Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Coke hoef je normaal niet te drogen. Snuifcoke is normaal al droog voor gebruik. Gr."
"Hoi, misterD bedoeld denk ik Lidocaine. Gr."
"Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander br Hoi, Ik ken mensen die gooien lidocaine bij de speed, dan brand het niet in je neus. Gr. Roy"
"Hoi, Wat psych-out zegt van de caffeine klopt niet helemaal. ik heb zelf pure caffeinepoeder. Maar dat brand niet in je neus en is totaal reukloos. Maar het smaakt wel erg vies. Als ik nachtdienst heb gooi ik 400mg in een glas 7-up, ben ik zo weer wakker. Gr."
"Hoi, Dealers doen er altijd te weinig in. halfje is 0,4 gram en een hele 0,8 gram. Gr."
"Hoi, Het was vandaag op tv in ondercover in Nederland. Morgen kan je het kijken op programma gemist. Gr."