Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hardkloppingen hardkloppingen: wat dacht je van androtopine of hoe die shit ook mag heten. zoon gozer hier in de buurt heeft er ook een keer mee versneden maar dat merk je wel als je da spul binnen hebt."
"volgens mij kun je het echt ontzettend lang bewaren het moet immers ook vanuit de andere kant van de wereld komen en dat is ook niet binnen een dag gedaan.."
"Deranged zei: Mijn optie zit er niet bij. Klik om te vergroten... hoezo 12 haha"
"sosa DreamWeaver zei: Zorg dat er controle is en spreek met jezelf af om het niet vaker te doen dan een bepaald aantal keren per maand/jaar of wat dan ook. In mijn omgeving gebruiken een hoop mensen sos met mate, dus niet iedereen heeft een coke-probleem (ook al lijkt dat soms zo door al die verslavingstopics). Klik om te vergroten... he willem doel je op mij haha"
"ach jo hoort erbij. heb een keer met mn gekke kop een hardslag meter omgedaan. in rust zonder wat te gebruiken zat is tegen de 75 aan en met sos op ging ik in rust al dit over de 150!!!"
"jow willem daar haal ik het al altijd!!!!!!!!"
"Serenity zei: Na een dagje/nachtje snuiven is je neus zwaar uitgedroogd vanbinnen. Om dan kriebel en korstjes door het peuteren wat te voorkomen kun je met je pink gewoon wat vasaline in je neus smeren voordat je gaat slapen. Hielp bij mij iig goed tegen een schale neus en tegen vieze korstjes. Maar een bloedneus is moeilijker te voorkomen, die zit verder in je neus, helaas. Hoort er gewoon bij, wat water snuiven of neusspray kan helpen. Klik om te vergroten... goed ideetje van die vasaline. heb er nu ook heel flink last van. Decibel he haha."
"DreamWeaver zei: robbert87 zei: Serenity zei: Na een dagje/nachtje snuiven is je neus zwaar uitgedroogd vanbinnen. Om dan kriebel en korstjes door het peuteren wat te voorkomen kun je met je pink gewoon wat vasaline in je neus smeren voordat je gaat slapen. Hielp bij mij iig goed tegen een schale neus en tegen vieze korstjes. Maar een bloedneus is moeilijker te voorkomen, die zit verder in je neus, helaas. Hoort er gewoon bij, wat water snuiven of neusspray kan helpen. Klik om te vergroten... goed ideetje van die vasaline. heb er nu ook heel flink last van. Decibel he haha. Klik om te vergroten... Hehe, sosjunk Jammer dat ik er niet bij was, het geluid op je voicemail was toch wel aanlokkelijk :P Ach, met Q-base halen we de schade in! Klik om te vergroten... was zeker een degelijk feestje. ma echt daar werd drugs ook echt misbruikt. echt van die lui die te ver gaan en ineens neerflikkeren en afgevoerd worden. heb het zelf 3 keer gezien. maja heb geen meedelijde doen het zelf. ma bij qbase maak ik de achterstand van je alleen ma groter hahaha"
"voor dat geld kom ik ze nog wel brengen!!! haha beetje duur dacht ik zo! delen door 3 is het hier meestal!"
"ik kan op het moment aan ppille komen voor 50 euro de 100st. zijn echter niet de beste zit zit geen rotzooi in ma alleen vrij weinig mdma. Koop op het moment roze mitsu's die zitten op 120 de 100.. ma zijn wel knallers (getest tussen de 170 en 190 mg mdma)"