Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel bizar eigenlijk dat net zo'n beetje het heftigste tripmiddel (voor velen dan) dat er is nog steeds volkomen legaal is. Nu ja, des te beter :hearteyes:
s
sacredroseLid
01-01-2024, 00:00
#2
sorry als hij er dubbel komt te staan ofzo maar volgens mij ging er net iets mis.

ik heb moeite met het vinden of salvia nou legaal of illegaal is.

is er iemand hier die weet of salvia nog legaal is of niet.
en stel dat het nog legaal is mag je het dan overal bij je hebben in nederland?

alvast bedankt :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Salvia is legaal en dus mag je het ook bij je hebben.
Salvia is alleen wel een heftig goedje wara je niet zomaar even mee moet expirimenteren. Zorg dat je weet wat je doet en wat je te wachten staat.
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
En je kan het dus ook gewoon bij de smartshop kopen :)
w
warhunternlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia kun je inderdaad gewoon bij de smartshop halen,
pak alleen niet meteen een te sterk extract omdat ik weet zeker dat je de eerste keer echt een WTF gevoel zult krijgen. De eerste keer dat ik salvia deed was namelijk best intens en kon me de helft na de trip niet meer herinneren....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
warhunternl zei:
Salvia kun je inderdaad gewoon bij de smartshop halen,
pak alleen niet meteen een te sterk extract omdat ik weet zeker dat je de eerste keer echt een WTF gevoel zult krijgen. De eerste keer dat ik salvia deed was namelijk best intens en kon me de helft na de trip niet meer herinneren....
Klik om te vergroten...

Inderdaad ik begon zelf met 10x extract misschien wat veel maar dat werd me aangeraden daar toen. Merkte op dat het het best werkte bij mij in het donker zonder muziek afleiding of wat dan ook.
Maar deed het keer alleen 20x extract en sloeg zo hard in dat de waterpijp nog smeulend viel op het tapijt(niets ernstigs gebeurd verder op paar zwarte plekken na hehe) maar toen brak ik echt los in de salvia wereld, geweldig spul vind/vond ik het. Tijd niet meer gedaan nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."