Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me toch geweldig om een keer te proberen, heb alleen geen idee hoe ik er aan kan komen. Bovendien ga je niet zomaar in eigen omgeving rondvragen naar heroïne, aangezien er een taboe op ligt. Maar ben toch erg nieuwsgierig, wil graag een keer het effect van h ervaren. Daarna gelijk stoppen, want ik weet dat je na een paar keer al "hooked' kan zijn."
"Wasbeer zei: Als je nu al rookt en drinkt en slikt, test je zelf eens door gewoon een maand even geheelonthouder te zijn. Met als start nu meteen. Wasbeer. Klik om te vergroten... Om even te reageren op je bericht, ik ben zwaar verslaafd geweest aan wiet, dronk in het weekend veel te veel, vaak sterke drank en in vakanties dronk ik ook doordeweeks, ben een tijdje verslaafd geweest aan xtc en gebruikte af en toe eens coke. Niet zo vaak, aangezien het nogal prijzig is, maar als ik het in mijn hoofd had en er geld voor had dan kon ik daar al ver van te voren mee bezig zijn. Kort samengevat: een dikke junk met een verslavingsprobleem. MAAR een jaar geleden ben ik zo hard gegaan op een pilletje dat ik er mee gestopt ben en heb er geen enkele behoefte meer aan, zelfs al zou et me worden aangeboden, wat overigens hetzelfde geld voor coke: geen behoefte aan. In februari dit jaar ben ik gestopt met blowen en sindsdien maar twee keer geblowd en het komt niet meer in me op om naar de coffeeshop te gaan. Drinken doe ik nog wel, maar ben daar ook twee maand meegestopt en nu drink ik hooguit een paar glazen,slechts zelden meer. Blijft over dat ik tabak rook , maar daar zie ik nog niet het nut van in om te stoppen. Maar laat het nou zo zijn dat Smack al jaren op mijn verlanglijstje staat, en dat wil ik nu graag proberen Begrijp me goed mensen, zie zelf echt wel dat het een behoorlijk risico is, zeker als je het een aantal x gebruikt, like i do. Het is een beetje russisch roulette spelen met je leven. Wil absoluut niet hooked raken en dat mijn leven elke dag om hero draait. Heb vele verhalen gelezen, en het maakt in de meeste gevallen heel veel kapot. Heb ook de fases van een H verslaving gelezen en ik denk dat het goed is als je voorkennis van het middel hebt. Niet dat je niet verslaafd kan raken, maar je kan in elk geval jezelf nog op tijd stoppen ALS JE DE MENTALE WIL HEBT Want op het moment dat je ziek wakker wordt, dan weet je dat et gedaan is. uitsluiten dat ik niet verslaafd word, dat kan ik niet, dat kan niemand die hier aan begint. Als ik het de afgelopen jaren 1 x had geprobeerd was ik gelijk hooked geweest, maar ben al een tijd qua instelling veranderd dus nu durf ik het aan, zal heel sterk moeten zijn om me niet over te geven aan het gevoel wat smack je geeft. Maar kort gezegd zie ik het zo : In het begin heb je het in eigen hand(wel een sterke wil hebben om er niet hooked aan te raken) maar als je ziek bent dan is het over, dat realiseer ik mij maar al te goed!"
"K ga het ook echt niet met regelmaat gebruiken, dan ga ik sowieso voor de bijl K ga der geen misbruik van maken, maar wil er gewoon kennis mee maken. Maar nogmaals, als je er goed over nadenkt en er met veel kennis ingaat, dan is het risico minder groot. Als je weet wat de valkuilen en de gevolgen op lange termijn in je hoofd houdt dan is het best af en toe eens te gebruiken. Hero is zoals je zegt anders dan andere drugs. Maar dat is toch echt vooral de lichamelijke kant ervan. Geestelijk zal het ook wel een tikkeltje zwaarder zijn als het echt zo lekker is als het wordt gezegd, maar uiteindelijk is het in het begin gewoon een discipline kwestie. Ga je door na die aantal x omdat het zo fucking lekker is, of gebruik je je verstand en kennis en zeg je tegen jezelf: "nu een tijd lang niet" Zoals gezegd, H is een sluipmoordenaar en niemand is sterker dan die sluipmoordenaar, ook ik niet. Maar na een aantal keer is ie nog ver weg & kun je wel zo slim zijn om die sluipmoordenaar te ontlopen. Of blijven doorgaan en de sluipmoordenaar dichterbij laten komen tot het moment dat ie je neer schiet."
"Datwel zei: Wat voelt men na gebruik? Kleed je op een koude winteravond uit, ga in je onderbroek buiten staan, zorg ervoor dat iemand het ligbad vol laat lopen, wacht totdat je het tot op het bot ijskoud hebt, loop dan naar binnen en ga het bad in...het genot en de warme tinteling die je dan ervaart is vergelijkbaar. Klik om te vergroten... klinkt nice haha"
"Gewoon 2 lekkere dikke pillen over een hele avond / nacht"
"niet"
"Dat ik er van ga tja dat hoort bij de 1e x, maar hoe snel ben je eigenlijk verslaafd geraakt? En ik bedoel daarmee, wat was het moment dat je zowel lichamelijk als geestelijk het niet meer kon weerstaan?"
"Ik bedoelde het om eens in de twee maand te gebruiken ofzo, Maar het lijkt me toch niet zo'n puik idee, ben bang dat het goedje dan me mind gaat beheersen en heb geen zin om daar tegen te vechten, zeker met de aspiraties die ik heb om in de verslavingssector te gaan werken (voorlichting of hulpverlening) Je kunt mensen niet helpen en eerlijk voorlichten aangezien je subjectief tegenover de drug staat. Maar wil het wel proberen, al jaren nieuwsgierig erna. Vraag me niet waarom, zou andere zware drugs als basecoke, meth en GHB nooit willen/durven gebruiken. Dus ik ga morgen ff een halfje scoren, et 3 x gebruiken, ervan genieten, en wat overblijft spoel ik door de wc"
"Nog steeds niet geprobeerd, dan maar wachten tot de man terug is van vakantie. Zin begint alweer op te borrelen, lekker fucken met de duvel"
"Blauwe boompje"