Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste zalvia ervaring...

Mijn eerste zalvia ervaring...

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb salvia 1 keer geprobeert. maar ik vond het dus egt 3 keer nix. wat slappe effecten en het slaat op je keel hee :openmouth: ze noemen het een trip middel maar die naam verdiend het niet van mij. ik had het meest geconcentreerde extract genomen, nou pijpje vol. hijsen, hijsen, hijsen. inhouden....., en je werd een beetje draaierig en voor de rest nix. eet gewoon lekker 1,5 portie paddoss :hearteyes: dan ga je teminste egt lekker los :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij salvia bouwt je tolerantie af, dus hoe meer je het doet hoe beter het zal werken.. daarom is het bij velen een teleurstelling de eerste keer

ik wil het zelf ook echt eens doen!!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
je meot salvia niet onderschatten, dat is de grootste fout die gemaakt word, zoals hietboven al word gezegt, je tollerantie bouwt af, tot een bepaalt punt.


gebruik het ook niet zo maar gelijk en zoek eerst genoeg info over salvia, het heeft veel potentie.



naarmate je het vaker gebruik word de werking wel sterker door je tolerantie dus
P
Peruaanse pyromaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja mijn allereerste keer was met 10 x extract en voelde ook niet zo veel. Toen heletijd gestopt en nu een week geleden gewone gedroogde blaren gerookt en voelde toen wel wat. Was veel vetter voelde mij in de straat zakken. Heb op dat moment ook keihard er mee moeten lachen :)
Na deze ervaring wil ik het zeker ng eens doen. want na het 10x extract wou ik het niet meer doen omdat het te duur was en je voelde er niet veel van. Maar de gewone gedroogde blaren voel je ook goed maar moet je meer van roken maar is niet zo duur. Gewone gedroogde blaren kosten 7€ voor 3 gram. En voor 1 goede trip heb je ongeveer 1 gram nodig.
s
septerracLid
01-01-2024, 00:00
#5
salvinorium, de meest sterke psycho-actieve stof ter wereld..
salvia is geen drugs om lekker op te wauzen, het is veel te spiritueel.

1x zown dwaze trip gehad, van het 10x extract, ik heb mezelf van alle hoeken uit mijn kamer gezien.. zelfs 1x zat ik binnen in mijn televisie, en zag ik mezelf in mn luie stoel zitten, kort daarna vanaf boven, daarna weer vanaf onder..

heftig meer kan ik er niet over zeggen
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ook goed schijnt te werken is als je een zoot rauwe bladeren tot een rolletje draait en erop ga kauwen.
Hierdoor heb je geen scherp gevoel in je keel en wordt er ook meer Salvinorin opgenomen. Het duurt langer voor het begint te werken, maar het werkt ook langer dan dat je het rookt.
Effecten als je het rookt duren ong. 5 tot 15 minuten, maar als je het eet 3 kwartier tot 2 uur! :openmouth:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is wel heel extreem wat je nu ervaren hebt. Maar waarschijnlijk is dat omdat het de eerste keer is. Je raakt er van in de war omdat je niet weet wat er gaat komen.

Er komen momenten dat je je echt dingen kan voorstellen die er niet zijn. Dat kan dus zijn dat je bijvoorbeeld denkt in een object te zitten, maar het kan ook zijn dat je kleuren ziet. die je weg zuigen als het ware in een spiraal vorm. Je kan je ook werelden en plaatsen voorstellen die je nooit gezien hebt.

Ik heb zelf dit nooit ervaren. maar wel ooit heel snel en kort, dat ik ergens aan dacht wat ik wilde vertellen aan mijn ouders, maar het sloeg eigenlijk helemaal nergens op waarom ik dat wou vertellen.

Nou bedenk ik me ineens dat ik wilde vertellen dat het gaasje van mijn waterpijpje doorgebrand was. Maar het ging gewoon nergens over, ik dacht heel even dat het heel logisch was dat ik dat moest vertellen. Dit was echt maar heel kort, mischien slechts 10 seconde ofzo. het voelde als een minuut aan.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Radeon915 zei:
Wat ook goed schijnt te werken is als je een zoot rauwe bladeren tot een rolletje draait en erop ga kauwen.
Hierdoor heb je geen scherp gevoel in je keel en wordt er ook meer Salvinorin opgenomen. Het duurt langer voor het begint te werken, maar het werkt ook langer dan dat je het rookt.
Effecten als je het rookt duren ong. 5 tot 15 minuten, maar als je het eet 3 kwartier tot 2 uur! :openmouth:
Klik om te vergroten...
En hoe lang moet je dan kauwen? en hoe dik moet dat rolletje zijn?
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet iemand in welke smartshop er Salvia verkocht wordt? Heb zin in een Vision Quest maar geen zin in de langdurige werking van Paddo's dit keer :mrgreen:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb t al.... tot straks! :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
sirius... :)
vision dacht ik ook,maar ben ik niet zeker van :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou... ik ben weer zowat nuchter, maar wel teleurgesteld eerlijk gezegd.

Was de eerste keer dat ik dit deed. En iedereen heeft t maar over trippen die er ooit over tegen me sprak....

Hier mijn ervaring dan maar:

Kwam thuis en pakte mn kleine waterpijp uit die ik ervoor gekocht had. Filtertje erin, water erin, Salvia erin... Hop, aan die bong, flinke teug en wel godverdomme, dat slaat op je keel. *niet hoesten, gmpfff... gpf... 1... 2.... 3... 4... 5................19....20....21...............30! pffffffffffffffffff*

Wow... Wat ben ik zwaar?! kom mn stoel niet uit zowat... nah... maar ff wachten, dit zou snel moeten werken. :rolleyes: ff rondkijken, niks nog... nah, zal nog wel ff duren dan giegelgiegel... hmmm... iedereen zei dat je er in t begin flink van in n deuk ligt, nou paar keer giegel en dat is t dan... rond proberen te lopen... damn tis net of ik gezopen heb!

Nou nog niks van n trip... misschien te weinig, wat meer in de bong en 2 flinke hijsen achter elkaar, en wat rustiger tot 30 tellen misschien.

Weer ff wachten...

En toen ging in ons dorp de kerkklok! :openmouth:

Wat ik nu ervaarde kan ik lastig uitleggen, ik zag niet echt wat van n visuele trip, maar in mn hoofd stond ik op t vrijthof op de markt tegen n groepje gasten mn irritatie van de kerkklok uit te leggen, en ze konnen t er wel mee eens zijn... t maffe is, ik kon gewoon zien dat ik in mn huiskamer zat, en t is niet echt alsof ik echt t vrijthof zag... meer alsof je wakker bent, en je heel goed voor in kunt beelden hoe t zou zijn om op t vrijthof te staan en met gasten staat te lullen, en dus ook niet kunt kappen met je dit in te beelden en je zit raar genoeg ook echt te praten, terwijl ik bij mezelf dacht, klootviool, houd je bek nou... je zit in je huiskamer... ALLEEN!

Nou ja, toen stopte de kerkklok en ben ik maar boterhammen gaan smeren, want in mn hoofd was ik ook niet meer op t vrijthof. Was wel nog wat wazig en beetje dooreen, maar goed... Toen op de bank gaan zitten, en wachten, nog geen trip... gvd... muziek, helpt ook niks... Op n bepaald ogenblik ging ik me zelfs vervelen, en baalde ik dat ik gerookt had, want ik was te wappie om mn deur uit te kunnen, wat zouden mensen denken als ik zo wappie naar buiten liep... en binnen viel zo ook geen flikker te beleven... :(

Nog maar eens de bong dan op hoop van zegen, paar flinke hijsen... VWAP, huh? Ik zat dus op de bank met mn hoofd tussen mn knieën en kreeg me zowat niet meer recht gezet, ik leek wel 100 kilo! Ook kreeg ik t eenorm benauwt, "alsof je op n hete zomerdag met n trui aan loopt terwijl t 40 graden is"-benauwd.... kleren uit, kreeg ik t ijskoud, dus op bed gaan liggen onder n dun laken zonder kleren, nou, daar kon ik mee leven, bij gebrek aan visuele trip maar gebruik gaan maken van mn inbeeldingsvermogen dat goed toegenomen was, en zo wakker op mn rug met mn ogen dicht wat liggen spacen en half dagdromen, zonder echt te zien waar ik aandacht maar wel precies weten hoe t eruit gezien zou hebben als t wel zo zou zijn, heel vreemd om uit te leggen. Zo heb ik n half uurtje gelegen, en ben toen half om half n beetje ingedut half, waar ik nog n half uurtje half heb liggen na-maffen.

Heel vreemd allemaal.

Niet echt vervelend, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw, wat een ervaring.

Heb ik iets verkeerds gedaan, of is dit nu wat salvia ook met je hoort te doen? Zo ja is het een eenmalig iets geweest vrees ik, wel leuk om ns gedaan te hebben... maar ik miste t echt visueel tripppen, t dingen zien die er niet zijn enzo...

niet t door elkaar vagen van dromen en werkelijkheid alleen, ik wil t ook zien verdorie...

Wat zijn jullie ervaringen? Jullie wel vervormingen van t beeld of echt halicunaties?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."