#1
Geef jullie mening over dit (in mijn ogen) heerlijke biertje
-spaceman- zei:

-spaceman- zei:

pilliewilly zei:bepaalde mensen hebben gwn iets tegen Eckster C![]()
Soma zei:Wtf voor een post is dat nu weer? Zo dom is dit topic toch niet? Ik ben er zeker van dat als iemand anders het had aangemaakt, dat je niet zo had geantwoord.
Midway zei:En ja, zeer goed biertje. denk niet dat de Hollanders het kennen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."