#1
Waar: thuis
met wie: 3 vrienden
wat? : 1 lik mdma
hoelaat? van 1:00 tot 4:00
Niet een hele bijzondere trip report, wel een bijzonder geval van iemand die 12 keer mdma doet. De eerste keer mdma kristallen "likken" was eind oktober, met 3 vrienden en allemaal de eerste keer. Dit was een geweldige avond ik voelde me ronduit geweldig! Ik was inde weken daarna zo vol van die ervaring, dat ik een maand later een van die vrienden + mijn twee beste vrienden uitnodigde voor een avondje mdma. Weer fantastisch en nu met 2 andere vrienden.
Die keer was eind november dus..sindsdien is de rem los gegaan en heb ik alle weekenden van december mdma gebruikt en in de week tussen kerst en oud en nieuw 4 keer (!!!). Een aantal keren was tijdens uitgaan, de meeste keren toch bij mij thuis en elke keer met weer nieuwe vrienden, maar ook vaste mensen die er sinds december elk weekend bij zijn. Op oud en nieuw na was geen ene keer gepland. Elk weekend was er toevallig iemand die mdma bij zich had of dat er een paar het graag wilde hebben Ik had er vaak niet eens echt behoefte aan, en dat zeg ik echt niet omdat ik eventueel iets probeer te ontkennen, maar zo is het gewoon. maar ik ben vrij makkelijk ingesteld: wanneer het er dan toch is , en vrienden van me zitten het in mijn huis te gebruiken, dan is de drempel om mee te doen zo gemakkelijk.
Na al die weekenden grenzeloos drugsgebruik heb ik me niet 1 keer slecht gevoeld tijdens of na het gebruik. Ik kan zelfs dagelijks op school/werk voelen dat ik voor de tijd van het jaar veel positieve energie heb. Ik durf van mezelf oprecht te zeggen dat ik een zeer hoge tolerantie heb en ik heel sterk sta tegenover de negatieve kanten van mdma gebruik.
Na oud en nieuw had ik me voorgenomen, oprecht en bewust, om het een hele tijd (minimaal 8 weken) niet te doen. Niet omdat ik bang ben voor verslaving ,maar eigenlijk alleen omdat ik het bekende mdma "love" gevoel een beetje aan het kwijtraken ben. Ik voel me wel relaxed, maar de échte gevoelens / emoties die bij mdma horen zijn een beetje weggebt.
Zo kom ik dus eindelijk bij vandaag. Wederom waren er vrienden bij mij en mijn huisgenoot die het wilde gebruiken. Na lang nee zeggen heb ik me over laten halen door een van de gasten om mee te doen. Ik voelde me wel relaxed en ook gewoon fijn, maar de mdma voegt na zoveel weken gebruiken niet veel meer toe aan de sfeer.
Ik vraag mezelf vaak af of ik me zorgen moet gaan maken over dit gebruik. Mijn verstand zegt natuurlijk van wel. Mijn gevoel voor welzijn zegt dat het eigenlijk niks uitmaakt. Ik heb wonderbaarlijk genoeg niet die bekende dip na afloop. Ik ben hooguit iets meer moe wat ik gewoon aanvul door wat meer uren te slapen en gezond of veel te eten / bewegen. Maar misschien is dat allemaal niet zo positief, en blijf ik daarom zo makkelijk doorgaan met gebruiken als die gelegenheid er is. En die gelegenheid is er gewoon elk weekend, want ik heb geen vaste vrienden groep maar losse vrienden waarvan veel al jaren bekend zijn met mdma via hun eigen vriendengroep. Zo doende is er nu elk weekend een andere setting qua vrienden bij mij thuis waarin mdma wordt genomen alsof het druiven zijn.
Eigenlijk zou ik moeten hopen op een enorme kater van de mdma dat ik die de komende dagen krijg en daardoor volgende week zal weigeren. En de weken/maanden daarna ook, en misschien zelfs geen vrienden laat komen die het willen gebruiken..toch blijft het apart hoe goed en positief ik blijf functioneren, waardoor het moeilijk is voor mij om me bewust te zijn van de schade die het mijn hersenen nu aanbrengt.
Dit was mijn soort van trip report. Mijn vrienden chillen nu lekker door met mdma, ik heb behoefte aan mijn bedje. En morgen zal ik me weer net zo normaal voelen als gisteren..
met wie: 3 vrienden
wat? : 1 lik mdma
hoelaat? van 1:00 tot 4:00
Niet een hele bijzondere trip report, wel een bijzonder geval van iemand die 12 keer mdma doet. De eerste keer mdma kristallen "likken" was eind oktober, met 3 vrienden en allemaal de eerste keer. Dit was een geweldige avond ik voelde me ronduit geweldig! Ik was inde weken daarna zo vol van die ervaring, dat ik een maand later een van die vrienden + mijn twee beste vrienden uitnodigde voor een avondje mdma. Weer fantastisch en nu met 2 andere vrienden.
Die keer was eind november dus..sindsdien is de rem los gegaan en heb ik alle weekenden van december mdma gebruikt en in de week tussen kerst en oud en nieuw 4 keer (!!!). Een aantal keren was tijdens uitgaan, de meeste keren toch bij mij thuis en elke keer met weer nieuwe vrienden, maar ook vaste mensen die er sinds december elk weekend bij zijn. Op oud en nieuw na was geen ene keer gepland. Elk weekend was er toevallig iemand die mdma bij zich had of dat er een paar het graag wilde hebben Ik had er vaak niet eens echt behoefte aan, en dat zeg ik echt niet omdat ik eventueel iets probeer te ontkennen, maar zo is het gewoon. maar ik ben vrij makkelijk ingesteld: wanneer het er dan toch is , en vrienden van me zitten het in mijn huis te gebruiken, dan is de drempel om mee te doen zo gemakkelijk.
Na al die weekenden grenzeloos drugsgebruik heb ik me niet 1 keer slecht gevoeld tijdens of na het gebruik. Ik kan zelfs dagelijks op school/werk voelen dat ik voor de tijd van het jaar veel positieve energie heb. Ik durf van mezelf oprecht te zeggen dat ik een zeer hoge tolerantie heb en ik heel sterk sta tegenover de negatieve kanten van mdma gebruik.
Na oud en nieuw had ik me voorgenomen, oprecht en bewust, om het een hele tijd (minimaal 8 weken) niet te doen. Niet omdat ik bang ben voor verslaving ,maar eigenlijk alleen omdat ik het bekende mdma "love" gevoel een beetje aan het kwijtraken ben. Ik voel me wel relaxed, maar de échte gevoelens / emoties die bij mdma horen zijn een beetje weggebt.
Zo kom ik dus eindelijk bij vandaag. Wederom waren er vrienden bij mij en mijn huisgenoot die het wilde gebruiken. Na lang nee zeggen heb ik me over laten halen door een van de gasten om mee te doen. Ik voelde me wel relaxed en ook gewoon fijn, maar de mdma voegt na zoveel weken gebruiken niet veel meer toe aan de sfeer.
Ik vraag mezelf vaak af of ik me zorgen moet gaan maken over dit gebruik. Mijn verstand zegt natuurlijk van wel. Mijn gevoel voor welzijn zegt dat het eigenlijk niks uitmaakt. Ik heb wonderbaarlijk genoeg niet die bekende dip na afloop. Ik ben hooguit iets meer moe wat ik gewoon aanvul door wat meer uren te slapen en gezond of veel te eten / bewegen. Maar misschien is dat allemaal niet zo positief, en blijf ik daarom zo makkelijk doorgaan met gebruiken als die gelegenheid er is. En die gelegenheid is er gewoon elk weekend, want ik heb geen vaste vrienden groep maar losse vrienden waarvan veel al jaren bekend zijn met mdma via hun eigen vriendengroep. Zo doende is er nu elk weekend een andere setting qua vrienden bij mij thuis waarin mdma wordt genomen alsof het druiven zijn.
Eigenlijk zou ik moeten hopen op een enorme kater van de mdma dat ik die de komende dagen krijg en daardoor volgende week zal weigeren. En de weken/maanden daarna ook, en misschien zelfs geen vrienden laat komen die het willen gebruiken..toch blijft het apart hoe goed en positief ik blijf functioneren, waardoor het moeilijk is voor mij om me bewust te zijn van de schade die het mijn hersenen nu aanbrengt.
Dit was mijn soort van trip report. Mijn vrienden chillen nu lekker door met mdma, ik heb behoefte aan mijn bedje. En morgen zal ik me weer net zo normaal voelen als gisteren..