Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca* the day of judgement*

Ayahuasca* the day of judgement*

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nog steeds onder de indruk van alles wat ik heb meegemaak. Ergens in een ander (trip)verslag werd beweerd dat Sipan (ik) een Trukse jongen is, ik ben oorspronkelijk Perzisch :grin: maar nu terug naar mijn verhaal.

In de tipi zat ik helaas naast drie drukke mensen. Ik hoorde ze heel vaak lachen en gek doen. Ik werd af en toe door hen afgeleid, maar ik besloot om mijn aandacht op andere zaken te focussen. De Sjarmaan vertelde boeiende verhalen over Ayahuasca etc. Ik had me redelijk goed voorbreid (1 week lang geen orgasme of andere seksuele handelingen,advies van sjarmanen is +_3 dagen, gezond eten en zo min mogelijk suiker gebruiken).
Nadat ik de tweede kopje Ayahuasca heb gedronken begon ik me anders te voelen. Tien minuten daarna bevond ik me in DMT wereld. Ik voelde me alleen anders, alsof ik niet echt kon genieten van alles wat ik zag.
Ik hoorde mijn buurman telkens lachen, omdat dit mij een beetje stoorde ben ik even buiten gaan zitten. De sjarmaan had echter verteld dat men niet te lang naar buiten moest gaan (omdat de echte proces binnen de tipi plaats vond).
Toen ik weer naar binnen ging vroeg ik de sjarmaan om mijn derde kopje Ayahuasca. Misschien had ik dit niet moeten doen, want het sloeg werkelijk als een bom in. Ik ben toen onder mijn sprei (wat ik zelf mee had genomen) gaan liggen, het leek alsof mijn lichaam half sliep en ik had helemaal geen besef meer van werkelijkheid. Ik voelde een enorme golf van energie door mijn lichaam stromen (het gevoel alsof ik van boven werd opgeladen) en ik voelde ook een enorm tintelend gevoel (overal).
Ik vond dit gevoel aan de ene kant heel fijn, het voelde alsof mijn lichaam door iets onderzocht werd en zelfs genezen. Aan de andere kant vond ik dit doodeng. Ik begon me zeer onrustig te voelen. Ik dacht dat ik gek werd, ik maakte dit gevoel met de sjarmaan bespreekbaar. Hij zei dat alles goed zou komen. Ik kon het op dat moment niet geloven, ik wilde mijn broer bellen of ...
Ik zei tegen hem (sjarmaan) dat ik spijt heb van mijn beslissing en dat ik de ervaring te zwaar vond. Ik gaf ook aan dat ik een gevaar zou kunnen vormen voor mezelf en of voor anderen.
Hij pakte mijn arm met liefde vast en begeleidde me naar binnen. Daar kwam een hulpster die me probeerde te kalmeren. Ik wilde naar het ziekenhuis en daarom was ik even opzoek naar mijn telefoon. Ik was alleen nergens toe in staat. Van die momenten kan ik het me nauwelijks wat herinneren, zij begon wat heilige liederen te zingen en de sjarmaan kwam naast me zitten. Ik weet alleen vanaf die tijd dat ik mezelf niet meer was, de sjarmaan vroeg wie ik was, ik begon in een vreemd taal mijn naam te roepen (naam van een demon, ik was de demon), ik hoorde alles, ik hoorde de demon als een beest schreeuwen, ik hoorde God, heel bizar, terwijl de sjarmaan in het echt niet eens had gevraagd wie ik was etc. (ik bleefde hele andere gebeurtenissen). Uiteindelijk kwam ik bij, ik hoorde dat ik anderhaf uur lang heeeeeeeeeeel ver weg ben geweest. Toen ik bij kwam zei ik meteen: ''Ik zag de hel, het was de hel'', toen zei de sjarmaan: '' soms moet je door een hel...''. Ik hoorde dat ik niet alleen voor mezelf gestreden had, maar voor mijn hele familie.
Op dezelfde dag werd ik ziek (nu nog steeds), mijn neus loopt de hele tijd (ik beschouw dit als een reiniging proces).
Ik weet nog steeds niet wat ik heb meegemaakt, ik wist alleen dat ik God vroeg (toen ik heel ver weg was) om alles uit mijn geheugen te wissen. Ik vroeg God om 1 kans, ik wilde terug... ik wilde mijn leven verbeteren...
Ayahuasca geeft je wat je nodig hebt zei de sjarmaan en nu geloof ik er heilig in...
Als er mensen zijn die vragen hebben hoor ik het graag...
Ik ben Dumpy dankbaar dat hij mij het adres van deze sjarmaan heeft gegeven.

Ayahuasca is meer dan alleen trippen.... Wees voorzichtig! Ik heb nu zoveel respect voor deze plant en ik zal het ook nooit meer klaar maken (thuis) om zonder begeleiding te kunnen drinken...
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Leuk dat je een reportje hebt gemaakt van jouw super zware strijd. Ik begrijp dat bij jou het reiniginsproces nog steeds bezig is. Dat gevoel heb ik bij mezelf ook wel enigzins.

Ik was trouwens diegene die rechts van jou zat.
Vreemd genoeg ervoer ik het lachen als heel positief, omdat ik dacht dat zij voelden wat ik voelde. Maar ik had dan ook een overwegend positieve trip.
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Ola
Kijk, ik had een zware bad-trip. Ik was mezelf niet en dat gelach maakte me een beetje nerveus. Ik werd een beetje afgeleid.
Ik ben zwaar verkouden, ik was zooooooooooooo verzwakt.....
De klap was te groot voor mijn lichaam, ik heb niet het gevoel dat het slecht met me gaat hoor, ik ben alleen suf
ciao
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Ik had al het een en ander gehoord over je ervaring van de anderen die mee waren :P Behoorlijk heftige, maar goede trip denk ik! Ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt en dat de kracht van ayahuasca nog een flinke tijd mag werken voor je.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Hey Sipan, was al aan het hopen dat je nog een reportje zou typen. Was superbenieuwd naar je ervaring! Ben blij dat je mijn raad hebt opgevolgd en niet alleen Ayahuasca bent gaan drinken :wink: Ben ook erg blij dat je van die demoon af bent, een zware last die van je schouders afvalt.. :)

Weet je eigenlijk verder nog iets over die demoon? wat was z'n naam, zei die verder nog iets?
Ik ben benieuwd..
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Hoi Dumpy :wink:
Ik weet niet wie de demon was, de sjarmaan vertelde eerst dat ik niet bezeten was (ook de hulpster), maar toen ik vertelde dat ik in het verleden (ook een aantal maanden geleden) geprobeerd heb om geesten op te roepen geloofden ze me wel meteen.
Ik kan natuurlijk ook in een tijdelijke drugs-psychose terecht gekomen zijn, alleen een pyschose duurt meestal veel langer dan anderhalf uur, toch?
Ik was heeeeeeeeeeeeeel ver weg, 1 ding weet ik zeker. Wat ik mee heb gemaakt (90% van de ervaring herriner ik me niet meer) is levensecht geweest.
Het punt is, als ik morgen ayahuasca zou nemen (of wanneer dan ook) ben ik bang om op hetzelfde punt terecht te komen, misschien is het wel leerzaam om te achterhalen waar ik precies bang voor ben...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Ik had tijdens deze ceremonie ook erg de ansgst dat ik weer zo heftig en angstig zou trippen als de vorige keer. Dat viel echt heel erg mee, het was juist een hele liefdevolle trip. Alleen maar dankbaarheid en mooie gevoelens. Ayahuasca weet wat je aan kan en ik denk dat het je de volgende keer niet meer zo zal aanpakken. Maar ik begrijp je angst zeker wel...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

sipan zei:
Hoi Dumpy :wink:
Ik weet niet wie de demon was, de sjarmaan vertelde eerst dat ik niet bezeten was (ook de hulpster), maar toen ik vertelde dat ik in het verleden (ook een aantal maanden geleden) geprobeerd heb om geesten op te roepen geloofden ze me wel meteen.
Ik kan natuurlijk ook in een tijdelijke drugs-psychose terecht gekomen zijn, alleen een pyschose duurt meestal veel langer dan anderhalf uur, toch?
Ik was heeeeeeeeeeeeeel ver weg, 1 ding weet ik zeker. Wat ik mee heb gemaakt (90% van de ervaring herriner ik me niet meer) is levensecht geweest.
Het punt is, als ik morgen ayahuasca zou nemen (of wanneer dan ook) ben ik bang om op hetzelfde punt terecht te komen, misschien is het wel leerzaam om te achterhalen waar ik precies bang voor ben...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je report! De volgende dag zag je er ook opgelucht uit zeg! :grin:

Ikzelf denk niet dat je snel weer zo'n extreem zware ervaring zal hebben als die entiteit echt weg is, ik heb natuurlijk weinig inzicht in jou situatie maar dat is gewoon wat ik denk, verder snap ik wel dat je doodsbang bent voor nog zo'n ervaring, pfff! :openmouth: Je bent wel een held! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Een hele gote held! Sorry nog voor de verwarring, Perzisch en Turks lijkt erg op elkaar voor een leek :grin: .

Je hebt een hele bijzondere en heftige ervaring gehad en ik leefde ontzettend met je mee! Blij dat alles goed met je is, ondanks je verkoudheid! Ook nu ben ik nog aan het reinigen, ik ben bijv. ineens ongesteld (veel te vroeg, ben al bij de dokter geweest maar schijnt allemaal ok te zijn) en ook een beetje verkouden en slaap ontzettend veel.

Veel succes nog met alles!!!

X
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Nice report! Ga je het nog een keer doen? Als je van een paard bent afgevallen, moet je ook gelijk weer in het zadel..
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor alle betrokkenheid enzo :) Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik word een beetje emotioneel!!
Jullie zijn de ware helden, echt waar!
Ik begin me iets beter te voelen. Ik weet niet of ik de behoefte heb om binnenkort opnieuw te trippen, op dit moment moet ik er niet aan denken :grin:
Nogmaals bedankt....
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Leuk report :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Hoi Sipan,

Fijn dat je ook een reportje hebt geschreven! Was erg benieuwd naar je ervaring, ook al had ik die gedeeltelijk al gehoord. Ik hoop dat je je nu beter voelt dan voor de ceremonie!

Knuffel - Vriendin van Dumpy
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Wow, Klinkt idd als een heftige ervaring! Maar precies toch ook een heel waardevolle, hoe het zo reinigend werkt voor geest en lichaam. Je hebt 3 koppen Ayahuasca genomen, dat klinkt als wel veel. Waren die kort na elkaar dan, dat het zo ineens insloeg? En heb je iets van misselijkheid ervaren? Want ik lees daar nergens iets van?

Het geheel klinkt toch wel als de moeite waard denk ik zo, maar zeker niet voor iedereen weggelegd. Ik zou allezins niet zo hard willen gaan mijn eerste keer :tongueout: Maar jah, als het je overkomt, dan kan je niets anders dan het ervaren en accepteren.

Trouwens, toen je het ziekenhuis wilde bellen, wat is er toen gebeurt? Hield de sjamaan je tegen? Waarschijnlijk zeker.. Het verbaasd me eigenlijk dat je er überhaupt een gsm mag houden en aan laten staan..

Bedankt voor het delen! Respect!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

haha geweldig sipan! :grin: :wave: Wat ga je nu met je tijd doen die je eerst trippend doorbracht? :)
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Ik heb een keer of zeven/acht overgegeven. Ik kon mijn gsm niet eens vinden, ik kon niet op mijn benen staan. Ik kan beweren dat er sprake was van een (tijdelijke) verlamming. :(
De hulpster (een bijzondere vrouw) hield mijn hand vast. Ik vroeg of ze me wilde verlaten, ik wilde even alleen zijn, maar dit weigerde ze. Zij heeft me op haar schoot genomen vertelde ze in de ochtend. Ik hoorde haar voor me zingen (hymnen: hemelse muziek om hier op aarde te zingen).
Ik was echter zo verweg, ik kan 100% beweren dat ik me niet op aarde bevond. Ik had absoluut geen contact met werkelijkheid. Ik zag verschillende flitsen (korte stukken uit mijn leven, slechte momenten waar ik ook spijt van had). Op een gegeven moment wou ik opstaan en weg lopen, ik wist dat ik dood zou gaan, maar ik herkende niets meer van de omgeving, ik kon niet verder kijken dan 3 meter ofzo. Ik viel achterover.
Ik hoorde de entiteit kei en kei hard gillen, zo hard dat het gewon niet menselijk kon zijn :openmouth:
Ik wist dat het schreeuw heel diep van binnen kwam en dat het heel krachtig was. Wat ik heel mooi vond was het volgende:
Ik vroeg God om me terug te sturen, ik gaf aan dat ik werkelijk spijt had van alle foute dingen die ik had verricht, ik wist niet wat er precies gebeurde... ik merkte op dat moment een klein moment van helderheid (ik wist dan dat het niet zo lang meer zal deuren en werd meteen kalm, want ik had een paar keer de hulpster geroepen of ze me wilde doden, zo zwaaaaaaaaaaaaaaar had ik het).
Ineens hoorde ik iets zeggen, ''jij bent genezen''.....
tien minuten ofzo later was ik weer op aarde. ''De hulpster zei: ''jonge man'', maar het duurde 3 minuten ofzo voorda ik kon verstaan wat ze zei. Zij moest lachen en zei dat die het tegen mij had.
Ik vertelde dat ik in de hel was, dat ik door een hel was gegaan en ze de sjarmaan zei: ''soms moet je door een hel''.
Ik was omringd door de vrouw van sjarmaan, de hulpster en nog een ander iemand.
Zij noemden mij een held etc.
Nu, een week na de sessie merk ik dat mijn behoefte om te trippen 100% weg is. Ongeloofelijk, ik weet nu niet of ik degene was die steeds (om de paar weken wilde trippen) of de entiteit..??
Bedankt voor jullie mooie reacties, jullie zijn helden!! :wave:
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

Nou, ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeer-opdrachten. Weet je, het begon allemaal zo onverwachts. Ik was zwaar anti-drugs. Omdat ik een tijd lang werkzaam was in verslavingszorg wilde ik heet graag weten waarom sommige mensen drugs gebruikten/gebruiken.
Ik heb daarom gekozen voor minst schadelijke drug (paddo's). Omdat ik toen geen idee had wat ik aan het doen was wilde ik graag eenbad-trip. Ik kocht een fpakje chocoladevla om de gedroogde paddo's beter naar binnen te kunnen werken. Ik zette de wel bekende DVD/film op ''The Exorcist'' en dat zorgde wel voor een zware bad-trip. :grin:
Later ontdekte ik pas de ware kracht van deze planten ''Plans of the Gods'' en zo ontwikkelde ik een grote intresse. Blowen heb ik bijv. nog nooit gedaan en ok nooit intressant gevonden...
Maar Ik had al een tijdje het gevoel dat ik genoeg mooie/waardevolle ervaringen had opgedaan en dat het genoeg was/is.
Voorloppig heb ik ook absoluut geen behoefte om te trippen ofzo. De laatste ervaring (Ayahuasca) was mental en fysiek te zwaar. Nu nog steeds komt er veel slijm en rootzooi vrij :)
Ik wil alleen sommige mensen waarschuwen om voorzichtiger te zijn, want ik ben zeker van overtuigd dat er in deze planten geesten zitten(geesten, demomen, krachten...), :wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Ayahuasca* the day of judgment*

sipan zei:
Zij noemden mij een held etc.
Klik om te vergroten...

Je bent ook een held man! Je hebt samen met Ayahuasca de strijd overwonnen van die entiteit. Het was ook echt een hele krachtige, maar je bent er vanaf! echt super voor je! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."