Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je de verkopers beetje leert kennen krijg je het wel voor de inkoop prijs of voor 5 euro meer. Dus zou je het kunnen zien als losse gram prijs in mijn geval."
"Tony Montana zei: Jongens... Type maar wat de prijzen zijn ofzo... maar doe het eerlijk. Zet er ook ff de kwaliteit er neer. Er wordt teveel rotzooi verhandeld. En als jij 25 euro per gram betaald dan heb je rotzooi gekocht. Alleen dat merk je al niet meer omdat je: 1. Niet weet wat kwaliteit is. 2. Je doet het al te lang om te merken dat het shit is. 3. Je hebt er gewoon geen verstand van. Maar mij heb je er niet mee hoor. Ik zorg er wel voor dat het allemaal goed spul is wat ik heb. Mijn markt maak je niet kapot ermee, alleen je eigen. En dan nog 1 goede regel. Snuif nooit je eigen handel. Klik om te vergroten... Dus omdat jij geen goed spul voor 25 de gram zou kunnen krijgen zou niemand het kunnen? 1. Deze prijzen zijn weldegelijk mogelijk waarom moet alles wat goedkoop is kut zijn (Lees: Massakorting). 2. Als je het te lang zou doen weet je wel wat kwaliteit is. 3. En nee ik heb er geen verstand van kan jij zeggen hoeveel % erin zit dan? Daarom laat ik het lekker naar het lab gaan en weet ik dat ik goed spul heb. Mij heb je er ook niet mee hoor, ik zorg ook wel dat ik goed spul heb. Mijn markt wordt er alleen maar beter van.... En nog iets gebruik niet die cliché zin is al vaak zat gebruikt hier. Tuurlijk is die coke van 25 euro de gram versneden maar toch zit ik met elke test die ermee gedaan is (elke nieuwe lading gaat een testertje naar het lab), toch gewoon boven nederlands gemiddelde met zo'n 10 a 12%..... Ik kan ook wel vragen of ze het niet willen versnijden maarja dan wordt het duurder en klanten vinden dit goed. Dan geloof je me prijzen lekker niet, ik kan niet zeggen dat ik er echt wakker van zal liggen. Ik hoef hier niet te lopen pochen met me prijs van kijk is hoe goed ik ben, mensen uit deze regio zullen vaker met lage prijzen aankomen zetten."
"liever laten testen in een centrum kost helemaal niet zoveel poeder hoor, en zou denk ik alleen zin hebben als je veel koopt.... Die blauwe kleur is alleen om snel te controleren handig."
"Tony Montana zei: En wat ik heb bereikt moet iemand anders nog maar voor elkaar zien te krijgen. Klik om te vergroten... Ja want je bent echt een toppert in de onderwereld... ."
"Uhm Rollin with the nines, cocaine cowboys (meer docu)"
"Hebben jullie nooit het idee gehad van eigenlijk zou ik zelf wel een shop willen....? Wat voor spullen zouden jullie daar dan willen hebben? Kortom verzin hier je ideale coffeeshop ! Buiten de wiet om !"
"Buiten de wiet om . Ik zal het ff aanpassen"
"Van die lounge banken met overal kussens zijn zeker relaxed ! Mij zou een inmens waterbed van 6 bij 6 meter ook echt een geweldig iets zijn. Drijvend op een waterbed lekker jointje roken !"
"nicolai zei: wat is eigenlijk het doel van dit topic? doen we dit voor de lol, of gaat iemand (de ts?) er iets mee doen ofzo. Klik om te vergroten... Gewoon voor de lol een beetje"
"ik mis beetje de woorden: zhemmel, gattar, **racist, **jood, kaaskop en zulke dingen"