Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Ik denk niet dat die medicijnen verkopen zonder voorschrift. Klik om te vergroten... Maar dan heb ik het over research middelen."
"De film inside out? Ontzettend kleurrijk.. En wauw wat zit er een mooie boodschap in deze film. Op lsd en 2cb GEWELDIG En de serie adventure time, je gaat letterlijk op avontuur 😂"
"Ze hebben vrienden en ik stuk gelachen in een 2cb trip. We hadden lachgaspatronen en die raakte op.. “Kom we gaan een patroon begraven, dan krijgen we een lachgaspatronenboom” We hebben een half uur moeten janken van het lachen Einde doei"
"6-APB. wooow wat een stof! 8 uur lang een constante euforie waar het bij xtc in golfjes komt"
"Hoxyz zei: Hoe vond je 2C-C en 2C-D? Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek op wat milderen tripmiddelen die ik "op een saaie zaterdagavond in m'n eentje kan doen". Klik om te vergroten... 2c-D vind ik zelf het minst leuke. Heb hier tot 100mg oraal mee geëxperimenteerd. En het enige wat ik hoofdzakelijk mee ervaar zijn vervormingen, geen patronen en totaal geen diepgang. 2c-c heb ik alleen nasaal geprobeerd. Deze vond ik al iets interessanter. En de reden dat ik het nasaal wilde proberen is omdat 2c-c en 2c-d minder effect hebben als 2cb en oraal dus zonde zou zijn. 25mg 2c-c nasaal Dit was veel te vluchtig en veel te pijnlijk voor me neus. Ik zat binnen 5 minuten al op de piek en binnen 15 minuten was ik weer terug op een gevoel van een redelijk lichte 2c-b trip. In dat kwartier kan je je gewoon niet overgeven aan die trip vanwege je pijnlijke neus. Ketamine+2c-c Toch was ik er wel benieuwd naar geworden hoe 2c-c was in combinatie met ketamine. Omdat ketamine redelijk goed verdoofd, was ik benieuwd of 2c-c minder pijnlijk zou zijn. Uiteraard iets minder doseren. 200mg ketamine klaargelegd (behoorlijke tolerantie) En 10mg 2c-c afgewogen. 6 bumps gemaakt van de ketamine. De eerste 2 zonder 2c-c, en de laatste 4 met 2c-c. De 10mg is verspreid over de laatste 4 bumps. Deze om de 10 minuten ingenomen. En ik moeten zeggen Wauw.. Wat een wisselwerking hebben deze 2 stoffen. Als diep wil gaan op de ketamine kan dat en als je je even wil focussen op de vervormingen en patronen kan dat ook. Wederom geen diepgang maar voor een saaie zaterdag avond zeker een aanrader. Echter vond ik 1 ding wel storend als ik geen muziek of geluid op had staan. Ik hoorde 1 verdomde krekel en kon hem dus niet plaatsen, waar kwam dit vandaan en waarom hoor ik dat getjirp. Nu ben ik dus gaan googlen en gaan opzoeken waarom ik dit hoorde? Hahah Nu ben ik dus uitgekomen op dit artikel: https://www.inspirerendleven.nl/spirituele-betekenis-van-de-krekel-en-de-sprinkhaan/ Wat ik hieruit concludeer, is dus denk ik echt dat ik klaar ben met het vele experimenteren van de 2c-x en voor het wat zwaardere geschud moet gaan. Om toch mezelf een spiegel voor te houden, en wat dieper te gaan.. En wat ik precies wil bereiken met het gebruik van psychedelica"
"Mindless zei: 1Waarom denk je dat? Je begreep het toen toch ook? Denk je dat inzichten uit een drug komen? 2.Het wordt ontwaking genoemd. Meestal weet je niet waar je eigenlijk naar op zoek bent, maar wat je weet is dat er iets te vinden valt. 3.Het kan ook nuchter, maar dat is meer als te voet een berg beklimmen, dan met een raket naar de bergtop schieten. 4.Even met een raket naar de bergtop. Klik om te vergroten... 1.ik weet als je lsd neemt dat lsd communiceert in delen van je brein wat je nuchter niet kan ervaren en dat bedoel ik meer als nuchter mens, en nee ik begreep er niks van want voor mij gevoel op 2cb was ik heel me levem al aan het trippen en werd ik ontwaakt toen ik op de piek van mijn 2cb trip was. ik werd wakker uit mij trip alsof ik opnieuw geboren werd. waarom zegt een psychedelica dat tegen ons.. xtc wil ik niet meer gebruiken omdat ik besef wat voor troep het is en een ander verslavend middel ook niet... in mijn trip zag ik hoe het mensen sloopt. ik weet wat dat dit persoons gebonden is maar waarom zegt een psychedelica dit tegen je. zo'n soort bewustzijn 2.dit vind ik boeiend. maarja waarom.ben je dan op zoek?? blijf je telkens ontwaken?? 3.oke 4.maar waarom zou je dat doen ??"
"acht.zes zei: Ik heb geen bewuste egodood meegemaakt, ik ben met mijn hele lichaam door een soort wringer gegaan en achtergelaten. Ik heb mijn ogen opengelaten, en de toen al zeer uitgerekte ruimte met totaal scheve verhoudingen begon als een soort spiraal rond te draaien tot ik zelf de kosmos was of zoiets. Wat nog het meeste indruk op me heeft nagelaten is hoe het voelt om geen tijd te kennen. Eigenlijk wou ik het liefst weer meteen de k-hole in, nog 1,7 gram over dus ik kan nog wel een keer of 5. Maar ik vond dat ik dat niet kon maken, eerst deze ervaring maar eens verwerken voor ik het weer ga doen. Klik om te vergroten... in deze staat van bewustzijn weet je toch dat je ergens naar op zoek bent ? net als wat mindless zegt met een raket naar de bergtop... maar in dit geval naar de kosmos waar geen tijd of gedachten zijn.. is dit voor jullie niet een bewustzijn die je als mens niet kan begrijpen? maar toch op dat moment naar iets op zoek bent. ik snap niet waarom ik hierover nadenk."
"Mindless zei: Ik denk niet dat de psychedelica dit tegen ons zegt. De psychedelica is slechts een middel. Iets dat de dagelijkse stroom van gedachten onderbreekt en ruimte vrij maakt voor diepere inzichten. Wat echt tot ons spreekt is de kosmos, wat wij in werkelijkheid zijn. De kosmos die tijdelijk speelt dat het jou en mij en iedere andere entiteit "in" het universum is. Je wordt dus wakker uit de droom die entiteit te zijn. Je hebt dan denk ik wel gelijk als je het stelt als dat je het niet kan ervaren als 'nuchter mens', omdat het bewustzijn als 'mens' zeer gelimiteerd is. Maar omdat je in werkelijkheid (onder de gedachtepatronen die jouw identiteit als persoon vormgeven) de kosmos zelf bent. Een deel van de kosmos, maar tegelijkertijd ook de kosmos in zijn geheel, omdat op dat niveau geen limitaties/grenzen bestaan. We zijn altijd op zoek omdat we denken 'het' niet gevonden te hebben. We zitten "gevangen" in tijd/verstand en we zoeken naar tijdloosheid (eeuwigheid). Naar de pure staat van zijn, zonder identificaties, buiten tijd en ruimte. Welke hier alreeds is en waarvan het 'nu' de toegangspoort is. Er is altijd een aantrekkingskracht naar die "staat" met daar tegenover alle verleidingen en illusies van de materiële wereld. Maar die aantrekkingskracht zal altijd groter blijken, waardoor alles uiteindelijk terug zal keren en zichzelf zal realiseren als de kosmos zelf, het alpha en omega punt. Tenminste, dit is mijn interpretatie van mijn ervaringen hiermee. Omdat de top van de berg mijn (ons) thuis is. Ik verlang naar mijn thuis. Klik om te vergroten... hier kan ik op dit moment niets meer op zeggen, zover ben ik op psychedelica nog niet geweest. bedankt! dit is toch wel wat stof wat me aan het denken heeft gezet. misschien in de toekomst als ik er klaar voor ben een wat hogere dosis lsd pakken of paddos"
"Op dit goedje is zeker wel te holen, na een 2 weken break. 300 mg verspreid over 6 bumps en om de 5 minuten genomen. De opkomst vind ik iets rustiger dan bij ketamine, en ook de roes is wat minder wazig.. (minder wtf momenten)(en minder wankel de eerste 150 mg) Ook heb ik gemerkt dat ik er iets meer op kan ontspannen en meer van kan genieten(wellicht omdat het wat langer duurt) Het verschil qua visuals is er niet echt alleen bij ketamine heb ik wel veel meer het gevoel dat er aan me getrokken word. Dan ben je op iets aan het letten en eigenlijk net waneer je er iets van kan maken word je er weer weg getrokken. Met 2-fdck heb je net wat meer tijd om te aanschouwen vind ik. Ik vind het een interessante stof, maar omdat ik er zo weinig informatie over kan vinden. Heb ik het maar bij 1 bestelling gehouden. En inderdaad als ik het in huis heb en ik kan er makkelijk bij, heb ik op een saaie vrijdag of zaterdag veel drang om even 2 uurtjes te ontspannen met daarna geen kater. Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam?"
"Kvk geregistreerde sites, je kan het nummer op kvk na checken.. astu"