Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn Qontrol

In Qontrol

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Politie pakt 65 feestgangers op in RAI
AMSTERDAM - Tijdens het dancefeest 'In Qontrol' in de Amsterdamse RAI heeft de politie zaterdagavond 65 personen opgepakt. Vrijwel alle arrestaties hadden plaats wegens verdenking van bezit of handel in verdovende middelen. Een verdachte had 136 XTC-pillen bij zich, liet de politie dinsdag weten.

In totaal moesten achttien personen de cel in. Alle andere verdachten konden na verhoor met een dagvaarding weer naar huis. Het hardcore-dancefeest trok zo'n 19.000 bezoekers.

brom: www.nu.nl
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
o o dr was oo iemand van DF daarheen toch? :confused: :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zonde van al die pillen :(
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
o o dr was oo iemand van DF daarheen toch? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
Een aantal zelfs maar goed heb iedereen terug gezien volgens mij...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lot zei:
o o dr was oo iemand van DF daarheen toch? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

daarom poste ik het ook... :wink:
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe, kwas er ook. Idd veeeeeel leipe mensen. Kheb ook iets van 7 mensen met een brancard afgevoerd zijn worden of eleptische aanval. Er gingen er té veel té hard. Maar wel cool feestje verder :sunglasses: :sunglasses:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja echt IEDEREEN ging vet hard dat viel me echt op!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog steeds genoeg mensen aan de dope?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Politie pakt 65 feestgangers op in RAI
AMSTERDAM - Tijdens het dancefeest 'In Qontrol' in de Amsterdamse RAI heeft de politie zaterdagavond 65 personen opgepakt. Vrijwel alle arrestaties hadden plaats wegens verdenking van bezit of handel in verdovende middelen. Een verdachte had 136 XTC-pillen bij zich, liet de politie dinsdag weten.

In totaal moesten achttien personen de cel in. Alle andere verdachten konden na verhoor met een dagvaarding weer naar huis. Het hardcore-dancefeest trok zo'n 19.000 bezoekers.

brom: www.nu.nl
Klik om te vergroten...


aj jaj jaj! Dat is weer minder! :\\
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha ik ben niet gepakt. Je moet het ook slim aanpakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."