#1
er zijn verschillende hoffmans, mogelijk dat deze eerst geexporteerd zijn en nu weer terug en de grens over; niet gek dat ze duur zijn. Als je ze hebt beschrijf ze dan even.
Adrenochroom zei:In principe is 15E nog steeds weinig voor 6-/+ super mooie uren![]()
psychonaut'86 zei:Adrenochroom zei:In principe is 15E nog steeds weinig voor 6-/+ super mooie uren![]()
Precies, als je gaat kijken dat je in de smartshop 12,50 kwijt bent aan een bakje paddo's... dan is 15 euro niet eens heel veel (in vergelijking)
.
azgaza zei:Per 1 zegel betaal ik er ook altijd 5 euro voor; haha, maar dat terzijde; zien ze er zo uit:? (jaartal hoeft niet te kloppen, en er hoeft ook niet persé een jaartal op)
![]()
Djodjo zei:Hoffmanns!![]()
Dat vermindert mijn zin nu niet echt bij het zien van dat heerlijke fotootje van Azgaza!Vanavond heb ik er een paar in handen weer. Maar bewaar ze waarschijnlijk toch nog even.
Een tijdje geleden heb ik ze voor de eerste keer gehad en ik kan met recht zeggen, de sterkste (had er maar 1 van nodig om toch lekker laaaang door te gaan!), eurorische, geweldigste zegel ever. Hele sterke smaak.
lysergine25 zei:10 euro is schandalig veel !!
Koop je spullen toch in eigen land, dat scheelt bergen en de kwaliteit ligt meestal beter.
Stonie
Djodjo zei:Hoffmanns!![]()
Dat vermindert mijn zin nu niet echt bij het zien van dat heerlijke fotootje van Azgaza!Vanavond heb ik er een paar in handen weer. Maar bewaar ze waarschijnlijk toch nog even.
Een tijdje geleden heb ik ze voor de eerste keer gehad en ik kan met recht zeggen, de sterkste (had er maar 1 van nodig om toch lekker laaaang door te gaan!), eurorische, geweldigste zegel ever. Hele sterke smaak.
Ik had ze de vorige keer ook voor 5 euro gekocht per stuk.
De prijs die je ervoor betaald is echt veels te feel!
Ik kan zegels altijd bemachtigen tussen de 3-5 eurie!
Tja, dan weet je dat voor een volgende keer.
Kun je ze nu nog afzeggen of komen ze je richting al uit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."