Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc dosering

3mmc dosering

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen!

Ik wil binnenkort 3mmc gaan slikken. Wat zou een goede dosering zijn? Ben zelf ongeveer 70 kilo en en heb 3mmc nog nooit eerder gedaan, wel 4mmc. Zat zelf te denken aan 125mg om mee te beginnen en dan nog een bommetje van 80mg meenemen om bij te nemen. Is dit handig? Of kan ik beter een hoge startdosis hebben en niet bijnemen?

heb gehoord dat je van snuiven erg veel cravings krijgt dus wil het eigelijk ook niet meenemen, alleen 1/2 bommetjes mee.
b
buddha31Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het op een feest of in welke setting?
(Hoe lang wil je het effect probeer ik daarmee te vragen) en ga je nog andere middelen erbij gebruiken?
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
buddha31 zei:
Is het op een feest of in welke setting?
(Hoe lang wil je het effect probeer ik daarmee te vragen) en ga je nog andere middelen erbij gebruiken?
Klik om te vergroten...
Is op een techno feestje duurt ongeveer 5/6 uur, Misschien een paar biertjes vooraf.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onhandig dat de duur van het feestje niet overeenkomt met de werkingsduur van de 3-mmc. Zonder bijnemen hou je dus een stukje feest over als de werking op is.
Dan wellicht liever wat later innemen dan op de climax van de avond droog komen te staan ?
Of toch bijnemen ?
Of voor een ander middel kiezen met een langere duur (bijv. 4-fma) ?

Als eerste dosis, ongeacht of je al dan niet kiest voor bijnemen, zou ik (zelfde gewicht als jij) direct wat hoger gaan zitten: bommetje van 180 mg.

Met bijnemen van 3-mmc oraal heb ik geen ervaring.
q
qwertysafgoLid
01-01-2024, 00:00
#5
BelowTheFlow zei:
Onhandig dat de duur van het feestje niet overeenkomt met de werkingsduur van de 3-mmc. Zonder bijnemen hou je dus een stukje feest over als de werking op is.
Dan wellicht liever wat later innemen dan op de climax van de avond droog komen te staan ?
Of toch bijnemen ?
Of voor een ander middel kiezen met een langere duur (bijv. 4-fma) ?

Als eerste dosis, ongeacht of je al dan niet kiest voor bijnemen, zou ik (zelfde gewicht als jij) direct wat hoger gaan zitten: bommetje van 180 mg.

Met bijnemen van 3-mmc oraal heb ik geen ervaring.
Klik om te vergroten...
Later nemen is geen probleem. maar 3m werkt toch 4-6 uur, zou dan toch prima moeten kunnen?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd. 4 tot 6 uur volgens Psychonautwicky. Betekent meestal meer dan 4 en soms tot zes.
Maar wat is werken ? Laatste half uur is anders dan middelste half uur.
Come down na verlaten feest vind ik prima (vooral als ik nog 10 à 20 km mag fietsen).
Come down tijdens climax, stevige afsluiter, komt voor mij te vroeg.

Hint voor programmamakers op een techno avond: doe de climax liever rond twee-derde en daarna iets afbouwen naar subtieler.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."