Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, ik blow al wat langer, maar een vriend van me wil het ook eens proberen, ik heb een puurpijp, maar ook kan ik een joint kopen, maar mij lijkt een puurpijpje beter omdat je dan geen last hebt van de nicotine, (hij rookt niet) maar ik vroeg me af, is een puurpijp niet wat te sterk voor de eerste keer? Ik weet nog dat ik de eerste keer vreselijk over me nek ging, enige tips om hem gewoon lekker space te laten zijn? Ook had ik gehoord dat dat van mens tot mens verschilt of je de eerste keer goed of uberhaupt wat voelt? Oh enne, kan in een puurpijp nou hasj? want dat zou ik er heel erg graag in doen. Bedankt!"
"Hmm, een bong, ik weetniet, ik kan natuurlijk ook een joint kopen, maar dan krijg je misschien weer dat nicotine gevoel wat misschien slecht inslaat, maar denken jullie dat een joint beter is dan een puurpijp?"
"Hallo iedereen, Ik vraag me af wat nou de makkelijkste, sterkste manier is om wiet te nuttigen? Eerst blowde ik altijd met een waterpijp, veel gedoe, en omdat ik ook nog geen 18 ben en het dus butien moeten doen is het ook een gedoe, maar ik voelde hem altijd hard. Nu kan een vriend draaien en blow ik dus met joints, merk ik dat ik hem ook hard voel, maar voor mijn gevoel wel minder hard en minder lang? Laatst weer nog 1 keer met een waterpijp gedaan, ging toen bij iemand naar b innen, en voelde hem toch wel weer hard, of ligt het eraan dat mijn vriend misschien nog niet strak/goed genoeg draait? Of is het iets anders? Bedankt iig."
"Ik heb nu van die prikkelingen bij me voet en me hand oja ik ben ook stond"
""
"haha nee dat was het niet, want ik had het ook toen ik op de fiets zat, maar ik was gister helemaal knetter dus ja ik weetniet meer zo goed wat het nou was, is ook een beetje een stom topic, dus hierbij mijn excuses voor het aan maken haha maar het kwam omdat ik echt héél high was."
"ok. ik niet."
"Een puurpijpje, mij lijkt het wel wat, lekker compact, snel high/stoned niet te veel gedoe met draaien, maar toch had ik nog wat vragen erover, want ik wil er wellicht eentje kopen; Is het moeilijk schoon te maken? haal je er meer THC uit dan bij een joint? hoevaak kan je een screen/gaasje gebruiken? Hoe gebruik je zon ding nou eigenlijk? (Gewoon inhaleren als een waterpijp?) Is het sterk op je longen? (zal ik out gaan eerste keer? :P) Zijn er nog bepaalde soorten pijpjes die jullie mij aanraden? Nog andere dingen van toepassing of nadelen of wat ik moet weten? Bedankt"
"Dankje voor je reactie, Maar met meer thc halen uit de wiet bedoelde ik of er zeg maar per bv gram meer thc uit werd gehaald dan bij een joint. En is het een probleem dat je het pijpje niet goed schoonkan maken?"
"Drientje zei: Pijpje kun je het beste uitkoken met soda. Klik om te vergroten... bedankt, Hmm, zal ik dan wel proberen als ik er een heb, maar na hoeveel keer uitkoken dan? En zijn er nog meer die glazen pijpjes advieseren? EDIT: is het trouwens niet schadelijker voor je longen om het daar mee uit te koken of zijn er nog eventuele gevaren met het uitkoken van soda?"