Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer dat ik coke gebruikte vond ik er nix aan. En was het ook geen probleem om NEEN tegen te zeggen. Heb het daarna nog een paar keer gedaan maar het deed mij nix. Na die ervaring heb ik jaren nix meer genomen. Maar dan krijg ik een tegenslag te verwerken. Mijn partner sterft in een ongeluk. Ik wou nix meer voelen en nix meer herinneren. Ik begon coke te gebruiken. Ik werkte. Weekends waren de momenten. Na een paar maanden begon de miserie!! Het gebruik begon ook door de week. Ik sliep soms dagen niet en ging zo dan maar werken. Het werd erger en erger. Ik kon niet meer functioneren zonder. Want geen coke betekent dat ik terug voelde. Dus meer en meer. Ik herkende mijn eigen niet meer. Ik walgde van mijn eigen. Ik weet nog niet waaruit ik de kracht heb gehaald om te zeggen dat ik er genoeg van heb. Ik denk dat mijn engel daar iets mee te maken heeft. Maar ik heb hulp gezocht, en ik heb me laten opnemen. Na 7 maanden ongeveer in het ziekenhuis mocht ik naar huis. Ik ben wel een paar keer hervallen in het ziekenhuis. En de dag dat ik op ontslag mocht ook Maar ik kan ZONDER. Het gebruik is niet meer elke dag. Maar wanneer IK wil. Het is nu 3 maand geleden dat ik nog gebruikt heb. En ik moet zeggen dat ik ontzetten veel zin heb om het weer te doen!!! Dit weekend heb ik overleefd ik hoop het komende ook. Ik voel me wel slecht als ik gebruik omdat ik dit vind als een mislukking. Om de waarheid te zeggen zou ik gewoon nooit meer willen gebruiken,maar dit is moeilijk. Zeker op momenten dat ik alleen ben,en denk aan mijn geliefde die hier niet meer is. Ik wil gewoon zeggen dat je van een verslaving af kunt,maar het is moeilijk om nooit meer te gebruiken. Ik hoop dat die dag nog gaat komen, maar het is vechten. xxx"
"Goh als ik dit lees van jullie dan schrik ik echt. Want ik neem 14 pillen van 50mg in 1 keer. Een doosje van 60 pillen is bij mij in minder dan een week leeg 😔😔 Gelukkig doe ik het niet elke dag. Miss 1 week aan een stuk en daarna neem ik er 4 in 1 keer. En dit probeer ik dan vol te houden. Maar ik mis die geborgenheid en verdoving. En dan gaat het weer mis. Heb vorig jaar geprobeerd om af te kicken. Dat was een hel, ik voelde me een lijk,zweten als een gek,pijn,nergens zin in,... Gisteren nog 15 pillen genomen. Vandaag geen enkele. Morgen weer terug beginnen met 4,en hopelijk hou ik het vol zodat ik er telkens 1 weg kan nemen. Van cocaïne voelde ik niks maar van deze pillen van de dokter daar moeten we van afkicken! Miss beter een lijntje nemen als we ontwennings verschijnselen hebben 😄😄😄"
"Een jaar geleden zwaar verslaafd geraakt, toen ook min 3 gram per dag. Op speciale gelegenheden dan weer tussen de 5 en 6. Maar meestal ging het maar tot 4 want de rest ging gewoon nie meer erdoor. Neus zat potvast. Nu een jaar later kan ik maanden zonder en als ik het doe is het maar 1 grammeke. Nu weer al 3 maanden clean"
"Dit is de enige reden waarom ik ziek word voor dat ik pak. Ik haat die comedown. Ik val ook niet in slaap,en ik wil gelijk de rest hier ook meer. Als jullie nog tips hebben om vlugger in slaap te vallen,please tell. Ik heb slaappillen geprobeerd maar dit helpt ook niet echt. Dus drinken helpt volgens jullie?? Ik drink ervoor altijd, ma tijdens en daarna nooit. Zal het eens testen"
"Hoi, ik heb vrijdag rond 23u30 2 lijntjes gesnoven (0.5gr ongeveer) na 4 maanden. Ik word regelmatig getest hierop. Nu weet ik niet als ik maandag ook moet pissen. Maar als ik maandag een urine test moet laten afnemen,gaat deze positief zijn??? En is er iets wat ik kan doen om de test te vervalsen??? Dank u"
"Ik weet het, maar ik kon het gewoon niet laten. Ontzettend dom van mij."
"Idd ja,kheb tot vrijdag dan 4 maanden niks meer gebruikt. Ik snap nog altijd niet waarom ik wat wou."
"Hey iedereen. Heel af en toe neem ik deze inslaper om in slaap te vallen. Maar de bijwerkingen zijn ongelooflijk. Als ik ze gewoon inneem zonder alcohol is het precies alsof ik een een andere wereld zit. De posters die ik op mijn muur heb hangen komen tot leven, ik praat met mensen die er niet zijn... Maar nu heb ik ze ook al ingenomen terwijl ik wat alcohol op heb. Man man man,de hallucinaties die ik heb zijn onvoorstelbaar!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Indianen, ridders, cowboys,.... ik heb ze allemaal gezien en ik heb met ze allen gedronken.Dan ben ik in een bos, dan weer in een kasteel..... Ik heb nog nooit hallucinante drugs gebruikt en wat ik mee heb gemaakt beangstigt me toch. Zeker omdat ik me de volgende dag bijna niks herinner. Ik bel mijn vriend op tijdens zo een "trip" en hij hoort me dan praten met ridders en indianen. Onvoorstelbaar wat deze pilleke doet!!!!! Heeft er iemand ervaring mee?? Ik vindt dit toch echt wel raar."
"Ik moet geregeld plassen voor controle. Omdat ik wat gespannen was heb ik wat traxene genomen. Ik wordt gecontroleerd op het gebruik van cocaine en andere soorten drugs. Gaan ze die traxene vinden in mijn urine?? Ik heb ze donderdag en vrijdag genomen. Ik moet maandag gaan voor mijn urine. Bedankt"
"Foei foei foei"