Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben misschien al de 100ste die het vraagt maar ik heb een vraagje met de betrekking tot wiet. Ik ben geen sigaret roker of shag roker. Wel rook ik best veel waterpijp. Sinds het begin van het nieuwe jaar heb ik denk ik met vrienden 6/8 joints op (vaak deelde wij hem samen met 2/3 mensen). Maar nu wil ik eigelijk voor af en toe zelf naar de shop gaan en mijn eigen joint willen maken. Het enigste is dat ik geen tabak rook en dat wil ik dus ook niet kopen. Maar om gelijk puur wiet te gaan roken lijkt mij niet zo verstandig. Daarom de vraag is het mogelijk om voor een roker zoals mij (dus niet super veel ervaring) mogelijk om een joint te draaien met puur wiet die niet super dik is (desnoods scheur ik de lange kant van het vloeitje door de midde zodat er niet veel wiet ingaat) of zouden jullie dat afraden? Alvast bedankt."
"Okay dank jullie wel voor de infomatie. Heb nu een paar voorgedraaide gekocht bij de shop. Ik ben het daar vergeten te vragen maar weet iemand of ze ook voorgedraaid puur verkopen?"
"PepTalk sorry had nog niet helemaal door dat mijn berichten niet gelijk online staan maar eerst gechect moeten worden. Was even verwarrend voor mij sorry. En ik denk dat ik maar ga kijken voor een pijpje dan. Altijd als ik een joint heb deel ik hem met andere mensen. Gister had ik 1 hele voor me zelf en ik word zwaar misselijk waarschijnelijk door het tabak (ben geen nicotine gewend). Dus ik ben benieuwd hoe het bevalt met een pijpje."
"Mijn 420 is al flink verpest. Had gister 1 lekkere lemon haze pure joint gekocht voor vandaag. Zit nu op werk en krijg een smsje van me zus (niemand in de familie weet dat ik af en toe blow) dat ze een joint heeft gevonden in mijn kast en heeft het gelijk tegen mijn andere zussen verteld. Als mijn ouders erachter komen heb ik een zeer groot probleem. Dus ik heb het nu gehad."
"Haha dat pijpje bevalt zeer goed. Met tabak word ik gewoon misselijk maar via een pijpje of een pure joint is het geweldig. De eerste keer met het pijpje voelde ik me gewoon licht. Maar na 10 min zag alles eruit of alles nep was (beetje cartoon achtig) gevold door een heerlijke high (was trouwens santa maria). Gister een pure lemon haze joint op met een vriendin. We werden gewoon lacherig en ik kon alleen focusen op 1 ding. Dus ik ben tevreden hoor. Blij dat ik nu ook goede evaringen heb met wiet"
"Herbalisme zei: roll-up zei: Mijn 420 is al flink verpest. Had gister 1 lekkere lemon haze pure joint gekocht voor vandaag. Zit nu op werk en krijg een smsje van me zus (niemand in de familie weet dat ik af en toe blow) dat ze een joint heeft gevonden in mijn kast en heeft het gelijk tegen mijn andere zussen verteld. Als mijn ouders erachter komen heb ik een zeer groot probleem. Dus ik heb het nu gehad. Klik om te vergroten... Dat is spijtig :/ Je zussen overtuigen om niets te zeggen? Veel succes! Greets, Herbalisme Klik om te vergroten... Nou ik heb het maar aan mijn moeder verteld. Want mijn zussen zouden dat anders wel doen. Gelukkig vatte mijn ouders het best goed op. alleen hun willen wel dat ik stop"
"leuk verslag. Ben van plan om het morgen te proberen met 10 gram truffels. Ben heel erg benieuwd."
"gisteren toevallig het zelfde meegemaakt (gek genoeg ook precies om 19:45) Had eerst 5 gram mexicans truffles op. Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden) opgedronken 1 uur gewacht en ook geen effect. Pupillen misschien net iets groter dan normaal maar meer niet."
"HoneyC zei: roll-up zei: gisteren toevallig het zelfde meegemaakt (gek genoeg ook precies om 19:45) Had eerst 5 gram mexicans truffles op. Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden) opgedronken 1 uur gewacht en ook geen effect. Pupillen misschien net iets groter dan normaal maar meer niet. Klik om te vergroten... Haha toevallig joh. Maar wat raar joh dat het bij jou ook geen effect had. Wel kut als je je helemaal eropt verheugt en dan niets (leuks) ervan voelt. Klik om te vergroten... Had ik dus ook. Lang uitgekeken dan is het eindelijk zo ver en dan lig je 2 uur later terleurgesteld in je bed"
"Heerlijk verslag zeg krijg gelijk zelf zin in de feest snoepjes."