Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gok nu zeker al 20 jaar.. helaas lees ik hier veel berichten van je kan nooit winnen en je verliest altijd.... Dit is zeker niet het geval er zijn enorm veel lotto miljonairs , mensen die jackpots pakken in het casino etc.. elke maand weer. Als je niet speelt zal je ook nooit wat winnen.. hoeveel mensen ik spreek die dan zeggen sooo als ik dat miljoen win weet ik het wel.. dan vraag ik heb je een lot? Speel je überhaupt wel eens? Antwoord is vaak nee.. dagdromen fantaseren over iets waarvan ze zichzelf uitsluiten het niet te proberen.. De kans is echter zeer klein, en dat is de gedachte van een gokker die hij eigen los moet laten, want waarom een ander wel en ik niet is die gedachte. Daar zit zeker een kern van waarheid in aangezien als je niet meespeelt je nooit zal winnen Daarom is gokken hetzelfde als drugs hou het binnen beperking en de hoeveelheid die je kan hebben daarin.. Het is net zo makkelijk om je hele salaris inclusief vakantiegeld er in een dag in te pompen.. als dat het is elke dag een strip diazepam erin te duwen.. waar stop je? Dat is de controle die elke verslaving toch vraagt.. Maar het stukje over niet kunnen winnen Nee dat is niet zo. Ik heb zelf dagen gehad dat ik duizenden op een dag verloor... Maar ook winsten gehad waaring mijn 500€ 25.000 waren. Kijk je door de jaren heen kan je dat niet als verlies zien. Als je er lol van heb en het kan missen is er niks aan de hand. Als ik een avondje ga zuipen ben ik ook zo 2/300€ kwijt.. De ander gaat naar de Bart smit en koopt een Lego set van 300€ de ander koopt voor 300€ pillen.. en daar win je ook niks mee. Het is fictief wat winst is, de ene maand 1000€ kunnen missen is geen verlies als je er plezier van heb gehad , en als je wel wint is het mooi meegenomen. Maar iemand moet het winnen toch. De aanhouder wint😅 Nee dit is geen pro positieve post op gokken, weet gewoon te stoppen net met als drugs. Ieder zijn meug en hobby s, verslaafd kan je aan alles raken.. drugs, alcohol, gokken, fastfood , suiker ,koffie , masturberen? Het is maar net wat je leuk vind.."
"Druggers zei: Hoeveel sta je nu op winst na die 20 jaar!? Klik om te vergroten... Een heleboel plezier en gezellige avonden verder omdat ik het in de hand weet te houden.. zoals ik zei wat heeft een drugsgebruiker er na 20 jaar aan over gehouden? Of iemand die 20jaar lang gaat stappen?"
"FredKroket zei: Ook niks maar hoor je die mensen zeggen dat ze er beter van zijn geworden? Klik om te vergroten... Nee want ze hebben er niks aan overgehouden.."
"Ondertussen nu een jaar van de oxy en tramadol af waar ik wel 800mg van slikte voor jaren aan een stuk.. slik nu iets meer dan een jaar Xanax 4-6 mg per dag.. laatst was het op en dacht ik wel te kunnen stoppen.. maar na dag 4-5 ging ik enorm slecht. Constant gevoel van flauwvallen, paniek aanvallen, en gewoon helemaal niks meer kunnen. Dus toch weer verder gegaan . Nu snap ik dat ik moet afbouwen maar het is niet echt een optie, omdat het me voor het eerst in mijn leven normaal laat voelen... Als kind altijd al erg timide, verlegen en introvert geweest. .. wat is de schade van Xanax op de lange termijn? Zeg 10 jaar? Ik merk nu na een jaar dat mijn geheugen wel sterk achteruit gaat.."
"Hey hey, Een oxy high is veel anders dan de tramadol... Ikzelf heb een aardige strijd gehad met tramadol op het hoogst van mijn tolerantie zat ik op een 800-1000mg per dag. Zeg 15 a 20x 50 mg. Nu ben ik overgestapt op oxy en heb ik aan de 20mg genoeg eigenlijk. De vraag is altijd is het recreatief bedoeld? Of daadwerkelijk om een pijn te stillen? Het effect is dat mensen met veel pijn gewoon niet snel high worden in verhouding tot recreatief gebruik.."
"Trazodone, quatipine, tramadol,50 mag, en 200 mg. diazepam, temazepam, oxycodon. Xanax. Alprazolam. Oh en vitamine d!!"
"Ja ik gebruik 1mg Xanax overdag om wat aangenamer te zijn, en de 2mg om te slapen. Ik ben richting de 40 dus niet echt oud ofzo (soms voelt dat wel zo haha).. ja ik weet dat het troep is . Maar voor mij werkt het. Nu dan... Dat ik dit niet nog 20 jaar kan gebruiken geen idee.. lichamelijk brengt het niet zo veel schade volgens mij. Maar heb mij er ook niet echt in verdiept moet ik zeggen.. Geestelijk zal het zeker moelijker worden om te stoppen.. zit nu rond de 7 maanden denk ik.dat ik de alprazolam (Xanax) gebruik."
"Ja snap ik helemaal, het is ongeveer 7maanden geleden dat ik het voorgeschreven kreeg, op en af doe ik wel een week zonder, om toch enigzins niet 100% afhankelijk te zijn. Maarja een week niet slapen is ook echt kut om het zo maar te zeggen.. heb voor de rest alles al geprobeerd, inclusief voorgeschreven antidepressiva zoals quantipine ofzo? Diazepam, temazepam niks werkte echt.. dit wel, ja en een fles whiskey maar om dat elke dag te doen is schadelijker denk ik😅. Verder net afgekickt van een tramadol verslaving waar ik rond de 800/1000mg per dag zat. Dus dit is wel ff lekker zo, hoe dom dat mischien ook klinkt.."
"Amber.cherry zei: Vraagje. Je hebt *wat schouderpijn * en je HA zet je meteen op 4 x 50 mg Tramadol wat toch wel een heftig opiaat is. Maar : Deed het niets tegen de pijn....Misschien een andere pijnstiller. Want waardoor werd je schouderpijn door veroorzaakt? En heb je nog steeds dezelfde klachten? Ik kreeg zelf pas na 2 jaar chronische pijn door blijvende darm infecties (2) na 7 operaties 2009 - 2014 en fibromyalgie 2015 na 1 jaar 3 x 50 mg tramadol .En het hielp de scherpe randjes eraf te halen. Pijn blijft er toch wel 24/7. Geen roes, meer een oppepper van 2 uur zodat ik uit bed kwam en even de deur uit, huishouden etc. Nu 4 x 10 mg kortwerkende oxy sinds 2 jaar. En kreeg je bijv fysiotherapie of verder onderzoek om de oorzaak te vinden? Klik om te vergroten... Ja nog steeds dezelfde klachten, schouder zal altijd slecht blijven.. wel een update, nu 3 weken niks genomen, slaap wel enorm slecht dus af en toe wat Xanax.."
"Hallo df. Ik zoek hulp. Om maar met de deur in huis te vallen, nu al weer een week ziek door ontwenningsverschijnselen. De laatste maand weer teveel en te ver gegaan met oxy/tramadol/codeïne. Mijn doseringen voordat ik iets voelde waren als volgt. Tramadol--600-a 800mg zeg 15st a 50mg Oxycodon -- 20mg tabletten snelwerkend. 150-200 mg Codeïne -- werkte voor geen meter ben na aantal doosjes maar gestopt. Na de zoveelste keer weer ziek te zijn na een episode zoals deze die eigenlijk pas stopt wanneer alles op is. Nu ben ik van mezelf geschrokken omdat zoals juille mischien ook hebben gelezen, dat ik de vraag stelde of ik de fentanyl pleisters dan stukjes kon kauwen..ik wil zo niet zijn en heb het ook niet gedaan. Toch heb ik door de zelfmedicatie mezelf in de nesten gewerkt... Ik slik overigens 2-3 mg Xanax per dag. Dit deed ik niet tijdens de episodes met de hierboven genoemde middelen.. Ik wil dit afbouwen maar heb de laatste keer zo erg paniek gehad.. kon tijdens een sollicitatiegesprek niet meer praten zware zweetaanval en heeel erg duizelig alsof ik elk moment out kon gaan.. deze aanval heeft nog uren aangehouden. Het voelde zo kut.. zo erg dat ik het nog steeds een beetje voel in mijn achterhoofd ofzo... Wachtend op de volgende trigger.. Nu ik weer mijn Xanax neem valt het mee en heb ik het zeg een beetje controleerbaar...wel zweten maar niet het gevoel van k.o. te gaan. Hoe moet ik verder? Ben ondertussen 38 jaar oud. Maar ben dit allemaal zo zat.. wil me gewoon weer goed voelen met energie voor mijn kids vriendin etc.. Ben levenloos geen energie en krijg niks gedaan.. Weet niet hoelang ik dit nog vol kan houden... Moest dit even kwijt sorry lange text.."