Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals de topic luid.. zijn er nog truukjes of wat dan ook om sneller aangeschoten te worden? dus voordeliger uitkomen? (ik ga altijd op 1 plek uit en ze zeggen dat bij het bier water word gedaan dus ik drink zowizo geen bier daar)"
"MALIBU SNUIVEN?"
"staat geen filmpje bij of het het moet of iets?"
"ja met een lege maag vind ik ook niks.. heb nu net al gegeten en ga vanavond uit.. Hoe snuif je malibu ?"
"Zo dat mensen hier nog posten:P, me bedoeling was met snel aangeschoten zijn, goedkoop uitzijn eig. Maar tegenwoordig drink ik sterke cocktails en daarna bier dat werkt perfect. naamloze cocktail: Goldstrike, Wodka, Bols blue, Pina colade, Flugel, Ananassap, en nog iets volgens mij. Wordt je aardig snel lam van. Voel me nu nog steeds beetje licht in me hoofd,"
"Ik ben van plan morgen te gaan voor drinken.. maar is mogelijk dmv van voordrinken dat je HEEL de avond aangeschoten blijft? dus van ong 22:00-05:00 , normaal drink ik whiskeys als ik uitga eigenlijk best wel duur maar ik krijg dan best wel veel ong iets meer als een halve glas dus dat zit wel goed. Is het dan beter om die avond aan de bier te gaan? of gewoon aan de whiskey? , aangezien whiskey 6,75 kost voor een iets meer als half glas en bier maar 2,25... 1 whiskey staat toch gelijk aan 1 bier of niet?"
"hahahha ja mensen heb best wel veel voorgedrinken en in de disco zelf maar 1 whiskey , martini en hpnotiq op want het feest was geen zak aan dus maar weer naar huisgegaan maar dat voordrinken had echt geholpen en ben nu eigenlijk nog wel aangeschotenl... safaria is niet echt lekker :P"
"pinheadlarry zei: Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in Klik om te vergroten... Helemaal mee eens!."
"thank for info"
"Leest lekker weg hoor"