Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"idd, dan kan je blijven doorgaan. eens de vlag gehesen is tog :P"
"Yow! Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"! Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... Grtz!"
"Hoe kan je zien aan je pep dat hij vervallen is? heb nu wat liggen en die heeft een gele kleur gekregen... krijgt pep dit als hij vervallen is of kan dit geen kwaad? dank voor antwoord!"
"de kans is groot dat het dexedrine is volgens mij. Als het opmerkelijk beter is dan andere speed dat je vroeger had. dit is namelijk 4x beter dan normale amfetamine alleen moeilijker te maken en dus niet zo vaak te verkrijgen. Weet ervan dat dat in nederland in omloop is of toch zeker geweest is. Grtz"
"heb ik ook last van, vooral dan dat mijn kaken langs buiten gezien er ingevallen uitzien. pas mijn gebruik hier wel wat bij aan omdat die ingevallen kaken het gebruik van sp..d wel wat verraden. wat ik zeer klote vind maarja... hoort er bij in mijn geval Grtz"
"het is niet mijn bedoeling om te stoppen... btw dat maak ik zelf wel uit wanneer ik ermee stop toch bedankt voor de aanzet"
"domzel zei: shit! waar moet ik nu mn drugs vandaan halen Klik om te vergroten... wie zoekt die vind!!"
"kan er mij iemand over hetvolgende mss iets meer vertellen: ken iemand die zijn speed in capsules inneemt. we hebben dezelfde en het is heel goede van kwaliteit ben er zer tevreden over, het is dex. het probleem is als ze het via capsule inneemt savonds en de dag erop niet bypakt ervan en wil gaan slapen, wat 24u later is, dit nog altijd niet lukt... je voelt je doodmoe maar kunt tog niet slapen. ik weet ook dat speed maar 8u ongeveer werkt dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen hopelek kan er iemand mij vertellen hoe dit zou kunnen komen. alvast bedankt!"
"Gelukkig heb ik zelf geen last van dit probleem maar wou toch eens weten of er nog mensen zijn die er ook last van hebben. Het zal volgens mij door de zeer goede kwaliteit komen dan... het idd zzer straf maar goed spul vind ik ook"
"Laatst las ik ergens dat iemand zijn speed in water oploste en zo ook een hele tijd bewaarde... dit was echter het eerste dat ik hiervan hoorde. dat je speed in water moet oplossen om te kunnen spuiten wist ik, maar weet er iemand iets te vertellen over het volgende: Blijft het zo beter houdbaar en verandert het iets aan de kwaliteit? en kun je als het opgelost is in water terug in poedervorm omzetten en zoja hoe ? als iemand hier iets over weet... telle me! thx!"