Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"slipperman zei: v zei: Ellow, Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker. En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken. Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben. Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter. Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers Greetttzzzz Klik om te vergroten... Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger? Klik om te vergroten... nee je bent cker niej de enige die zich hieraan ergert hoor. ik kan me daar echt kwaad om maken hoe kan iemand in hemels naam drugs gebruiken als je je een kind hebt waar je voor moet zorgen"
"Deranged zei: Anders maak je ff topic aan, ouders en drugs? Klik om te vergroten... nah topic is er!!! dus........ nu tevreden en blij :P"
"lieky speedfreaky zei: mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed Klik om te vergroten... god jezus 3 weken dat kan toch niej dan ben je volgens mij al lang dood maar ja het kan aan mij liggen hoor"
"[quote="schranziewanzie" je kunt idd best strobos vermijden als je der een beetje gevoelig voor bent. ikzelf kan nie echt tegen strobos ma valt nog wel iets of wa mee als ik nuchter ben. maar als ik speed-xtc-enz. op heb word ik der echt knettergek van en krijg ik ook het gevoel da ik ieder moment kan daalgaan. alles begint te draaien ik ook al kijk ik nemeer in da licht het blijft ongelooflijk flitsen. heb 1 maal heel veel geluk gehad in (silo leuven) daar hangen echt heel veel strobos en ik kon echt ieder moment daal gaan en zeer gelukkig had een kameraad da gezien en had me weggeduwt. als je er een beetje gewoon al last van hebt echt niet onder drugs der dan gaan staan of best dan een zonnebril opzetten. da helpt ook wel redelijk goed[/quote] idd ik draag ook altijd een zonnebril op hardcore feesten, en dat helpt meestal wel. maar op masters of hardcore waren die strobos wel erg extreem dat zelfs dat niej hielp"
"heb er op dit moment gelukkig geen last van"
"ik gebruik nu ongeveer 1 jaar meestal ieder weekend speed, zo'n 2 gram per weekend. nu heb ik de laatste 2 weekenden dat ik gebruikte gehad dat mijn haar verkleurde. de eerste dat ik dat had was mijn haar donker paars en donker groen en nu heb ik het weer en nu is mijn haar donker blauw/paars. nu vraag ik mij af hoe komt dit precies en kan je er iets tegen doen op het moment dat het verkleurd is of moet je wachten tot het weer weg trekt? en zijn er meer mensen die dit ook hebben."
"ja heb het ook bijna altijd als ik pep gebruik hoort er gewoon bij denk ik"
"para of niet. ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben. rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen. of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn. of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg. ja ja erg para idd"
"alcohol en drugs(xtc) lijkt me geen ideale combo ten 2de droog je door alcohol nog sneller uit ik heb iemand gezien met een o.d tenminste het bloed stroomde uit zijn mond vandaan, was geen prettig gezicht moet ik zeggen ik zette me zonnebril af en voelde me gewoon misselijk worden toen ik het zag"
"POLITIE: MATENNAAIERS EN LANDVERAAIERS VINDT IK HET"