Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej Levell, Het is idd weer raak. Na mijn mislukte afkickpogingen moest ik natuurlijk ook weer dope halen. Nou ja, wat tegenwoordig voor dope doorgaat is echt vreselijk. Het lijkt wel "Redbull" roken zoveel cafeine zat erin. Nu heb ik via-via een adresje, maar zal ik niet te veel over zeggen i.v.m forumregels. Dan heb ik nog steeds mix er door heen, maar is te overzien. Zelf ben ik niet zo lang verslaafd als anderen hier( een jaar of 4), maar in het begin was er echt voor een redelijke prijs veel betere dope. Ook was het vaak hetzelfde voor een langere periode. Nu is het als de beurs: Hoge pieken(korte periode), diepe dalen( steeds langere periode). Moeilijk om op te anticiperen. Alleen wat groter inkopen kan er nog voor zorgen dat je goede dope krijgt. Met 5 man 50 gram kopen, dat soort fratsen. Dat is een van de redenen buiten mijn gezondheid waarom ik (zo) graag wil stoppen en het na het Temgesic-debacle weer ga doen met methadon. Het rennen, wachten, kosten,etc. Er moet rust komen in mijn leven. Alleen moet ik eerlijk zijn, het langste wat mij is gelukt in die periode was 4 dagen schoon. Het is een stap in de goede richting, maar nog lang niet genoeg. Deze alinea is off-topic, maar goed. Om terug te keren naar de ''zomer''crisis. Ik ben bang dat dit de komende jaren een probleem zal blijven. Kilo prijzen zijn al hoog, er is veel meer te verdienen met andere middelen( wit bijv.), er zijn weinig mensen echt nog serieus bezig met bruin. Dus je hebt gelijk met wat je signaleert. Er is weer een crisis, laten we eens kijken hoelang hij ditmaal zal duren. Mazzels man, Sam"
"Heej Levell, Heb er erg veel respect voor de wijze hoe je met alles omgaat. Deze crisis heeft zoveel oorzaken, maar ik durf i.v.m de forumregels deze niet allemaal te benoemen. Kan wel zeggen dat deze crisis idd nog wel even gaat duren. Ik moet ook continue op zoek en dat kost een hoop extra energie, geld,etc. Daar hebben we het al over gehad. Belangrijk in mijn geval is om serieus mijn energie te gebruiken om te stoppen. Let wel op mensen, want vanaf 1 Augustus is het Ramadan en dan zou de crisis misschien nog wel eens wat heftiger worden mijn inziens. Maar goed, laten we voor eenieder die daar een belang bij heeft hopen dat deze crisis snel voorbij is. mazzels, Sam"
"Heej man, Allereerst wil ik je zeggen dat je al die haters/onwetenden die ronduit belachelijke reacties geven over je vraag en van dit topic gewoon te negeren. Ik vind het knap dat jij met een zo een vraag/probleem eerlijk om tips,etc vraagt. Zelf heb ik nooit geshot, ik chinees. Misschien heb je wat aan deze link: regenboogapotheek.nl/safeshop/ (dit is trouwens een word-bestand) Als ik mij niet vergis hebben zij ook nog een aantal nuttige links en tips staan m.b.t spuiten. Waarschijnlijk heb je deze site al geraadpleegd, maar ik wilde je ook laten weten dat niet iedereen van die domme reacties geeft. Ik snap überhaupt niet wat men dan op dit forum doet. Als ik mij niet vergis is dit forum er voor iedereen die op wat voor manier dan ook iets met drugs heeft te maken, dan wel interesse heeft hierin. Het minste wat we moeten doen is elkaar helpen. Of dit is met tips of gewoon een reactie om te steunen. Zoals ik al eerder schreef, deze reactie is er een van om je te supporten. Misschien heb je wat aan de link. Sterkte de komende tijd man. mazzels, Sam"
"Heej Levell, Tijdje geleden dat ik heb geschreven, maar was dus druk "bezig" om met Temgesic af te kicken. Is praktisch hetzelfde middel als Suboxone. Om een lang verhaal kort te houden, het is mij niet gelukt. Precies hetzelfde euvel als jou. Ik heb er veel kracht mee verspeeld. Voor een hoop mensen zal het een uitkomst wezen, maar ik ben een aantal keer echt doodziek geweest. Vanmiddag om 16:30 ga ik naar mijn huisarts om zsm te beginnen met de ouderwetse methadon. Nogmaals wil ik benadrukken dat het voor een hoop mensen waarschijnlijk goed is, maar ik heb mij echt geen seconde goed gevoeld met dit middel. Ik schrijf dit, omdat er ook een aantal mensen in mijn directe omgeving denken dat het een wondermiddel is en dat afkicken zonder een centje pijn gaat. Dat kan dus niet en het is niet geschikt voor iedereen. Dus zeer binnenkort( 2 dagen ofzo) maar weer afkicken met de metha. mazzels man, Sam"
"Heej Levell, Bedankt voor jouw reactie. Ik heb jou een prive-bericht gestuurd, misschien is dat wat makkelijker communiceren en hoeft het niet altijd over een bepaald topic te gaan. Zelf heb ik erg veel aan jouw input en die van anderen. De Temgesic die ik nog had is terug bij de huisarts. Normaliter bewaar ik medicatie, je weet nooit waarom. Met Temgesic heb ik dit geen moment gehad. Zit per vandaag op 80 mgr Methadon. Eens zien hoe ik hier het best mee om kan gaan. Mocht jij of iemand anders tips of opmerkingen hebben, die zijn altijd welkom. mazzels Sam"