Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer 'n XTC trip

Weer 'n XTC trip

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen probleem :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, op een vrijdagavond dan nog zeg :)

Andere pil dan de vorige: dit keer een oranje sterretje... men had me gezegd dat de effecten intreden na 30-45 minuten, bij mij was dit na 'n klein uurtje. Nam het in om 21u00, 2,5 uur na m'n eten.

Ik had er nood aan om ff de wereld teverlaten, dus slikte ik 'n volledig. En ja, ik voelde me zalig, warm, zelfs wat geil, kortom, hoewel het niet ZO lang duurde (ik schat ongeveer een 40-45 minuten), was dit dé nieuwste vorm van gelukzaligheid!

Enig nadeel was de hoofdpijn 's mogens. Dus volgende keer wel 'n halfje.

Oja, ook deze pil kostte me 5 euro. Dit weekend wasted op speed. Tot later, vrienden. :rock: :rockband:
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#3
*modknip, overtreding regel 3*
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ravage zei:
*modknip*
Klik om te vergroten...

I beg you pardon?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeerenleer zei:
ravage zei:
*modknip*
Klik om te vergroten...

I beg you pardon?
Klik om te vergroten...

Ok, bedankt mod(s).
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moet toch nog even reageren hierop..

Ik ben een vaste lezer vooral bij XTC reports (dagelijks lezen of er eindijk nieuwe reports zijn)
Dan zie ik een titel: "weer een XTC trip"
Maar dit is helemaal geen trip report.. Vandaar dat niemand ook reageerd, en ik het k*t vond. Sorry dat ik het zeg maar in dit land mag je nou eenmaal je mening uiten en dat deed ik.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ravage zei:
Maar dit is helemaal geen trip report.. Vandaar dat niemand ook reageerd, en ik het k*t vond. Sorry dat ik het zeg maar in dit land mag je nou eenmaal je mening uiten en dat deed ik.
Klik om te vergroten...

Dat mag misschien wel zo zijn, maar je moet je daarbij wel houden aan bepaalde regels. Op dit forum gelden die regels nou eenmaal, ben je het er niet mee eens, dan hoef je hier ook niet te zijn. Heb respect voor elkaar.
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tuurlijk absoluut, ik heb niks tegen de persoon zelf maar alleen over dat stukje tekst :)
Respect is er zeker..
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#9
ravage zei:
Tuurlijk absoluut, ik heb niks tegen de persoon zelf maar alleen over dat stukje tekst
Respect is er zeker..
Klik om te vergroten...
Respect is in dit opzicht subjectief. Wat jij respectvol bedoelt kan bij een ander respectloos overkomen. Het is beter om dat te voorkomen.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#10
En waarom is dat dan geen tripreport?

Ik zou ook graag de mening van een moderator hier over horen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het wel een tripreport, zij het een korte. Al kan ik wel inzien, als men naar de andere lay-outs van tripreports kijk dat sommige mensen dit niet tripreport 'waardig' vinden. Maar dat is subjectief.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pandan zei:
Ik vind het wel een tripreport, zij het een korte. Al kan ik wel inzien, als men naar de andere lay-outs van tripreports kijk dat sommige mensen dit niet tripreport 'waardig' vinden. Maar dat is subjectief.
Klik om te vergroten...

Ik kan enkel maar zeggen hoe ik me voelde en dat het hoogstens wat harder "inhakte" dan de vorige pil.

:flushed: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."