Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kun je met het middel SeroQuel 100, ook de ontwenningsverschijnselen verminderen?? Zo nee, heef iemand andere tips? We praten hier over een heroine verslaving.\\ Greets"
"Re: KetaNr1 zei: Buiten in het zonnetje gaan zitte en een stickie aansteke... Klik om te vergroten... De eerste keer dat ik van meta afkickte was in de gevangenis: ( EIGEN KEUZE AFBOUWEN !! ) van 140mg naar 0 op de dag dat ik niets meer kreeg begon het gedonder: halucineren, koud warm, zenuwen, gejaagd gevoel, zitten staan liggen weer staan, je kent het wel. Dat heeft die keer bij mij 4 weken aangehouden, ik had daarvoor ook 7 jaar iedere dag meet en bruin en coke alles eigenlijk gebruikt. We zijn nu 10 jaar verder en het gebeurd me nu 3 keer per jaar dat ik verslaafd ben en weer moet afkicken. Dan heb ik eerst maanden bruin gebruikt, en ga dan over op meet dat los ik op de groene tabletten van 20mg met water en spuit ik, dan werkt het ook geen 24 uur maar korter zo'n 12 uur. Die pillen verminder ik iedere dag tot ik op het laatst van de laatste drap ook nog een keer filter Let goed op de laatste drap van de dag ervoor, anders als het weken oud is krijg je een FIT Die dodelijk kan zijn, hetzelfde als je opgelost hebt met verotte citroen. Vaak zijn daarna de ontwenningsverschijnselen wel vol te houden na een dag of 7 is het over. Je merkt het als je opstaat: Ineens heb je weer zin in dingen te doen !!! Alleen ik zit nu met een probleem staat hier ook op het forum vandaag gepost. Ik kan niet meer afkicken!! houd het 4 dagen vol zonder, moet dan nog 3 dan ben ik clean maar voor die tijd koop ik weer wat. En begint de hele kermis weer van voren af aan, ik ga kapot jongens. Ik wil het niet meer. Stop dan zou je zeggen: maar dat gaat juist niet meer, terwijl ik nu al een jaar of wat 3 keer per jaar verslaafd ben en weer afkick!!! Zeg me maar hoe het kan"
"Mindgamer zei: "De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen." Dat is precies wat ik wil. Rondvliegen in een aards gebied Hoe de fuck kan ik aan opium komen!! Klik om te vergroten... De eerste keer heroine= vaak kotsen De tweede keer= heroine ook dromen tuinen paleizen tropische eilanden enz. Maar dat verdwijnt na 3 soms 4 weken iedere dag gebruik, dan word je sóchtens wakker met een loopneus en denkt: ik heb griep, maar zodra je doorkrijgt dat die griep ophoud als je heroine neemt, begint het gedonder. En ben je junk. Want niemand laat zichzelf doelbewust pijn en of griep leiden toch? Overigens als je ziek bent van heroine, en je rookt wat OPIUM ben je ook weer beter. De clou? Als je 3 á 4 weken iedere dag opium rookt ben je ook een addict ( verslaafde, junk ) Dus pas op!!!"
"JA DAT KAN, MAAR NIET DOEN!!!!!!!!!!!! Je ader waar je het inspuit is vrijwel direct kapot, zoniet dan na 2e keer dan verhard die en stroomt er nooit meer bloed door. Ik spreek uit ervaring. Dus laat het !!!!! Gewaarschuwd telt voor....................."
"Plus: Je persoonlijkheid veranderd op slag!! Je denkt zelf dat je er normaal uitziet ( NOT )en normaal op dingen reageert, Maar in feite ben je een agressief persoon, en je hebt totaal geen benul wat je aan het doen bent De dag erna zullen mensen je dingen vertellen: en dan geloof je niet dat jij dat gedaan hebt, maar geloof me je was het wel \\En soms zijn dat onomkeerbare dingen, waar je veel spijt, of een lange celstraf aan overhoud"
"tramadol zei: Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum maar wilde even wat kwijt. 2 jaar geleden kreeg ik last van mijn rug en kreeg ik tramadol voor geschreven. Ik mocht er daar zo nodig vier van nemen de eerste weken deed ik dat ook netjes. De ene dag vier dan weer een dan twee en soms gewoon niks. Na een aantal weken nam ik er twee te gelijk zijn capsulles van vijtig mg dus slikte honders mg. Ik kreeg daar een bijzonder aangenaam gevoel van lekker warm knus en heel comfortabel en wat verdoofd. toen was het hek van de dam ging steeds meer gebruiken. Laaste jaar begin ik elke morgen met twee honderd mg tramadol en aan het einde van de dag nog eens honderd vijtig mg. Wat ik van de neuroloog kreeg was dus niet meer voldoende en ging al snel bij bestellen via internet was heel makkelijk. In januarie kreeg ik ook MS contin tien mg waar ik er twee van mocht nemen maar ja het zelfde verhaal als de tramadol was uitgewerkt nam ik in het begin twintig mg beet ze kapot dan werken ze wat sneller maar al gou zat ik daar ook aan de veertig mg per keer. toen in maart onze zoon geboren werd had ik zo iets van dit gaat verkeerd ik moet er wat aan doen. Wilde dus stoppen ik dacht daar vrij makkelijk over maar dat viel me zwaar tegen. Onrus spierpijn bewegingsdrang onrus angst tot gevolg was ik afhankelijk?. Ik schrok hier erg van vooral toen ik de pillen weer pakte en me na een paar uur weer lekker ging voelen. Ik ging dus stiekem gebruiken ik had pillen in het keuken kastje in de kelder en in de kleren kast zodat ik altijd aan mijn dosis kon komen als mijn vrouw in de keuken was, ja erg he? je eigen vrouw bedonderen. Drie dagen geleden ging het niet meer kreeg echt last van mij geweten elke keer als er een pakketje met tramadol kwam en mijn vrouw vroeg wat ik besteld had moest ik weer liegen, dan was het voor de bijen dan was het weer iets voor de racefiets ik werd gewoon misselijk van me zelf. Zaterdag nacht kwam alles er uit ik begon gewoon te janken als een klein blaag. Mijn vrouw vroeg wat er was en ik vertelde haar het hele verhaal. Ze schrok behoorlijk maar wist eigelijk niet wat ze moest zeggen. Na een uur praten zei ze maandag gaan we naar de huisarts en ik wilde dat ook graag. De huisarts was heel aardig en vond het goed dat ik uit me zelf kwam. toen hij vroeg hoe ik aan de voorraden kwam heb ik gewoon gezegt dat ik ze bij bstelde, goh zij hij je bent wel eerllijk. Ik heb ook vandaag gelijk een afspraak gemaakt bij iris zorg verslavingszorg alleen ze hebben een wach tijd kon pas in januari terecht. Zie er enorm tegen op maar ik weet waar ik het voor doe ik wil genieten van mijn vrouw en kind en daar ga ik voor. Al zal het wl niet makkelijk zijn. Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest dit even kwijt hebben jullie nog tips wat ik zou kunnen doen of wat ik voor al niet moet doen?. In ieder geval bedankt voor het lezen en ik hou jullie op de hoogte. Groeten Klik om te vergroten... Ik heb ook tramadol gehad voor mijn rug, en ik kon er ook prima mee afkicken van de heroine. Vertel me waar je het besteld hebt op internet, kon het onder rembours?? Geef me die link en help me afkicken. Min Emailadres is [email protected] Je zou me zo'n dienst bewijzen. B.V.D"
"Afz: Iemand die zo'n 3x per jaar aan de HEROINE verslaafd is en ook 3 x per jaar weer afkickt. Dit is nu al zo'n 3 jaar gaande en ik word er moe van, ik kan het niet meer. Daarnaast ben ik een wedstrijd bodybuild atleet en heb een zware baan. Ik ben moe heel moe. En dit maal valt het me zo zwaar om 5 dagen van heroine en of methadon of andere opiaten af te blijven, om maar niet ziek te worden. Ik heb hulp nodig. Ik weet dat ik het zelf moet doen heb dat ook vaker gedaan dan welke junk ook denk ik in Nederland, zou wat dat betreft wel in het guiness book of records kunnen. Het kloten ervan is tijdens het afkicken de laatste maanden houd ik het 4 dagen vol "ZIEK " te zijn. Om vervolgens doodleuk weer wat methadon of heroine te scoren !!!! En dat terwijl ik er theorethisch dan nog maar 2 dagen vanaf ben om lichamelijk clean te zijn. Het duurt bij mij ongeveer 5 tot 7 dagen om lichamelijk af te kicken, in die periode van ziek zijn heb ik nergens zin in, dus ook niet in trainen, dus train ik 4 dagen niet, gebruik weer. Train dan ook niet omdat ik dan te stoned ben, om vervolgens weer een poging te doen om af te kicken een dag of 4 ( weer niet trainen) snap je en dit duurt nu al 16 weken. Ik ben af gevallen van 104 kilogram met lichaamsvetpercentage van 7% naar 95.5 kilogram met vetpercentage van 8 % Zegt jullie misschien niet zoveel maar het is mij wereld, en ik word er zo depressief van, zo erg dat ik soms wou dat ik dood was. Wie heeft een oplossing? Een tijd terug kon je onder narcose afkicken in 24 uur, dat was heel duur. bestaat dat nog? zoja hoe duur??? Laat ieman me helpen alsjeblieft, ik ga hier kapot aan. !!!!!!"