Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou ja zoals altijd de gewone dosis van een paar onschuldige joints. eigenlijk elke dag wel een joint. kan iemand me overigens vertellen of ik nu verslaafd ben?"
"ZONDER PROBLEMEN !!!! ECHTE LIEFDE IS VRIJHEID EN GEEN BEZITTERIGHEID"
"Pak Suiker zei: Ik snap mindgamers punt wel. Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal. Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen. Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid. Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar. Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'. Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen? "Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout! Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben). Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje. Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten. En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?" Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn" Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen. Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken. Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes! Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten. Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen? Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik. Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand. Klik om te vergroten... jesus jesus wat een oordelen allemaal!!!! en er is helemaal NIEMAND die met zijn/haar hersens eraan kan denken dat er nog zoiets is als NATUUR en INTUITIE bijvoorbeeld. alles moet maar sociaal zijn enz enz. lief lief niet te wild weet ik het allemaal. weet niet wie het woord noemde maar rollenpatroon!!! ja juist ja, inderdaad dat is waar het omgaat. wil je het woord niet in je mond nemen omdat je er bang voor bent?? wij draaien compleet door en willen alles maar regelen. nu: de natuur kan je in die zin regelen dat oppervlakkige zaken aangepast kunnen worden. maar dat, waarvoor je bestemd bent ,is dat, waarvoor je moet leven. helaas zijn er wat teveel mensen met kreupele gedachten die ook nog eens wat durven zeggen in deze maatschappij (bedoel hiermee enkel die wat anders proberen te leven als wat ze zijn (gaat niet over sekse of dergelijke)de zogenaamde berg mensen die ik de wandelende dooden noem. ze zijn er wel maar ze weten zelf niet meer waarom ze er zijn!! da zijn er veeel!! dus beste mindgamer mensen zoals jij moeten eerst eens naar zichzelf kijken. alles ok? nou dan keuze maken. KEUZES MAAAAKEN MINGAMER (en anderen) !!!!!"
"pfuh hee het liefst?? ja nou moet ik zeggen dat ik het nooit bij 1x laat. om de een of andere reden blijft dat ding maar gaan, en dat zonder drugs! maar goed het liefst spuit ik elk gat eens lekker vol en als het eruit komt druipen ga ik er nog eens lekker doorheen en kan ze alles van mijn harde penis eraf lekken. en dan gaan we voor de volgende lading. krijg er simpel weg geen genoeg van. nymphos heb ik dan ook het liefst. die kunnen dat wel hebben."
"Wacky zei: Ellesdee zei: quattro zei: pfuh hee het liefst?? ja nou moet ik zeggen dat ik het nooit bij 1x laat. om de een of andere reden blijft dat ding maar gaan, en dat zonder drugs! maar goed het liefst spuit ik elk gat eens lekker vol en als het eruit komt druipen ga ik er nog eens lekker doorheen en kan ze alles van mijn harde penis eraf lekken. en dan gaan we voor de volgende lading. krijg er simpel weg geen genoeg van. nymphos heb ik dan ook het liefst. die kunnen dat wel hebben. Klik om te vergroten... hahahaha wat is deze Klik om te vergroten... Haha, ja hij doet een verdomd goeie poging om te verhullen dat ie na een orgamse gewoon in slaap valt zoals wij mannen allemaal meestal doen :P Klik om te vergroten... ja hoor in slaap vallen?? goed bezig!! als jij heel de dag op je kantoortje zit en dat wat jij doet sex noemt nou....tsja geen wonder dat je in slaap valt. een beetje meid wil wat stevigers dus ik ben van mening dat ik als man daaraan moet voldoen. gewoon simpel.....ik moet presteren, dat is als man mijn plicht, en daarom lig ik bij het of de desbetreffende meid of meiden in bed!!!als we al überhaupt een bed zien want dat heb je niet nodig voor een partijtje stevige porno geen geleuter jongen gewoon conditie en een paar natuurlijk ingestelde hersencellen"
"hallo iedereen, ik vind die enorme planten wel leuk. heb zelf een paar white widdows gehad en die zijn geen van allen boven de 80cm uitgekomen bij de binnenteelt. voor mij nog steeds een raadsel waarom. misschien ga ik er nog es aan beginnen en kweek ze ook dan weer uit zaad op. de vraag is enkel of ik de zelfde zaadleverancier neem en eigenlijk heb ik er ook geen geduld voor opvallend was wel dat de kwaliteit en kwantiteit erg goed was. ik liet ze drogen op een zeef met een krant erover. (voor het drogen dus alle knoppen afgeknipt). kan iemand overigens bevestigen of ik zaad had van een speciaal klein gehouden soort. de leverancier heeft nooit op deze vraag geantwoord maar ik heb er wel eens over gelezen dat deze soorten gekweekt worden om in twee verdiepingen te kunnen kweken. schijnbaar een flinke stijging van de produktie per m2??"
"hee mayan dat ziet er allemaal goed uit heee!! wat ik wel weten wil. je bent zo'n voorstander van die hesi en vitamindinges. is dat werkelijk zo belangrijk dat men niet zonder kan?? wat doet het precies? meer opbrengst, andere smaak? heb bij mij inmiddels de ww terug op 18/6 geplaatst.kreeg een goede tip dat ze juist in den donkere krachtig groeien wil. maar goed ik houd uw progressieve vorrtplantingsdrift in de gaten dus gewoon foto's plaatsen!! saluuu"
"joh daar ben ik maar gelijk even heen gegaan en de site gelezen. voeding interesseert me natuurlijk mateloos maar zoals reeds bekend gemaakt ben ik beginneling. moet dus heel wat wielen voor de 2de x uitvinden. daar hou ik niet zo van dus deze info is voor mij als honing voor de beer!! inderdaad de moeite waard dus om uit te proberen. mijn voedingsprogramma is heel sumier, denk ik, heb wel een prachtig middel maar 2 maanden uitproberen en maar zien is helemaal ondenkbaar!! zeker als je weet dat de technische installatie, computer gestuurd en al, natuurlijk geen toevalligheden en afwachten toestaat. er moet gewoon het beste uitkomen!! en dat is precies wat ze in deze site ook zeggen.super apparatuur is geen garantie voor de ultratop-groei! dat doet de voeding. alweer bedankt mayan zeg ik maar. oh ja en nog iets. ik maak inderdaad vrijwel geen gebruik van verse lucht. ik hergebruik en filter de afgevoerde lucht en heb zo ook geen warmte problemen. ik geloof er sterk in maar het resultaat zal het uitwijzen. gegroet beste mayan, keep in touch!"
"het mooiste knopje van de televisie!!! het aan/uit knopje. door iedereen zelf te bedienen. de mooiste dvd-speler? die zonder dvd kijk....ik ben een pornofreak en wel een heeeele grote. en alles wat beschreven werd vinden wij leuk. mijn meeste neukvriendinnen denken er ook zo over. en wij maken ook graag filmpjes en wij doen niet graag onze bezigheden openlijk ofwel aan derden tonen, ofwel in internet publiceren. en wij houden al helemaal niet van minderjarigen. die gaan hun ervaring maar op een andere manier halen en daarna zijn ze welkom in de catacomben van de keiharde maar heerlijke porno!!! als ze het leuk vinden ok. overigens kunnen lekkere geile(meerderjarige) meiden die er ook zo over denken zich altijd melden"
"Inderdaad de toppen op gaas leggen (zoals vliegengaas voor je raam). altijd wel te vinden of simpel bij de bouwmarkt verkrijgbaar. in ieder geval pikdonker ! (anders wordt de thc afgebroken) kamertemperatuur en geen direkte warmte erop van kachels of wat ook. geen overdreven wind direkt erop. blowers/ventilators beter weghouden en dus een natuurlijke luchtstroom kreeren. na twee weken heb je een perfect resultaat. Deze methode komt uit het boekje "gewoon op grond" van gregory irving. Een doorgewinterde en ervaren kweker! Veel plezier !"