Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik had graag wat meer informatie gekregen over herbals die ECHT werken en je kunt nemen om een feestje te doen. Ik ben vroeger verslaafd geweest aan speed en heb al VEEL geëxperimenteerd met diverse chemische drugs. Met speed ben ik nu ondertussen al bijna een jaar gestopt en sinds kort heb ik besloten om geen chemische drugs meer te nemen om mijn gezondheid wat te sparen en misschien dit jaar nog aan een kindje te beginnen. Ik zal sowieso nog wel eens paddestoelen en zo eten, maar ik zoek eigenlijk iets dat ik kan nemen om te gaan feesten. Iets wat me energie of een euforie bezorgt zonder aan m'n lichaam te vreten. Ik heb vroeger al bepaalde e-caps en ephedra geprobeerd, maar die rommel werkte niet of kreeg ik alleen hartkloppingen van. Zijn er bepaalde herbals die je me kunt aanraden en die ook gemakkelijk te vinden zijn? Alvast bedankt voor alle antwoorden. Psychonaut7"
"Hallo, hallo. Ik heb een vraagje: Ik weet dat er vanaf 1 december waarschijnlijk een verbod komt op de verkoop van paddo's. Maar hoe zal de volledige wetgeving hieromtrent in elkaar steken? Mag je ze nog gebruiken, kweken ( door kweeksets of met sporenspuiten ), ... ? Zullen er nog toebehoren mogen verkocht worden om te kweken ( kweeksets, sporenspuiten, ... ). Ik hoop op een positief antwoord. Alvast bedankt voor alle reacties."
"Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb onlangs paddo's gegeten, samen met enkele vrienden. Ik en nog een maat van me aten amazonian xtc, de rest truffels. We zaten allemaal op hetzelfde aangename rustige niveau zonder veel hallucinaties te ervaren. Een week daarna eet ik truffels en 2 vriendinnen mexicaanse paddestoelen. Opnieuw zaten we op hetzelfde niveau, maar deze keer was het een van de sterkste visuele trips die ik ooit ervaren heb. We stonden psychisch met beide voeten op de grond, maar wat we allemaal gezien hebben... Niet te verwoorden. Ik zie paddestoelen als een hoger iets, iets paranormaals en mystiek. Niet alleen de soort paddestoelen die je eet of de hoeveelheid ervan speelt een rol. Het gaat verder dan dat. De geheimen van de paddestoel zijn lang niet doorgrond... Gelukkig maar."
"Ik ben blij dat dit onderwerp aan bod komt. Ik heb oneindig veel dingen te vertellen over dergelijke onderwerpen. De meeste ervaringen die ik hiermee gehad heb was op paddestoelen. Ik heb al met verschillende mensen een connectie gehad, maar ook met de wereld zelf. Dan stroomt er allerlei kennis door m'n hoofd dat afkomstig is van "hierboven". Alles staat in verbinding met elkaar, je moet gewoon afstemmen op de juiste frequentie. Ooit ging ik zover dat ik in het universum zweefde en plots het rad van het leven voor me zag draaien. Voor ik zover ging, kon ik communiceren met m'n tripcollega's zonder te praten en wist ik wat er ging gebeuren voor het gebeurde. ( stom voorbeeld: een vriendin was eventjes weg met de auto. Ik zei " Lies gaat nu op de oprit rijden " en dat deed ze. En dat bleef zo doorgaan. ) Het was soms zelfs wat beangstigend. Ik zat blijkbaar op een frequentie in een andere tijd. ( alles is relatief ). Toen ging ik zo ver dat ik een tijdje een black-out gehad heb en soms geen controle meer had over m'n eigen lichaam. ( ik deed koprollen door het huis, sprong over dingen waar ik normaal nooit over zou kunnen springen, ... ). Dat was de meest intense trip die ik ooit gehad heb en heeft de loop van m'n leven veranderd. Nu doe ik het wat rustiger aan, maar de connectie blijft. Ik ben nu niet om te zeggen super paranormaal begaafd, maar ik weet en voel bepaalde dingen, zeker op paddestoelen. Ook, als ik er eet, gebeuren er meestal rare dingen. Vb: er is nog geen enkele keer geweest, als ik paddo's eet in de natuur, dat ik geen vallende ster gezien heb. ( meestal stuk of 5 ). Je kan zeggen dat het hallucinaties zijn, maar ook nuchtere mensen die bij me waren zagen ze. Ook komen er dieren me soms opzoeken. ( zelfs salamanders ). Let ook eens op de sterren die in verbinding met elkaar staan door een soort paarse straal. (dergelijke stralen kun je ook zien als je je vingertoppen naar elkaar brengt (ook nuchter) ). ( ik weet het. Ik spring van de hak op de tak. Het komt er gewoon op neer dat alles en iedereen in verbinding staat met elkaar. ( er bestaan hier al wetenschappelijk geteste bewijzen voor )) Ik zou hier nog uren kunnen over doorgaan, maar ik moet ook een beetje werken dus zal ik het hier maar voorlopig bij laten. Groeten aan iedereen."
"Ik wou nog even meedelen dat dit alles een vorm van evolutie is naar de juiste richting, maar dit vroeger ook al, en soms zelf meer aanwezig was. Vroeger stonden mensen veel meer in contact met de wereld en de natuur. Er zijn bewijzen dat mensen aardstralen, ... aanvoelden. De sjamanen van weleer hadden een diepe connectie. De christelijke inquisitie heeft echter veel kapot gemaakt en veel kennis is verloren gegaan of vergeten. Nu is er langzaamaan een heropkomst. Gelukkig. Als iedereen inzichten zou verwerven over zichzelf en de wereld, dan zou het evenwicht zich herstellen en is de redding van de wereld nabij."
"Hallo, ik begrijpt wat je bedoelt. Ik heb zelf al meerdere keren gehad dat nuchtere mensen die rond me waren ook raar deden. Je merkt dit echt. Ik heb zelfs al iemand gezien die paranoia werd en niet meer rond ons kon blijven. Ik noemde dit fenomeen de "paddodamp" die rondging. Het is maar hoe je het noemt hé. I.v.m. de energetische reiniging: ik doe dit regelmatig, ook wanneer ik niet trip. Voor ik ga slapen stuur ik alle negatieve energie van rond me weg en visualiseer ik een soort positief energieveld die rond me hangt. Ik visualiseer ook een paarse straal die vanuit het universum naar beneden komt om mijn positieve energie aan te vullen. Ik ben blij dat zo'n dingen hier aan bod komen want de meeste mensen rond me kunnen hier niet over mee praten. Doe zo verder zou ik zeggen. Gr."
"Ik heb ook gelezen op internet dat je er de eerste keer maar 3 of zo mag eten, maar ik heb ze overlaatst voor het eerst geprobeerd en niks van gevoeld, ook geen misselijkheid. Ik had er eerst 3 gegeten, zoals werd aangeraden, en heb er daarna nog 4 gegeten. Een maat van me deed hetzelfde. Toen ik dit achteraf zei aan de kerel in de smartshop zei hij dat ik er veel te weinig gegeten had en beter heel het zakje innam. Dat deed hij ook. Ik ga het binnenkort nog eens proberen met meer zaadjes en zal wel zien wat er van komt. Het is wel eigenaardig dat de één er meerdere uren van tript en de ander er helemaal niks van voelt."
"Hallo, ik had graag wat informatie gekregen over de herbal shooter "royal xtc". Ik ben onlangs gestopt met het nemen van chemische drugs en was op zoek naar iets natuurlijks dat me kon oppeppen. Ik heb dan maar deze herbal shooter gekocht. Ik had eigenlijk graag geweten of dit te combineren valt met alcohol. Ik zou graag volgende week de shooter proberen op een vet feestje. Ik ben gewoon bang dat ik er niets van zal voelen en daar maar droog ga staan. In dat geval zou ik dan misschien toch wat alcohol drinken, maar niet als de combinatie me kotsmisselijk maakt. Begrijp me niet verkeerd, ik combineer liever niet. Als het herbal-goedje werkt ( je kan altijd hopen hé ), zal ik geen nood hebben aan alcohol. Alle commentaar en ervaringen zijn welkom."
"Bedankt voor de reacties. Ik verwachtte er sowieso niet veel van, maar ik wou toch iets proberen. De kerel van de smartshop raadde me dit aan. Hij zei dat hij het zelf ook soms gebruikt en er wel degelijk iets van voelde. ( ik ken hem ondertussen al een tijdje en denk niet dat hij me zomaar iets wil aansmeren. ) Hetgeen je gevonden hebt via google had ik ook reeds gelezen, maar was er niet veel wijzer uit geworden. Ik wou eigenlijk gewoon weten of er hier iemand ervaring mee had en wist of ik het zonder problemen kon combineren met alcohol, juist voor het geval ik er niks van zou voelen. ( was ik vergeten vragen in de smartshop ) Als ik de stoffen zo bekijk zal het normaal wel geen problemen geven, maar wou het toch even checken. Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik ga het waarschijnlijk dit weekend testen en laat wel weten hoe het geweest is."
"Truffels zijn nog steeds verkrijgbaar en zijn vers ook langer te bewaren dan paddo's. Je laat ze best niet te veel in de warmte staan. ( tenzij je ze gaat drogen ). Truffels hebben een gelijkaardig effect als paddestoelen. Zeker de moeite waard. Onderschat de trip niet die je er kunt van krijgen. Neem de truffels in een vertrouwde, veilige omgeving met een beperkt aantal vertrouwde mensen. En neem de eerste keer nooit meer dan een halve portie. Je tript best 's avonds of 's nachts ( dan ben je meer op je gemak ) en je eet ook best een paar uur voor je gaat trippen niks. Je kunt er zwaar van hallucineren, hangt een beetje af van verschillende omstandigheden. Het is sowieso een aangename, levensverruimende ervaring als je rekening houdt met de dingen die ik net gezegd heb. Heb je een moment dat je je niet goed voelt, probeer dan positief te blijven en onthoud dat het weer over gaat. Als het wat te druk wordt, ga je best naar buiten, in de natuur, daar komt alles tot zijn recht. Hopelijk ben je hier iets mee en beleef je de trip van je leven."