Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is trouwens niet bedoeld als een nieuwe vraag.."
"Daar ben ik het mee eens. LSD bijvoorbeeld stelt tegenwoordig niet zoveel voor, probeer dat eerst eens of je niet angstig word. Een goeie suck en als het goeie is ben je ff mooi van de wereld en kun je even niet meer terug..."
"Heb ze vaak gezocht en was toen altijd in de war. Maar kaalkopjes zijn volgens mij degene met een puntje op het hoedje."
"Haal je het nu ergens anders? Misschien is de kwaliteit beter. Als ik het gebruik haal ik het onversneden en gooi er naar mijn eigen smaak (afhankelijk vd kwaliteit) zelf wat inositol op. Want als het te sterk is voel ik me niet prettig en daar horen deze verschijnselen en opvliegers en zweethanden ook bij. Als de verschijnselen je zelf niet dwars zitten en je je gewoon goed voelt is er toch niks aan de hand. Behalve indd dat andere mensen sneller aan je gaan zien."
"Misshien ff mooi voorbeeld nu. Ben de laatste tijd zo met mn opiaten verslaving bezig geweest, en nu weer onder controle heb dat ik weer eens flink op stap ben gegaan. De sos was 5 op 10 en dus erg sterk en heb precies die trekjes. En dan heb ik ook nog de hele nacht stevig gedronken. Mn handen trekken bij mekaar en mn kaak doet raar. maar gebruik al 20 jaar dus dit is niks vreemds, ook niet voor als je het nog niet zo vaak gebruikt heb. Dan heb je gewoon goed spul, maar dat valt niet voor iedereen even lekker. Soms word er wel 20 op 10 gegooid en als je dan ineens betere krijgt krijg je per sleutel/lijn veel meer binnen. Zeg niet dat het bij iedereen zo werkt maar bij mij (en iedereen die ik toevallig ken) wel. En dat zijn er nogal wat..."
"Dit klinkt weer als een typisch geval dat het soms gewoon te sterk is. Al in vele onderwerpen voor gekomen. Als er bijna niks op zit of zelfs niks komen, bijna, alle mensen terug omdat ze het geen goed spul vinden. Als het te sterk is, of in mijn geval geen alcohol erbij, krijg je een kuthumeur, je word te serieus of zelfs para. Het hoeft bij jou niet zo te wezen maar ik heb dit zo vaak mee gemaakt en daarom maak ik het altijd zelf op de geschikte sterkte, dan kan er weinig fout gaan."
"Lidocaine word echt bijna tot nooit gebruikt hoor. Is de moeite voor het regelen van de kleine dealers niet waard. Net als dat fabeltje van speed met lidocaine.. Merk je toch meteen. Coke ruik je. Zoals het hier komt word er inositol of manitol op gegooid. Om er aan te verdienen en het niet te sterk te maken. Je kan het uit koken met ammonia of op de hotbox gooien. Dan weet je ongeveer wat je heb. Maar bijv. supermix kook je er ook niet uit. Dus wil je het helemaal schoon hebben koop een setje "snow white". Dat haalt zelfs de rommel die ze in die landen er doorheen gooien om het sneller te laten drogen eruit. Maar wat een moeite. Vind een vertrouwd iemand en koop het onversneden en gooi er zelf wat op. Dan heb je geen rommel. dat is wat ik doe."
"willemv zei: Ik weet niet in hoeverre amoniak manitol eruit kookt maar mij lijkt me van wel. Klik om te vergroten... Alles, net als inositol. Alleen de supermix sowiezo niet. Maar dat proef je meteen zodra je een hijs neemt."
"360owns zei: ik heb de aceton wash gedaan, was een puur succes, ik hield een waare brok harde coke over, deze verdoofde intens en het gevoel was puur geluk, toen ik het maakte zag ik een wolke boven de coke crystallen drijven , dat moet zeker wel de fenacetine zijn... na paar x wassen bleef echt alleen de puure coke over , prachtig eind product ik raad iedereen dit aan te doen. Ik heb 99,9% aceton gebruikt. Klik om te vergroten... Ik denk dat bij de "snow white-kit" dit er ook bij zat. Ook op de houten tafel bleef er een kring in de tafel staan. Van de 5 gr "pure" bleef zo'n 3 over maar was echt top!"
"Zo is het indd. De omgeving moet compleet vertrouwd en relaxed wezen. De natuur is dan helemaal perfect. Ik had hetzelfde probleem. Zit je met een paar mensen relaxed en er hoeft maar iemand in een andere toestand binnen te komen, niet eens met kwade bedoeling, en de hele sfeer sloeg om. Op laatst deed ik op de geplande avonden de bel eraf en de telefoons uit. En zelfs toen nog kwamen de negatieve gedachtes. Dat kwam ook omdat ik van blowen al wat achterdochtig en para werd en een tripje versterkt je gevoel van dat moment gewoon een paar keer in het kwadraat. Dus ik ben toen ook op gehouden. Halverwege de jaren 90 waren de tripjes nog echt relaxed, je had aan 1 genoeg en we stonden nog altijd gewoon met mooi weer de hele nacht buiten met een radio'tje. Heb laatst nog eentje gehad maar voelde er eigenlijk niks van. Weet niet of het zo erg verslechterd is sinds die tijd of dat ik gewoon een verkeerde had?"