Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet dat het makkelijker klinkt dan gedaan maar dumpen!!!!!! nooit mag iemand een meisje slaan!!!!!"
"voor die niet weten wat het is, is een opiaat"
"ik zie nog steeds niet dat iemand naar iets zoets gegrepen heb, staat overigens ook op de gebruiks aanwijzing als het goed is, als je trip de heftig word, zorg gewoon dat je onwijs zoete shit in de buurt heb met veel suikers, dextro bijv of suikerklontjes whatever dan ben je in no time uit je trip, mja mijn ervaring is tot nu toe alleen maar goed en lachuh geweest,"
"rare prijzen dan in utrecht. hier is een gram speed €5 tevens als de pillen"
"wie heeft er wel is pep uit polen gebruikt, ze zeggen dat het beter is dan hier plus ik kan viavia een prijs afspreken van ongeveer €0,70 per gram fokking goedkoop, €70 voor een ons."
"valt toch echt onder de opiaten"
"als 1e x is waarschijnlijk een hele hoge boete en al je apparatuur kas"
"wie doet er wel is klusjes zowel in europa als buiten europa, ikzelf ben in 2000 meerdere malen buiten europa geweest."
"in die topic, vroeg ik wie het gedaan had, nu vraag ik wie het nu wels doet. geeft niet hoor"
"straffen valt allemaal wel mee, er staat veel in de wet maar in praktijk is de straf veel minder, bovendien, de politie denkt dat heel wat zijn als ze zo kwekerij opsporen, maar uiteindelijk lachen de eigenaren, want een boete van €45000 is niks voor hun, dat hebben ze al vertienvoudigd verdient ervoor."