Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou graag weten waar ik wat kan laten testen, bvb methadon, maar dan buiten de verslavingszorg instelling om, waar kan dat voor de genoemde 120€ ? Zijn er laboratoria waar je een stof tegen betaling kunt laten analyseren?"
"Hallo allemaal, Zijn er ook mensen die wat kunnen zeggen over het afbouwen van een onderhouds dosis. Dus die langere tijd subux gebruikt hebben. Zelf ben ik vorig jaar ,dus feb 2009, gestopt met heroine na 30 jaar gebruik ,en wel via de afkick in het slotervaart ziekenhuis onder narcose Ik kreeg daar een implantaat naltrexon wat 2 maand zou werken , na die twee maand ben ik weer gaan gebruiken om te kunnen slapen , iets wat me niet lukte met naltrexon, ik sliep die twee maand maar 2,5 uur per nacht, en dat trok ik niet meer. Maar aangezien gebruiken ook geen optie meer was ben ik een keer of vier afgekickt met subox of temgesik ,dit ging veel beter dan met metha , het is veel rustiger en gaat soepel. Toen in augustus 2009 met een onderhoudsdosis van 24 mg subox begonnen om van de bruin af te blijven, nu ook nog af en toe een chineesje tot de feestdagen van 2009 ,vanaf die tijd geen bruin meer gerookt. Het afbouwen gaat nu langzaam ,maar sta nu niet meer op 24 mg maar op 3,8 mg per dag en wil dit deze zomer verder afbouwen, ben er nu aan gewent dat ik geen bruin meer rook. Vraag me af of iemand een vergelijkbaar traject heeft afgelegd en hoe het afbouwen tot nul gegaan is. Groetjes Ron"
"hallo glazenwasser heb zelf langer dan 35 jaar heroine gebruikt en op het moment gebruik ik ook temgesik en suboxone, Als ik jou was en ik zou nog maar 5mg meta gebruiken dan is er geen reden om over te stappen op buprenorfine, ook al omdat temgesik niet meer geleverd word en suboxone is 10x de dosering van temgesik, temgesik is 0,2mg en suboxone is 2mg buprenorfine de kleinste tablet Maar 5mg meta, als je hier al langer op staat, dan zou ik daar mee afbouwen Zelf had ik het vroeger makkelijker met vloeibare meta die ik zelf zo verdunde dat ik kon afbouwen naar 1mg en lager Nu zou ik de 5mg tablet fijnmaken op een spiegel en verdelen met een mesje om een kleinere dosering te maken. Het lijkt mij dat je nu pijnloos naar nul kunt gaan, bouw gewoon met 0,5mg per x aantal dagen af Buprenorfine zou ik alleen gebruiken als onderhouds dosis om je te beschermen tegen een terugval in de heroine, maar als dit niet de reden is heeft het denk ik geen zin om over te stappen naar temgesik en dan daarmee af te bouwen. Groetjes Ron"
"Heb er bijna spijt van om naar een forum te zoeken ,als ik zie dat het voor langdurige gebruikers zo moeizaam gaat . Zelf ben ik iets meer dan vier weken geleden in het slotervaart onder narcose afgekicket met naltrexon en daar een naltrexon implantaat gekregen. Zelf heb ik 34 jaar heroine gebruikt en meta ,alleen de laatste jaren alleen bruin en geen meta . Gebruikte veel bruin ,en ontwikkelde allerlei angsten,ging nergens heen omdat ik bang was niet te kunnen gebruiken. Die angsten waren heftig en maakten het leven moeilijk. Na het afkicken was er niets meer over van die angsten ,alsof alles van je afgegleden was van de ene op de andere dag of misschien wel minuut ik weet het niet ,in ieder geval met angsten de narcose in ,en zonder angsten eruit. Tot nu toe ook geen behoefte aan gebruik ,in mijn omgeving word wel wat gerookt maar tot nu toe vind ik het alleen maar stinken ,dit komt denk ik door de naltrexon die de behoefte onderdrukt . Ik vind het dan ook vreemd te lezen dat andere zulke problemen ondervinden ,hoop niet dat mij dat nog te wachten staat ,en kan me dat ook niet indenken. Mijn probleem is het slapen tot nu toe ,heb geen een nacht meer dan drie uur geslapen (als uitzondering afgelopen zondag 6a7 uur) Ben nu ook moe en ga vanavond weer een andere slaapmedicatie proberen omdat het streven is om in ieder geval twee nachten per week goed te slapen . Ben erg voorzichtig met medicatie ,wil niet een andere verslaving oplopen ,vandaar de slaapmedicatie om de drie dagen ipv dagelijks. Een kennis van mij heeft de snelle detox zonder narcose gedaan (werd strondziek) maar het gaat heel goed met hem ,spreek hem zelf niet ,maar hoor wat via gemeenschappelijke vriendin. Voorlopig zie ik de toekomst met vertrouwen te gemoed. Hoop op een paar reacties van jullie ,groetjes Ron"
"speeseend zei: Verander je leven en jij zal mee veranderen! Klik om te vergroten... Bewuste gebruiker Contradictie in terminis ??"
"Om met bruin en metha te stoppen gebruik ik nu suboxone en dat bevalt goed. Metha heeft me altijd tegengestaan en daarom gebruikte ik liever alleen bruin om vandaaruit over te stappen op suboxone Ik heb 34 jaar gebruikt en heb nu vanaf september 2009 een onderhoudsdosis suboxone In de laatste paar maanden van 2009 heb ik af en toe een beetje bruin gebruikt, maar vanaf de kerstdagen tot nu helemaal niets meer en de suboxone heb ik pijnloos afgebouwd van 3x8=24 mg per dag naar 4x2=8mg per dag Zelf verwacht ik dat ik in juni dit jaar ook geen suboxone meer nodig heb.(blijf langzaam afbouwen) Ben zelf ook via het miroya traject bij temgesik en suboxone uitgekomen omdat ik problemen had met de naltrexon(nalorex) ik sliep nog maar 2-3 uur per dag en dat trok ik op een gegeven moment niet meer. Maar goed ,een alternatief voor methadon en het gebruiken op zich is voor mij de suboxone groetjes ron"