Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare xtc trip

Rare xtc trip

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus jij wilt zeggen dat je bijna 24 uur hebt liggen spacen?
Ik vind dit moeilijk te geloven, en denk dat het dan niet alleen XTC was.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trip report.

Setting : Alleen thuis lekker op mijn slaap kamer met o.a filmpjes van tommorland en defqon.

Eergister heb ik weer eens xtc genomen. Blauwe defqon's had ik weten te bemachtigen.
Ik had ze eigelijk bewaard voor een feestje op zaterdag maar aangezien er vrienden meegingen die anti drugs zijn had ik besloten om ze op vrijdag nacht te nemen gewoon thuis op bed.

Ik heb dat vaker gedaan en veel mensen vinden dat geen leuke setting maar ik vermaak me altijd wel. Vind het wel lekker om in een vertouwde omgeving te zijn.

Rond 19:00 nam ik een halve Defqon.

De tijd tikte langzaam weg en had nog geen 'xtc' gevoel.
Rond 20:15 werd ik het wachten een beetje zat en nam ik nog een halfje.

Ik had me eigelijk niet aan de 2/3 maanden regel gehouden en dacht dat ik niks voelde omdat mijn tollorantie te hoog was.

Rond 20:45 voelde ik de eerste effecten.
Ik begon er lekker in te zitten
En ik weet dat het ongelovelijk onverstandig is om dan nog bij te pakken maar ik gooide nog een halve achter mijn kiezen.

Rond 22:00 verandere mijn high heel erg.
Ik kreeg een beetje een truffel gevoel. Ik heb een americanse flag op mijn kamer hangen en die bewoog alsof hij ik de wind hing.

Ook mijn lamp leek te ademen.

Vanaf dit moment ging het ongelovelijk fout. Ik heb black outs gehad waarbij ik niks kon herinderen. Er zijn meerdere pillen in mijn slaap kamer verdwenen (ik weet nog steeds niet of ik die geslikt heb of weg gegooit heb die avond).

Ik begon ook stevig te hallucineren.
Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank.

Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen.
Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij.

Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden.
Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit.

Rond 23:00 was het hallucineren op zijn hoogst.
Ik weet het niet precies meer maar er waren 'apperaten' die naar mij toe kwamen. En mij probeerde te pakken/onderzoeken.

Vervolgens is IT (van de horror film) uit mijn muur geklommen en heeft mij van een afstand 'bedreigt' alsof hij probeerde duidelijk te maken dat ik naar hem moest komen.

Dit alles heeft geduurt tot 6 uur sochtends.
Toen viel ik eindelijk in slaap tot 6:30.

Na een half uur geslapen te hebben waren de heftige hallucinaties weg.

Maar dat alles nog 'ademde' zoals truffels had ik nog wel.
Dit duurde tot 11 uur smiddags. Mijn pupillen waren toen ook nog behoorlijk groot.

Pas op mijn werk rond 18:00 was ik uitgetript.

Ik voelde me op geen enkel moment in mijn trip 'bedreigt' wel ben ik nu een beetje angstig om te slapen. De beelden haal ik dan voor me en al gauw ben ik bang.
Heb van vrijdag op zaterdag (trip avond) 30 min geslapen.
En van zaterdag op zondag heb ik helemaal niet geslapen.

Ik weet dat het ontzettend onverstandig is/was om meerdere pillen tegelijk te slikken en al helemaal binnen de 2/3 maanden regel.
Ik wil voor de zekerheid de pillen nog testen want dit was gewoon verschrikelijk bizar.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ja geen 24.
Mijn pupillen waren groot van 20:00 tot 11:00 uur sochtends. Wat ik wel overdreven lang vind. Ik kan eigelijk niet 1 drug bedenken die je zo lang onder invloed houd.

Na 11:00 waren mijn ogen normaal en de grootste trip effecten weg alleen als ik ergens heel diep op ging focusen bewoon alles weer.

Ik ga deze week naar een testcentrum voor de zekerheid.
l
liveYOURlifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
roll-up zei:
Trip report.


Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank.

Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen.
Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij.

Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden.
Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit.
Klik om te vergroten...
ik heb ook ooit een rare trip gehad met xtc (paarse plusminus). ik was onderweg naar huis en ik hoorde exact hetzelfde stemmen van mijn vrienden mij roepen 'komaan fiets sneller' 'wa doet gij nu' 'ik heb weinig tijd'... de hele trip door en toen ik thuis kwam keek ik naar het plafont en er kwamen letters uit mijn richting op en vervolgens door mijn lichaam. :hearteyes:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien ben je ongelofelijk bad gegaan op de XTC en vervolgens in de paniek/angst aanval geraakt die enorm lang aanhield. Ik vind verder je hallucinaties wel iets weghebben van psychotische klachten, heb je die ooit eerder ervaren bij gebruik van harddrugs? Dat je zo ongelofelijk lang tript is inderdaad nogal raar, misschien ben je in de wanorde en chaos je gevoel voor tijd kwijtgeraakt?
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
roll-up zei:
Ik heb geen personelijke klachten (tot nu toe).
Ik heb ook wel evaring met verschillende soorten drugs ook xtc.

Tijdens mijn trip was ik niet zo bang voor alles wat ik zag.
Maar nu lig ik in mijn bed toch wel een beetje angstig van de herinderingen.

Ik zou het eigelijk ook niet echt een bad trip noemen want ik voelde mij wel relaxed.

Wat ik zelf eigelijk denk is nadat ik die 2de pil opgesnoept had (geen idee waarom ik dat eigelijk deed) heb ik een soort black out gehad want ik heb een paaf dingen gedaan die ik een dag later niet kon herinderen (smsjes/er waren in totaal 7 pillen weg waarvan ik me afvraag of ik die ben kwijt geraakt of heb geslikt).

Al zou ik 7 pillen hebben geslikt (kan het me eigelijk niet voorstellen want zo dom ben ik niet om het te doen) dan zou ik dus 7x 200 mg mdma in mijn lichaam hebben gehad.
Het kutte is dat ik er gewoon niks meer van weet. Maar dat zou wel een goede verklaring hebben gehad voor de bizare dingen die ik zag.

En mocht ik ze hebben weggegooit/kwijtgeraakt zijn dan denk ik toch dat het aan de setting lag.
1 ik hield me niet aan de 2-3 maanden (dit was iets meer dan 3 weken)
Dus the love feelin die ik eigelijk zocht had ik toch niet gekregen.

Plus ik zat alleen in een donkere slaap kamer.
Klik om te vergroten...


Daarom zorg ik dat ik maar een X aantal pillen in mijn omgeving heb liggen.
Je mag van geluk spreken dat je onderbewustzijn er genoeg tijd heeft tussen gelaten.
Want als je deze 7 pillen binnen het uur allemaal had gepakt, dan was het slechter afgelopen denk ik.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen personelijke klachten (tot nu toe).
Ik heb ook wel evaring met verschillende soorten drugs ook xtc.

Tijdens mijn trip was ik niet zo bang voor alles wat ik zag.
Maar nu lig ik in mijn bed toch wel een beetje angstig van de herinderingen.

Ik zou het eigelijk ook niet echt een bad trip noemen want ik voelde mij wel relaxed.

Wat ik zelf eigelijk denk is nadat ik die 2de pil opgesnoept had (geen idee waarom ik dat eigelijk deed) heb ik een soort black out gehad want ik heb een paaf dingen gedaan die ik een dag later niet kon herinderen (smsjes/er waren in totaal 7 pillen weg waarvan ik me afvraag of ik die ben kwijt geraakt of heb geslikt).

Al zou ik 7 pillen hebben geslikt (kan het me eigelijk niet voorstellen want zo dom ben ik niet om het te doen) dan zou ik dus 7x 200 mg mdma in mijn lichaam hebben gehad.
Het kutte is dat ik er gewoon niks meer van weet. Maar dat zou wel een goede verklaring hebben gehad voor de bizare dingen die ik zag.

En mocht ik ze hebben weggegooit/kwijtgeraakt zijn dan denk ik toch dat het aan de setting lag.
1 ik hield me niet aan de 2-3 maanden (dit was iets meer dan 3 weken)
Dus the love feelin die ik eigelijk zocht had ik toch niet gekregen.

Plus ik zat alleen in een donkere slaap kamer.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
fgamer zei:
Want als je deze 7 pillen binnen het uur allemaal had gepakt, dan was het slechter afgelopen denk ik.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, met 1,4gram MDMA in je maag is de kans niet zo groot dat je hier nog kunt posten
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ik blijf het raar vinden.
Normaal ben ik de gene altijd die tegen vrienden roept die xtc gaan proberen van.
Neem niet meer dan 1mg mdma per kilo lichaamsgewicht en zelf hou ik me er altijd ook aan.

Maar waarom had het deze avond zo uit de hand kunnen lopen?

Ik ga inderdaad nooit meer gebruiken als er meerdere pillen in mijn bezit/omgeving zijn.

En ik ga nu zoiezo eerst 4/5 maanden wachten voor mijn volgende trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."