Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5/6 dagen"
"Ik vindt camel blue het beste in een joint, is een wat lichtere tabak. En qua vloei gebruik ik meestal smoking blue, En dan inside out."
"Ik kan ergens 10 gram natte pep halen, Maar ik heb hier wat vraagjes over.. 1: Als ik de pep droog, stinkt dit dan, komt er een lucht vrij? Dus zou ik dit gewoon in mn kamer of auto kunnen doen bijvoorbeeld? 2: Moet ik de pep droog of nat laten testen bij de testservice? 3: hoeveel zou er ongeveer verloren gaan met het drogen? 4: hoelang kan ik natte en droge pep bewaren, en hoe? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee"
"Oke ik heb het dus laten drogen, het is ongeveer 4 gram geworden.. Ik heb het ook laten testen, en krijg vrijdag de uitslag. alleen zit ik een beetje met een dilemma.. Ik krijg volgende week vrijdag de uitslag. een paar uurtjes voordat ik het wil gaan gebruiken (Mits het allemaal goed is). Alleen als de uitslag tegenzit dus bijvoorbeeld heel vermengd met caffeine of iets, dan zou ik het graag willen wassen. Alleen heb ik daar dan geen tijd meer voor dan. Is het sowieso een goed plan om te wassen? Ik heb nog nooit eerder speed gebruikt. dus zou het dan niet te sterk worden of iets?"
"Kerra zei: Ik zou het erg waarderen als iemand mij ook kan helpen hiermee.ik zoek maar kan niks vinden Klik om te vergroten... Wat wil je precies weten dan, Hierboven zijn goede antwoorden gegeven op mijn vragen."
"Oke de uitslag: Mijn speed bevat 33% amphetemine, met een spreiding van 18-48% Ook bevat mijn speed 48% caffeine, met een spreiding van 33-63% Voor de rest zit er niks anders in. Weet verder niet of dit goed is ofzo? Misschien handig om volgende keer te wassen of is dat niet nodig?"
"Hallo allen, Is er een soort drug, die chill zijn voor op een rave / festival, waar je niet strak van gaat staan. voor als je s'ochtends terug komt, dat je niet zo'n doppen hebt. iemand ervaring hier mee?"
"dupont zei: Ligt eraan wat je zoekt. Up, down, trip of nog anders? Klik om te vergroten... Uppers, eigenlijk. als er iets anders is sta ik er misschien ook voor open, ligt er een beetje aan wat,"
"Nihilist88 zei: 6-APB, lekker potente stim, maar niet uit de amfetamine klasse en ga je totaal niet strak op, geeft wel lekkere stabiele en lange rush vol energy en met duidelijk entactogene en euforische werking, ook licht-matig psychedelisch (veranderlijke/versterkte zintuigen). 't Is meer dan zomaar een stim, voor mij de topper onder de stims. Hou rekening met na-stimulatie met grote pupillen richting 15u, maar top spul om op te dansen en socializen 😉 4-FMA, is ook vrij potente stim, wel uit de amfetamine klasse. Geeft een meer peppy energy, maar niet über strak, ook omdat het na dopamine en noradrenaline, ook sterk inwerkt op je serotonine, waardoor je ook duidelijk entactogene en euforische effecten ervaart. Ook deze heeft lange werkingsduur en kun je vaak dag erna doorkomen zonder slaap, vb inname om 22-23u, peak je tot 6u fzo en dan nog uren lekker wakker gevoel en echt nihil moeheid tot vaak 's avonds laat. Wil je wat minder potent spul, is er nog 3-FA, dit is puur amfetamine energie en is bij oraal nemen, vrij braafjes. Klik om te vergroten... Ik zit er inderdaad aan te denken om 4-FMA te doen, heb je hier ervaring mee? wat zijn de aan te raden dosisen?"
"Zeehond zei: Beter speed of coke. Klik om te vergroten... Weet niet of ik binnen die tijd speed kan regelen.."