Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja je hebt helemaal gelijk! Ik schrik dr ook echt van als mensen zoiezo al meer als 10 per maand nemen. Ik neem niet zoveel omdat ik weet dat het effect minder wordt naarmate je dr zo snel achter elkaar slikt. Dan vind ik het zonde van de ervaring en de hersenbeschadiging... Maar ja iedereen zijn eigen keuze toch? Ze komen zichzelf wel eens tegen.... (ik slik dr dus 1tje per 3 maanden)"
"Taste zei: m+ zei: tzyn altyd degeen die het nooit geprobeert hebben dat er het meest over weten te vertellen.. Klik om te vergroten... das een feit Klik om te vergroten... beetje spijtig idd ... maar goed gaan wij positieve verhalen ophangen dan zijn het 'de verslaafden' die toch geen objectief beeld hebben. Maar goed ... dat zij zelf ook geen objectief beeld hebben is natuurlijk wel prima :P"
"Nee idd aan de afbeelding kan je echt niets afleiden... Het zegt misschien iets maar je weet het nooit zeker :P Misschien kan je hier ff kijken als je het toch alleen van de afbeelding laat afhangen: http://www.pillreports.com/ Greetz!"
"Kan het niet zijn dat er speed in je pillen zat, waardoor je wel erg springerig was en grote pupillen had maar dus niet heel erg een love gevoel had? Ik herken een xtc gevoel meteen als het er is... maar speed, ja je voelt je lekker maar het is zeker geen xtc gevoel. Ook heb ik bij speed telkens de drang om bij te pakken (ik doe dit niet altijd maar de drang naar meer meer meer is er wel vaak jammer genoeg.) Je kunt niet tevreden zijn met het gevoel wat er op dat moment is en dat heb ik wel bij xtc. Ik gebruik ook om de 3 maanden xtc en het geeft me een veel bevredigender gevoel als speed. Misschien was dit het en anders zou ik het ook niet weten. Greetz"
"Helemaal correct!"
"7 of 6 euro ben je gek ofzo.... jezus das echt te veel voor een pilletje Maar goed ik weet niet hoeveel mdma dr normaal gesproken bij jou dr in zit :P misschien heb je wel pillen van 400 mg dat je aan een kwartje genoeg hebt hehe"
"Indeed een goed plan... maar ja welke uitgever krijg je zo gek dat een boek uitgeeft van een bijelkaar geraapt zooitje teksten van ons ... :P haha beetje jammer maar het zou idd een beter beeld geven dan wat deze mensen doen!"
"Inderdaad 2-cb kan een goede vervanger zijn. Mix tussen lsd en mdma. Wil het zelf graag een keer proberen maar het is vrij lastig te verkrijgen in tegenstelling tot een pilletje En explosion is inderdaad ook een zelfde soort euforie gevoel maar werkt op dezelfde stoffen in je hersenen dus net zo slecht als een pilletje. De top duurt iets langer dan een pilletje 1,5 uur ofzo en heeft daarna vrij weinig afbouw en is gelijk weg. Het is een stuk duurder en het schijnt echt heeel smerig te zijn. hehe maar goed succes!"
"Jeetje zeg wat een verhaal.... met veel emotie en gevoel geschreven. In één ruk uitgelezen.... wat een geschiedenis heb je zeg. Erg veel respect! Ik gebruik zelf wel enkele drugs, hero daarintegen zou voor mij echt een don't do zijn... drugs zijn zulke rare dingen en je kunt ze zo erg onderschatten. Je hoofd, je zelfdicipline... alles kan zo erg in de war raken. Maar goed iig heel veel sterkte in de toekomst!"
"0.33 per per maand dus 1 pil in de 3 maanden. Tot nu toe zijn dat er 2. 10 November is het weer zover !! Ben 10 mei begonnen met mijn eerste, toen 10 augustus en nu dus 10 November !! Tot nu toe altijd pillen van rond de 110 mg (laten testen)"