Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik liep met een vriend van me hand in hand naar de wc..zegt ie ineens.. we lijken samen wel barbrapapa en barbramama! en de barbra kindjes lopen achter ons! (er liep helemal niemand)"
"paddo´s op..zitte relaxt op de bank..ineens spring ik op..kom op snel! pak een bezem..we smelten zo..hun zo..huh wat? dacht ik dat het kaarsvet langs de muur omlaag kwam en zag de hele vloer al onder zitten haha.."
"hm wat ik me afvraag..waarom vraag je onze mening als je hem toch steeds aan het verdedigen bent met: kan best enz. Dan kan je het net zo goed niet vragen en gewoon gaan met die banaan!"
"ik krijg ze meteen via het lab. en ben dus niet veel geld kwijt.. voor vrienden verkoop ik ze normale prijs..voor onbekenden 1.50 erop.."
"klinkt inderdaad beetje ongeloofwaardig.. ik krijg ze ook meteen uit t lab..maar echt niet voor 29cent"
"DreamWeaver zei: Waarom niet? 29 cent is een erg redelijke prijs per 5000. Wat betalen jullie (in theorie natuurlijk, wij zijn geen dealers) in die hoeveelheden dan? Klik om te vergroten... oww sorry per 5000 is het wel een redelijke prijs ja..las het verkeerd ik koop er meestal 4000 in voor 32 cent per stuk ongeveer.. en moet ze boven de 3euro verkopen aan onbekende..voor vrienden heb ik wel vrienden prijs uiteraard"
"ik ga ook vaak naar feestjes enzo..en dan gaat mijn tante ook altijd mee en en paar vriendinne van haar/mij. die zijn ook allemaal rond de 35 of ouder.. hartstikke leuk hoor.."
"ja klopt helemaal mee eens..me moeder heeft geen contact meer met haar zus omdat ze vind da ze zich onverantwoordelijk gedraagd..maar da ik het doe heeft ze wel geaccepteerd..(omdat ik nog wel wijzer word!) das toch stom"
"proton zei: Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf. Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P Klik om te vergroten... blauwe zijn mij ook goed bevalle inderdaad..het nadeel vond ik dat ik heel veel dingen ging zien die er niet waren. Maar inderdaad de kater valt heel erg mee! hoewel ik dag erna ook altijd veel jus d orange drink en spinazie eet!dat scheelt ook.."
"Supervlieg zei: Ben ik nou de enige die meer dan 1.5g neemt? En ik snuif niet eens (meer) zo vaak .. Klik om te vergroten... geloof me..je bent echt niet de enige.."