Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ooit een keer salvia gedaan. Prachtige ervaring. Een pijpje erbij gekocht. Spul in het pijpje gedaan --> aangestoken --> geinhaleerd --> resultaat niks Nogmaals het bovenstaande ritueel uitgevoerd. En nogmaals.... En toen begon het te werken!! Het gras begon te groeien, tot boven onze hoofden. Kleuren waren intenser, geluiden scherper. Prachtig!!! En het mooiste was nog..., na een half uur was ik weer de oude. Ik heb zelfs de zelfde avond nog een voetbaltraining afgewerkt. ( hetgeen perfect ging ) Kortom, een ervaring rijker!!"
"het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat Klik om te vergroten... Tis echt zo. Briljant opgemerkt. In deze context mischien een leuk verhaaltje: Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? ""
"geef mij dan maar de luxe van thuis snuiven op je gemak op de bank Klik om te vergroten... Juist, helemaal mee eens. Waarschijnlijk zul je, je er zelf ook beter bij voelen als het op een discrete manier gaat. Verantwoord drugsgebruik moet met alle middelen verdedigd worden!!"
"Ik ben zo trots. Ben voor het eerst op deze site. Vaak worden drugsgebruikers (ook puur recreatief ) in een negatief daglicht gesteld. Dit topic is op topniveau. Heel goed"
"tja squadrabassie, ik ken het. Alleen coke snuiven, is vragen om problemen!!(vooral als je een relatie hebt)"