Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom zou slikken slechter voor je zijn dan injecteren? enige wat je veroorzaakt is een snellere werking maar ook een grotere kans op verslaving..."
"Ik twijfel aan de echtheid van dit verhaal. Stel het is echt: schaam je"
"maigret zei: Als jij het contrast tussen het begin van de roes, de intentie om er een sfeer van enorme tederheid en schoonheid mee te prikkelen, en waar het uiteindelijk in eindigt, escapades met hoeren, ordinaire en krankzinnige fantasieën over familieleden, niet grappig vindt zegt dat natuurlijk iets over jouw gevoel voor humor (of gebrek daaraan). Klik om te vergroten... Of iets over jou..."
"Leuk report om te lezen! Mijn eerste en tweede trips waren ook op 2Cb met cannabis! Wat een leuke dingen kun je daarmee meemaken. Herken heel veel dingen van wat je beschrijft in jou tripreport. Het eindeloos lachen om de meest rare dingen en het geen zin meer hebben in het doen van dingen haha. Voor de volgende keer zou ik je aanraden om als je de mogelijkheid hebt lachgas te nemen. Dat is echt een onbeschrijfelijke ervaring! R0mmelP0t"
"Kan de eerste ballon schrikken zijn Klik om te vergroten... De eerste ballon die je doet is inderdaad soms wat heftig maar denk dat je daar met 2cb niet heel veel last van zult hebben. Ik kan in iedergeval nooit echt nadenken onder lachgas haha"
"Klinkt als een geslaagde avond! Zou graag eens 2CI proberen alleen helaas heeft mijn mannetje alleen 2CB. ( ik vraag niet om PB's ) 2CB is ook hemels dus dat gaan we waarschijnlijk volgende week vrijdag weer doen R0mmelP0t"
"Ik hoorde laatst van een kennis dat de 2cb aan het begin van haar trip enige misselijkheid veroorzaakte. (Zou daar iets aan te doen zijn?) Klik om te vergroten... Ik heb afgelopen vrijdag voor de 3e keer 2cb gedaan en ik kan je vertellen dat ik altijd bij het inkicken heel erg veel last heb van mn maag. Je moet er even doorheen. vaak helpt een lachgasje mij goed in de trip te komen! R0mmelP0t"
"Ik zie verschillende dosissen van de nijntjes rondgaan. Klik om te vergroten... nijntjes zullen 10 tot 12 mg bevatten. verschillende test resultaten met deze resultaten gehoord . Natuurlijk is testen het slimst"
"vind je het gek dat je moet overgeven? je startdosis is echt belachelijk hoog. paarse partyflock is ongeveer 200 dus een halve 100 wat al meer dan genoeg is. over de rest van de avond het je ook nog erg veel genomen.... Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet maar kijk wel uit. R0mmelP0t"
"Dunnetjess33 zei: Ik hoop niet dat je autoreed met speed in je mik....? Klik om te vergroten... Doen zat mensen helaas..."