Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nu 2.5ml gbl geprepareerd in flesje met redbull, en heb ongeveer 1 duust ter beschikking, seems like it's gonna be a hell of a party ."
"Dit bericht gaat over iets wat ik laatst zag in een filmpje. In die filmpje had de persoon wat sterke drank, ik denk wodka, uitgegoten op een tafeltje, en met een haardroger erop geblazen tot er enkel wat wit poeder overbleef. Dit wit poeder snoof hij op . Mijn vraag is, is dit een beetje redelijk voor je lichaam, en als iemand dit al gedaan heeft, wat voor gevoel geeft het? alvast bedankt."
"greenpower zei: hoax Klik om te vergroten... En dat betekend precies?"
"greenpower zei: Probeer het maar dan begrijp je het meteen. Klik om te vergroten... Ik weet graag eerst een beetje wat ik kan verwachten, daarom vraag ik het misschien op dit forum?"
"Ok, het was gewoon zeer ondoordacht van me te posten, want na een beetje nadenken kwam ik er ook wel op dat het onlogisch is alcohol te behouden als alcohol eerder verdampt^^. Excuses voor dit topic, kan gelockt worden ."
"Dirkjan zei: Ik weet nog steeds niet waarom maar alcohol en goede coke is de heilige graal van combi’s. En ik kan het niet verklaren. Klik om te vergroten... Coke met alcohol combineren maakt in je lichaam de stof coca-ethyleen aan, en voor je lichaam is die stof veel verslavender, vandaar dat de werking ook lekkerder is 😛"
"Hey allemaal. Ik zit met een probleem, ik heb zonet een 3 a 4 weken achter de rug, waar ik wel vrij veel aan de G heb gezeten. Ook heb ik altijd geslapen door de G. Nu had ik er wel genoeg van, en ben ik gestopt. Nu komt de situatie waar ik om bezorgd ben. Ik heb geen probleem om tijdens de dag eraf te blijven, ik crave zo goed als niet, beetje zweethandjes, maar dat is het dan ook, maar mijn slaap blijft weg zonder G, ik kan gewoon niet in slaap vallen, en benzo's en dergelijke zijn niet toegankelijk. Heeft iemand van jullie een idee hoelang het duurt alvorens ik die natuurlijke slaapprikkel terug krijg? Alvast bedankt voor het antwoord."
"Het was wel wat meer, ik denk meestal rond de 30 of 40. Af en toe wel een dagje ook niets, om te kijken als ik het lastig had, maar dan deed ik 's nachts wel om te slapen, ik besef wel hoe stom het nu is, maar ik dacht, als ik geen problemen heb overdag, ben ik nog niet verslaafd, stom! Maar bedoel je dat het 2 weken duurt voor ik terug normaal kan slapen? Een mens kan toch geen 14 dagen wakker zitten ."
"En dat product Baclofen? Als ik dat zou hebben? Zou het me helpen te slapen? En schrijven dokters het niet al te moeilijk voor, als ik mijn verhaal zou gedaan hebben? Want ik heb een goede dokter, maar hij schrijft niet al te makkelijk, helaas."
"Ben naar m'n arts gegaan, omdat het onmogelijk is voor mij om deze periode nachten wakker te zitten. Deze aardige man schreef me een doosje lorazepam voor, die me verdomd goed helpen om te slapen. Toch bedankt allemaal, en als er nog iets gebeurd, ik zal het wel posten, voor de geïnteresseerden."