Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie weet wat de straf is voor een kwekerij met 1200 planten?

wie weet wat de straf is voor een kwekerij met 1200 planten?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jakobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je gepakt wordt voor een kwekerij van 1200 hennepplanten,wat zal dan de straf zijn?
Heeft er iemand ervaring mee of weet iemand het toevallig?
r

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
rdam24
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als 1e x is waarschijnlijk een hele hoge boete en al je apparatuur kas
u
ukipukiLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.drugsweb.nl/drugsweb153.asp
http://www.drugsweb.nl/drugsweb361.asp

Staat het bezit hebben er van en de wet er rond maar, staat ook wat de maximale staf en geld boete zou zijn...

Bedrijfs-/beroepsmatige teelt, verkoop, vervoer, vervaardiging door kan je maxiimaal 4 jaar zitten en een boete van maximaal € 45.000
A
ABWLid
01-01-2024, 00:00
#4
tussen de 150-350 uur taakstraf, geldboete na schatting van jouw inkomsten (inkomstenbelasting) als ze hard maken dat je 2/3 gedraait hebt dan moet je rekenen op een eis van 30.000 eurie.
Energie bedrijf zal ook nog eens een boete opleggen tussen de 15.000 en 30.000 euries.

Succes
r
rdam24Lid
01-01-2024, 00:00
#5
straffen valt allemaal wel mee, er staat veel in de wet maar in praktijk is de straf veel minder, bovendien, de politie denkt dat heel wat zijn als ze zo kwekerij opsporen, maar uiteindelijk lachen de eigenaren, want een boete van €45000 is niks voor hun, dat hebben ze al vertienvoudigd verdient ervoor.
W
White stripesLid
01-01-2024, 00:00
#6
T is allemaal voort zo fucking oppassen ,ik heb 4 oogsten gehad paar jaar geleden maar het werd te druk in mijn straatje heb 4 x 6000 euro gedraaid met mijn oogsten daarna gestopt alles weggedaan en wat denk je maand later inval bij mij maar toen was alles weer in oude staat of te wel geluk gehad anders hadden we onze verdiende centjes meteen kunnen inleveren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."