLgL link 2: http://easy-upload.nl/f/0Nav3K9O link 3: http://easy-upload.nl/f/LeLJoXuZ en link 4: http://easy-upload.nl/f/xEEaSRz4 gr"
"Ik kom ze op het net tegen,, ook bij betere smartshops,, maar poeder of gedroogde skin kan ik alleen in het buitenland vinden (wen-shops), soms zijn ze erg prijzig. Waar kopen jullie de gedroogde ((ik hoop dat deze vraag nuet verboden is, aangezien san pedro wereldwijd legaal is). En mensen die de effect ervaren hebben, is het effect veel fijner dan paddo's? Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Gr"
"Ik heb nog een vraagje: Welke van drie items is het beste: 1. Verse 2. skins, gedroogd 3. poeder Twee keer heb ik verse gebruik, rond 30 cm,, behalve dat ik me een beetje vaag en extreem ziek voelde heb ik niets van gemerkt Is dat niet een beter idee om bijv. een stuk van 50 cm, plus 1 of twee peyotes te gaan koken (peyotes van een jaar of 15), dan moet je wel de wereld van mescaline kunnen betreden neem ik aan?"
"Hoi Mijn ervaring: 5x werkt niet, bij mij heeft het niet gewerkt, bij twee andere vrienden ook niet... bij 15x voelde ik meteen wat en 15 x is goed sterk ook... 20 x is extreem sterk... Ik heb nog een half gram salvia 20 x liggen... ik gebruik het niet meer.... jij mag van mijn salvia wel een pijpje vullen hoor (gratis), ik gebruik dat zelf niet.... ik heb ook een geschikte salvia pijp... die mag je ook lenen... Wij moeten er voor elkaar zijn he (mensen moeten aardig voor elkaar zijn) 20x is best duur, kost iets van 33 euro... en bij sommige shops kost het nog meer, ik zou als ik jou was niet meteen een gram bestellen.... als je het niet leuk vindt, is het zonde van je geld natuurlijk"
"Hallo Ik heb een vraagje, afgelopen dinsdag 8-09-2009 heb ik een growbox (cubenssis Amazonian) gekocht. Het is de tweede keer dat ik zn kweekset haal. Waar ik me een beetje zorgen om maak is het volgende: Normaal zie je bij de kweeksets dat men bij stap 1 de bak voorzichtig vol moet laten lopen met water (voor 12 uur en volgens anderen 24 uur). Maar bij mijn nieuwe set (Ez-grow) gekocht in Amterdam geeft een andere instructies (die heb ik ook gevolgd), namelijk: ""1. Trek voorzichtig de deksel van de growbox. 2. Giet 200 ml kraanwater in de zak. Dit is om de relatieve luchtvochtigheid hoog te houden. 3. Plaats de kit voorzichtig in de zak ...etc. Dus bij deze set hoefde ik de set niet eerst 12 uur laten soaken. Zal het nu langer duren voordat de paddo's opkomen? Het zou fijn zijn als iemand me kan geruststellen. Gr"