Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"15 gram is een niet-trip/of heeel milde-trip dosis,afhangend van de versheid ik denk dat de tripdosis pas van 30gr. begint,maar er hangt veel af aan toeval +trippen op nootmuskaat is hel,de mentale effecten vind ik nog doenbaar,maar de fysieke effecten zijn te zwaar en kunnen u dood betekenen.gewone(langdurig stoned effect) dosissen kunnen leuk zijn,maar de datura-achtige(heel langdurige zombie trip effect) dosissen zijn de risico niet waard. Bovendien is nootmuskaat ook nog eens neuro-toxisch."
"speed,wiet,lachgas,alcohol,2C-b en YOPO bonen die DMT,5MEO-DMT en bufotenine bevatten,ik ben nu ook onder invloed van een beetje yopo"
"Shpongle Sesto sento Shiva shidapu 1200 micrograms"
"De Synchronised Hyperspace Event is een experiment om te zien wat er gebeurt als een hele boel mensen over de wereld tegelijkertijd naar hyperspace(de DMT-trip dimensie)gaan. Sinds de ontdekking van hyperspace hebben mensen zich afgevraagd wat hyperspace werkelijk is. Is hyperspace echt of bestaat het alleen in onze verbeelding? Het zou wel leejp zijn om andere trippers in hyperspace tegen te komen,maar ik betwijfel dat. Maar het idee van met zoveel trippers op dezelfde tijdstip naar fractalland te gaan is wel cool voor verdere info---> http://www.entheogenic-portal.com/Default.aspx"
"Mijn ma heeft me op mn 14 betrapt op het roken van een joint op mn kamer En van hardrugs weet ze het nu ook al,toen ik MDMA "gaf" aan mijn stiefpa en hij gaf het aan mn ma,die dacht dat het speed was en ze merkte dat ik ook onder invloed van was en dacht dat mn stiefpa de "gever" was,maar later vond ze een heleboel MDMA en geld in mijn kast,ik zei dat ik dat moest bijhouden van een vriend,toevallig een marokaan,waardoor ze het wel geloofde"
"2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen). 2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk Als je 2cb snuift is de dosis 3 keer kleiner als de orale,en komt de effect bijna direct op,wel hevige neuspijn(ik heb er persoonlijk nooit veel last van gehad,mijn vrienden daarintegen wel),wel oppassen voor overdosis,een vriend van mij heeft ooit 2cb vergist met speed en had een hevige dosis binnen,hij kon even goed dood geweest kunnen zijn,maar dat is ook waarom de meeste sterfte's van 2cb veroorzaakt worden door het snuiven ervan en meer specifiek het vergissen met andere poeders,mijn advies is als je het snuift proef eerst wat op je tong voor de zekerheid."
"10 seconden,ik heb het gelezen ergens over een onderzoek daarover en het is 10 seconden,meer zal alleen maar je longen beschadigen"
"Ik heb het ooit meegemaakt,ik was rustig op m'n pc met een kop vol pep,en opeens zag ik mn behangpapier vervormen,ik ging er eerst van uit dat het een flashback was,maar het bleef duren tot een uur lang. Ik denk dat het een combinatie was van de speed en te weinig slapen+flashback"
"ritalin is een chemische stof uit een compleet andere groep van chemische stoffen in tegenstelling tot wat sommige mensen beweren,het is zeker geen soort speed,niet eens een beetje verwant aan speed en zeeeeeeker geen pure speed. Ritalin is wel actief in dezelfde delen van je hersenen als speed waardoor het er goed op lijkt"