Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlprazolam ( Xanax) en atriptyline. Kan dit samen?

Alprazolam ( Xanax) en atriptyline. Kan dit samen?

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amitriptyline combineren met Benzo's kan.
Heb het een aantal keer gedaan, maar ik zie de toegevoegde waarde van de benzo er niet echt van in.
Ik wordt van Amitriptyline alleen al super slaperig.
Als je het doet let dan echt op de doseringen, van beide heb je echt een stuk minder nodig.
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#2
De titel zegt het al..

Kan ik mijn dagelijkse dosering Xanax 2-3 mg innemen met atriptyline 25 mg?

Xanax neem ik om te slapen ,en atriptilyne is voorgeschreven inplaats van tramadol en oxy... Nu zei de dame bij de triptilyne pas op met alcohol..

Ik weet dat alprazolam ( Xanax ) en alcohol allebei op de gaba receptors werken.. ook niet echt een idee of de dosis van 25 mg triptyline veel is of niet..
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Xanax om te slapen 2-3 mg? 😲 Ik weet niet welke leeftijd je hebt, maar als je nog een tijd te leven hebt, hoop ik voor je dat je weet wat je neemt..
Succes en niet iedereen beleeft hetzelfde drama met Benzodiazepines, dus kan zijn dat je minder last ondervindt. (Toch mocht je langer dan 3 weken dagelijks Xanax gebruiken, dan raad ik aan dat je wat onderzoek doet).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amitriptyline kun je combineren met Benzo’s zoals Alprazolam.

3mg per dag is een hoge dosering. Niet mee autorijden en niet plots mee stoppen.
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik gebruik 1mg Xanax overdag om wat aangenamer te zijn, en de 2mg om te slapen. Ik ben richting de 40 dus niet echt oud ofzo (soms voelt dat wel zo haha).. ja ik weet dat het troep is . Maar voor mij werkt het. Nu dan... Dat ik dit niet nog 20 jaar kan gebruiken geen idee.. lichamelijk brengt het niet zo veel schade volgens mij. Maar heb mij er ook niet echt in verdiept moet ik zeggen..
Geestelijk zal het zeker moelijker worden om te stoppen.. zit nu rond de 7 maanden denk ik.dat ik de alprazolam (Xanax) gebruik.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sameshitdiffday zei:
Ja ik gebruik 1mg Xanax overdag om wat aangenamer te zijn, en de 2mg om te slapen. Ik ben richting de 40 dus niet echt oud ofzo (soms voelt dat wel zo haha).. ja ik weet dat het troep is . Maar voor mij werkt het. Nu dan... Dat ik dit niet nog 20 jaar kan gebruiken geen idee.. lichamelijk brengt het niet zo veel schade volgens mij. Maar heb mij er ook niet echt in verdiept moet ik zeggen..
Geestelijk zal het zeker moelijker worden om te stoppen.. zit nu rond de 7 maanden denk ik.dat ik de alprazolam (Xanax) gebruik.
Klik om te vergroten...
Klinkt niet echt positief..
Is het je huisarts die het je voorschrijft? Na 7 maanden kan ik je vertellen dat je waarschijnlijk al helemaal gek wordt als je 24 tot 48 uur zonder komt te zitten.
Je zult waarschijnlijk meer en meer willen in de loop van de tijd en er is geen drugs op de wereld te vinden (voor velen) waar men moeilijker vanaf kan komen. (Oftewel, cocaïne en heroïne zijn voor velen minder dramatisch om mee te stoppen)
Niet om je bang te maken, maar even een waarschuwing.. let op met die zooi.
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja snap ik helemaal, het is ongeveer 7maanden geleden dat ik het voorgeschreven kreeg, op en af doe ik wel een week zonder, om toch enigzins niet 100% afhankelijk te zijn.
Maarja een week niet slapen is ook echt kut om het zo maar te zeggen.. heb voor de rest alles al geprobeerd, inclusief voorgeschreven antidepressiva zoals quantipine ofzo? Diazepam, temazepam niks werkte echt.. dit wel, ja en een fles whiskey maar om dat elke dag te doen is schadelijker denk ik😅. Verder net afgekickt van een tramadol verslaving waar ik rond de 800/1000mg per dag zat. Dus dit is wel ff lekker zo, hoe dom dat mischien ook klinkt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."