Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind rilatine een cutmiddel, echter als ik dronken ben gaat me het wel goed af. Voor de kater is het ook goed. Spijtig dat het na 1u30 al uitgewerkt is."
"er is ook nog zoiets als een latente drinker. Alcohol is dan een normaal gegeven geworden in je dagdagelijks leven. Bijvoorbeeld elke dag na het werk een paar pinten met de collega's, voor het eten een aperitief, voor het slapen een paar pilsjes/wijntjes/borreltjes. dit geeft je geen uiterlijke kenmerken van verslaving (lichamelijk of geestelijk), maar eigenlijk ben je wel "afhankelijk". Je kan je geen leven zonder voorstellen. de meeste latente drinkers kunnen gemakkelijk ontkennen dat ze een probleem hebben net omdat er geen schadelijke gevolgen te zien zijn zoals bij echte verslaafden. Echter op lange termijn is dit even nefast als alcoholisme. De meeste alcoholisten volgen een traject van occasionele drinker over gewoontedrinker naar latente drinker en vervolgens verslaafd. ik heb dit ook meegemaakt, maar gelukkig de signalen op tijd gezien en er iets aan gedaan, doe het nu en je kan je verdere leven gezond zijn en genieten van alles, inclusief van alcohol. Rudy"
"ik denk het wel, al hangt het er natuurlijk van af hoeveel je drinkt en met welke frequetnie. Ook de individuele gevoeligheid speelt een grote rol"
"Saint-Emilion grand cru van 1986, mooi van kleur ging zoet binnen en de afdronk was hemels! ging perfect bij de lamskroon!!!!!!"
"alcohol is een maatschappelijk aanvaarde drug, het is overal verkrijgbaar en hoort bij onze cultuur. Vergeet echter niet dat het een echte drug is, door de grote beschikbaarheid en tolerantie wordt het gevaarlijk. enjoy, maar let op!"
"kheb 2 zware weken, veel werken en weinig slaap!! normaal zou ik captagon nemen, maar daar geraak ik niet meer aan dus zit ik aan de RILATINE!!!!!"
"Madclubber, ik hoor mezlf hier spreken vroeger studeerde ik clean, echter de dag van het examen een halfje of een hele captagon (hing af van de geslapen uren) en je gaat als een trein! De leerstof die je de dagen ervoor met veel moeite hebt geblokt wordt zonder moeite gereproduceerd. Voorwaarde is wel dat je studeerd, slaapt en eet! Captagon is de max, als je er verstandig mee omgaat!!!!!!! En als je eraan kunt geraken"
"Phreakingout zei: rudyv zei: Madclubber, ik hoor mezlf hier spreken vroeger studeerde ik clean, echter de dag van het examen een halfje of een hele captagon (hing af van de geslapen uren) en je gaat als een trein! De leerstof die je de dagen ervoor met veel moeite hebt geblokt wordt zonder moeite gereproduceerd. Voorwaarde is wel dat je studeerd, slaapt en eet! Captagon is de max, als je er verstandig mee omgaat!!!!!!! En als je eraan kunt geraken Klik om te vergroten... Nooit van gehoord, wat is dat precies? Even Google'en Klik om te vergroten... captagon is fenetyllinehydrochloride, een amfetamine. Het wordt voorgeschreven voor narcolepsie. Het gaat lichamelijke en geestelijke vermoeidheid tegen. (eigenlijk houdt het gewoon de signalen van vermeoidheid tegen, je bent wel degelijk moe) vroeger was dit heel populair bij de wielrenners, een pilletje captagon voor de koers en je was zeker van een goede uitslag. in de tijd van eddy merckx, freddy maertens,... was dit schering en inslag, controles toen waren minimaal en gemakkelijk te omzeilen. Bij studenten is het ook populair om 's nachts te blokken. Bij langdurig gebruik kan er gewenning optreden, daarom wordt dit niet meer zo veel voorgeschreven. Het valt ook onder de opiumwet. als je toch een vroorschrift kan bemachtigen moet je je wel aan vieze blikken van de apotheker verwachten (ze bekijken je als een junk) hoewel die vent het waarschijnlijk zelf neemt om zijn wachtdienst te kunnen doen. volgens mij houdt de medische sector de goede spullen voor zichzelf (captagon) en de rommel (rilatine) of de heel dure (provigil) spullen zijn voor de consument. ik begin echt gefrustreerd te worden als ik me zo bezig hoor"
"als het echt hartproblemen zijn zal je ook uitstraling hebben naar je schouder en arm. Je voelt je ook heel slecht dan (algemeen)"
"heb het ook eens geprobeerd, goed spul. Geraak er spijtig genoeg niet meer aan."