Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsman in brand

man in brand

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoorde het al op het radionieuws. Bizar he?! Dan ben je wel in de war als je dat doet.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#2
vind je? zo kwam de revolutie tot stand in tunesia, denk geen toeval bij het vrijheidsbeeld
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
sebatian zei:
vind je? zo kwam de revolutie tot stand in tunesia, denk geen toeval bij het vrijheidsbeeld
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit wel zoden aan de dijk gaat zetten ja.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat nou ook weer niet in kleinkneuterland
was wel maffe film mensen die beetje keken en ook geen info van persoon in questie,
dacht altijd je moet iemend omdraaien/rollen vond nogal lang duren, maar misschien benzine gebruikt?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
dacht altijd je moet iemend omdraaien/rollen vond nogal lang duren
Klik om te vergroten...

Omdraaien of rollen is wel het laatste wat je moet doen. Zie je het al voor je? Beste is een laken of blusdeken, maar goed, dat moet dan ook maar net binnen handbereik zijn.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#6
ga jij je goede jas opwerpen, denk sommige dachten, he verdorie er zit nog wat in mijn zakken
maar ja 2 minuten wel erg lang de bijenkorf er terras ernaast kon iemand niet even bak ijs overgieten dat duurt toch minder dan 30 seconden
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga jij je goede jas opwerpen, denk sommige dachten, he verdorie er zit nog wat in mijn zakken
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

maar ja 2 minuten wel erg lang de bijenkorf er terras ernaast kon iemand niet even bak ijs overgieten dat duurt toch minder dan 30 seconden
Klik om te vergroten...

Tja, mensen kunnen erg passief zijn in zo 'n situatie.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net gemist woon paar minuten er vandaan, en had een een dure leren jas aan, even jas aftrekken van buurman?
s
sacredroseLid
01-01-2024, 00:00
#9
sebatian zei:
maar ja 2 minuten wel erg lang de bijenkorf er terras ernaast kon iemand niet even bak ijs overgieten dat duurt toch minder dan 30 seconden
Klik om te vergroten...

een bak ijs/water over hem heen gooien is mischien niet het beste idee. na te gaan hoe veel vuur eraf komt zal hij zich wel overgoten hebben met benzine ofzo, en in combinatie met water maakt dit het alleen maar erger als je pech hebt.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#10
is dat zo? of een brandblussser, de brandweer gebruikt toch ook water
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
De brandweer gebruikt w.s. een deken in dit soort gevaallen. Het naspoelen gebeurd uiteraard wel met water.
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#12
De man die zichzelf woensdagmiddag in brand stak op de Dam in Amsterdam, is donderdagmorgen overleden. Zijn identiteit is inmiddels bekend. Het is een 36-jarige asielzoeker uit Iran.
Minister Gerd Leers (CDA, Immigratie) vindt de zelfmoord zeer tragisch, maar benadrukt dat de asielprocedures die de man heeft doorlopen correct zijn afgehandeld en dat hij alle rechtsmiddelen tot zijn beschikking had. Een herhaalde asielaanvraag van de man was deze week afgewezen, hij was al jaren tevergeefs bezig een verblijfsvergunning te krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tragisch! Systeem is niet goed, en deugd ook niet voor mensen
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een man heeft zichzelf woensdagmiddag midden op de Dam in brand gestoken. WAARSCHUWING: DE BEELDEN ZIJN HEFTIG. AT5
http://www.at5.nl/ 6 apr 2011

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."