Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er zelf 2 keer geweest. Dus kan je er wel wat over vertellen. Je komt niet in het kasteel, maar in de bijgebouwen samen met alle andere nederlanders. Neem laarzen of goeie wandelschoenen mee en niet te veel dure kleding. Tis er koud en nat modderig je krijgt vanzelf een eigen kamer dus niet extra voor betalen. Er zijm leuke wandelingen verder ga je er niet egt op uit. Als je rookt neem sigaretten mee daar zijn E heel erg duur. plus ze heben alleen een of ander vaag merk voor 14 pond klein pakje. Ga voor de 10 weken en biet voor de vaak angegeven 6. Blijf bij de dames uit de buurt want te close en je krijgt een waarschuwing of je wordt naar huis gestuurd. Alles is met pen en papier dus schriften mee ! Mij heeft het niet geholpen omdat ik geen nabehandeling heb gekregen van ze en mijn problematiek te hoog was Groetjes. Ruupert Oja wees voorbereid je telefoon lever je in en bel je 2 keer per week 1 uurtje mee Tip : extra tel tijd vragen voor bank zaken etc !!"
"Ik typ dit met een brok in mn keel Ik wil op alles reageren ... maar dat lukt me niet. Ik wil alleen zeggen dat dit me wel kracht geeft. Ik ben nogsteeds elke dag aan vechten voor me leven maar. Dit heeft me zo onverwachts veel steun gegeven. Ik ben dankbaar Ik. Heb geen woorden meer voor nu maar lees elke reactie meerdere keren. Per dag Dank jullie wel"
"Hey vrienden ... Ik ben er nog .. ben verre van mezelf. Alles verschijnselen zijn er en voel me radeloos. Nog 8 dagen voor de dubbele intake voor de clinic amathist in almere dit omdat dit de beste plek zou zijn op dit moment. Als ik niks neem raak ik helemaal in paniek en. Ben ik bang voor aanvallen en psychoses dus ik neeem wat ik heb ... en wat ik krijg van de arts . Na die laatste overdose ben ik constant. Aant shaken .... ook omdat ik natuurlijk al aant afkikken ben vann die klote benz o s Probeer als t lukt wat alcohol te drinken En ik had nog keta dus neem soms een beetje daarvan. Om gewoon efff het down zijn te verminderen pffffff kut uwv had een fout gemaaakt weer dus weer gekort op mn uitkering. Precies nu superhandig 10 dagen voor mn intake .....pffff ik hoop zp dat t daar een beetje oke is en ik zsm opgenomen kan worden. Hier moet ik natuurlijk doen alsof er niks aan de hand is soort van. Pfffffff dacht geef even een update . Miss had ik naar de meeting moeten gaan ....."
"Hey vrienden. T gaat wat beter. Ben weer naar buiten aan het gaan ben na de huisarts geweest raad aan om niet teveel thuis af te gaan kicken dus blijs steady Merk wel dat ik meer drink (alcohol) dat werkt goed maar zal het niet makkelijker maken intake gehad. 3 weken detox minimaal naar opname en daarna naar een speciale cliniek voor zware keugd trouma. Ik ben benieuwd. Deptessie is een stuk minder maar dat komt door de flubromazpam die ik weer neem. Over 3 weken ga ik de detox in. Ik wil jullie enorm bedanken voor de steun de liefde en de interesse het heeft me even door die shit getrokken. Nu nog even volhouden gelukkig heeft het uwv zijn excuses Angeboden en kan ik weer eten drinken em de deur uit. Love u guys !"
"Beste, De rc nep wat lijkt op speed. Weet iemand of dat aantoonbaar is in een urine controle? En na hoeveel dagen ? Foutje gemaakt ,😥"
"Bedankt voor je reactie."
"Maar je hebt t wel genomen en teste negatief of ?"
"Hebt al weggeflikkerd gelukkig en geen uc gehad dus ben safe hoop ik. Veel gezweet veel gegeten en veel water gedronken."
"Ik persoonlijk heb er veel moeite mee gehad. Ik nam te veel en met teveel oook well is abnormale aantallen. De afkick is niet mals ook de geheugen wordt dan al mischien niet tijdelijk aangetast. Ik vond het te lekker ... Watch out"
"Ik ben zelf nu 4 keer of meer afgekickt eerste keer op me 19e voor speed pillen coke alcohol . Dat was hell Vorigjaar dronk ik 3 liter wodka per dag en n gram coke ..... te weinig medicatie gekregen in de detox en daardoor een insult gehad 2 dagen ziekehuis. Zorg er voor dat je op het moment dat je ke egt ziek voelt ookal is het snachs gelijk aan de bel trekt, overdrijf als het moet afkikken hoeft niet een te erge hell te zijn zolang je zorgt dat ze je genoeg geven om langzaam. Te ontwennnen. Veel slapen is de key. Lees goeie boeken zoals de book of joy van dali lama en desmond tutu. Probeer een beetje te bewegen zoveel het met kan ik ga nu ook weer naar de clinik binne paar weken bereid je voor neem lekkere jonginhpakkken mee en iets van een nachtlampje ik heb zelf een kleine buddha watervalletje met n lampje geeft rust. Maar vooral praten met de begeleiding als je je egt kut voelt dan bouw je maar wat langzamer af boeiend die dagen extra snachs krijg je vaak geen extra medicatie dus vraag dat van tevoren. Mijn tip. Hoop dat j er wat aan hebt. Trots op je dat je de stap maakt en ik wens je het aller beste Gr ruup"