#1
Hallo, ik moet door omstandigheden met mijn suboxon gaan stoppen.
Ik zat op 8 en heb een paar dagen hem door de helft gedaan maar vanacht werd ik wakker door de bewegings-drang. Niet te doen dus..
Heeft er iemand hier een idee hoe ik het het beste kan afbouwen of iig hoelang ik op de afbouwende mg's moet blijven???
Gr Ricky
P.S. Weet iemand wat helpt tegen de bewegings-drang in rug en benen? Benzo's is geen optie, daar ben ik zowat recistend voor....
Ik zat op 8 en heb een paar dagen hem door de helft gedaan maar vanacht werd ik wakker door de bewegings-drang. Niet te doen dus..
Heeft er iemand hier een idee hoe ik het het beste kan afbouwen of iig hoelang ik op de afbouwende mg's moet blijven???
Gr Ricky
P.S. Weet iemand wat helpt tegen de bewegings-drang in rug en benen? Benzo's is geen optie, daar ben ik zowat recistend voor....
bye