Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beanhead zei: Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes dit topic hoeft er niet door verkloot te worden. Klik om te vergroten... De jeugd heeft gesproken..."
"pascal828 zei: Sjeikh zei: Beanhead zei: Ga anders allebei ff verder bullshitten met wat pm'etjes dit topic hoeft er niet door verkloot te worden. Klik om te vergroten... moet je een euro meer doneren misschien doen de modjes dan beter hun best.. STFU als t je niet aanstaat kijk dan de andere kant op Klik om te vergroten... Flikker nou gewoon op met je gezeik in dit topic. Stuur een PM vraag elkaars MSN en donder gewoon op uit dit topic. Klik om te vergroten... wat moet ik met die gast zijn msn?"
"Die reactie zegt het tegendeel."
"Ik dacht dat een forum was om te chatten en ik heb geen trol account hoor. Check het maar na."
"En dat betekend?"
"Wacky zei: Nee, daar is een forum niet voor, lees aub even de forum regels voor je post. http://drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms regel 4 Klik om te vergroten... Volgens mij staat er toch echt eerst 'waarschuwing' voor een ban, ik heb meteen een ban gehad, misschien moeten de modder-eters ook even de forum regels lezen...."
"Wacko: Ik mag je niet beledigen dus zal het ook niet doen, ondanks dat ik het erg graag wil. Het zal me niks verbazen als je gewoon nog een profiel bent van die Sjeikh/ getikt en daarom de pik op me hebt. On topic: voor de oudere teknoheads onder ons die ook op facebook zitten, check 'ouwe jongens krentenbrood', daar staan heel veel foto's van feestjes tot 2002."
"Beanhead zei: Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken Klik om te vergroten... Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?"
"Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen. Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij). Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken. Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt...."
"Momenteel op een doordeweekse werkdag alleen koffie en nicotine. In het weekend hangt het af van verschillende factoren: wat ga ik doen, wie is mijn gezelschap en wat is er te verkrijgen. Op de meeste drugs ben ik al helemaal uitgekeken, maar iets nieuws wil ik meestal wel proberen. Bovendien ben ik verzot op ketamine en opium dus als die in de omloop zijn is die keuze ook gauw gemaakt."