Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"S0s_90 zei: idd gewoon niet doen, luister aub naar mij en dripptone. onder invloed van cocaine verandert er bijna niks, behalve dat je je eigen chiller voelt en je je levensverhaal wilt vertellen. maar een gewoonte sluipt er snel in. als je vrijdags probeert en je de volgende dag wakker word denk je; ik heb helemaal geen zin in coke, zo verslavend zal het wel niet zijn. Dus durf je het nog een keer te gebruiken, waarom niet ik voel me niet afhankelijk van coke? als je dit 3 weken hebt gedaan en het weekend staat weer voor de deur associeer je onbewust het begin van het weekend met cocaine. en dan is de vraag hoe sterk je in je schoenen staat om het niet te nemen. dan kun je denken ik kan het wel aan, maar niemand is opzettelijk verslaafd geraakt. Doe het niet je mist er niks mee! Klik om te vergroten... dit komt me helemaal bekend voor ik heb de laatste tijd elk weekend sos gehad.. en nu dit weekend ga ik niet op stap of iets dus wil ik het ook niet gebruiken.. maar de gewoonte kruipt er idd langzaam in en int begin denk je wel van OooOoOOOOOOoooo dat overkomt mij niet mja ik wordt nu wel somber als ik eraan denk dat ik dit weekend geen sos in me neus heb .. zie je maar hoe dat er in sluipt.. ( maar dit weekend komt nix me neus in haha :P ) dussss denk goed na :P"
"komt me bekend voor :P ik was een x met een vriend van me buiten en toen waren we ook aan het smoken we gingen naar tankstation en ik voelde me opeens alsof ik flauw ging vallen, ik was toen buiten even gaan zitten.. toen had ik zoiets van mens stel je niet aan ga naar binnen :P toen zijn we naar binnen gegaan toen stond ik in de rij om af te rekenen en toen werd alleen opeens zwart voor me ogen en toen zei ik tegen die vriend dat ik zie nix meer kon zien en toen had hij me opgevangen want ik zakte door me benen heen en toen heeft hij me naar buiten gedragen haha echt te erg.. die mensen daar wouden bijna 112 bellen .. maar het kom erop neer dat ik te weinig gegeten en gedronken had van te voren aah lame"
"-ik krijg altijd van die schokjes door me lichaam, soms wat ergere en dat ziet er nogal mongolisch uit volgens mij .. ? -stil als ik blow waar mensen bij zijn die ik amper ken, ligt er ook echt aan met wie ik blow zoals mt mijn vriend voel ik me geweldig en is me fantasie uiteenlopend en moet ik mega veel lachen. -ik kan dan echt in 0,5 seconden in dromenland zijn haha als ik nuchter ben ik 1 seconden mja dan plan je het dan ga je in je bedje liggen enzo mja als ik wiet heb gerookt kan ik overal in slaap vallen haha"
"slow motion - maastrichtttttttt love the peacemaker daarzo"
"wil jij dood ofzo ? ( over de titel ) kga nu de rest lezen hahah"
"en op school merkte niemand iets aan je ? als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr ik had een x pilletje gehad met een te hoge concentratie mdma:P dat was een beetje uitgelopen in een bad trip .. maar toen ik 's ochtends probeerde te slapen en me ogen dicht deed had ik echt de meest rare dromen:| ofja dromen je bent nog wakker maar je ziet die beelden in je hoofd afspelen?:P alsof je in een soort trance ben ofzo heel maf ik zag een hele dunne man ?:P en hij keek me aan en zijn ogen waren knalrood en toen sprongen ze kapot .. hmz en daar lig je dan in je bed meteen weer met je ogen wijd open.. ik heb ook een x gehad dat me onderkaak helemaal naar voren ging staan haha dat had ik nog nooit eerder meegemaakt.. wel dat ze zo gaan bewegen maar dat nog nooit.. net een centebakkie en vaak als ik xtc gebruik gaan me ogen naar achteren draaien maar dat gebeurt bij meer mensen?:P maar dat is zo spacend gevoel, heerlijk ik vind altijd alles super mooi haha ik kan uren naar lampjes kijken of fotolijstjes aaien waar veertjes opzitten ? haha tis soms wel eng want de lelijkste mensen worden super knap:P en muziek klinkt zo heerlijk dan, dan heb je zin om helemaal los te gaan en de dag erna altijd heerlijk nagloeien"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr vrienden van me gingen er gewoon euro's in doen whaha en het lukte ook nog zo ver stond me kaak naar voren"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr ik dacht dat het goeie waren maarer bleek veels te hoge concentratie in te zitten en mijn lichaam kon het niet echt aan dus uiteindelijk badtrip en na die avond was ik wel ff geschrokken"
"dit komt me ook bekend voor.. helemaal in het begin toen ik begon was het super maar na een paar keer merkte ik er niet veel van alleen dat ik me ook slecht en leeg voelde van binnen,ik kreeg ook steeds erge last van me maag.. ik heb daarna een tijdje niet meer gebruikt en afgelopen weekend wel weer ik had sos gehaald bij een andere dealer die heel goed schijnde te zijn maar echt wauwie het geweldige gevoel kwam weer helemaal terug ( ik zal eerlijk zeggen ik had wel heel veel gehad.... ) of je dealer is slecht ? of je moet idd ff stoppen ofzo? en het kan maybe ook aan de dosering liggen he maar kijk wel uit als je er gewend aan raakt heb je steeds meer nodig voor het gewenste effect en dadelijk neem je een overdosis dus daar moet je wel heel erg mee uit kijken!"