Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsplassen na wiet

plassen na wiet

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#1
nogal genant topic maar ik wil er toch meer over weten:
ik blow nu iets van een jaar af en toe, en heb al 2x een 'ongelukje' gehad.
eerste keer had ik ook nogal wat alcohol op dus ik denk dat het ook daardoor komt.
bovendien voelde ik wel aankomen dat ik heel erg moest, alleen was ik te
relaxed om op tijd de wc te halen.
alleen de 2e keer (laatst dus) zat ik gewoon te blowen en was ik super relaxed
en ineens zei me vriend dat er plas uit me broek liep. :flushed: ik had het dus gewoon zelf
niets eens door! :openmouth: geen alcohol op en vet stoned was ik volgens mij ook niet echt,
wel heel moe van de week.
kent iemand dit? relaxen is fijn maar in je broek pissen is best kut...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen last van. Thank god.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het laat je spieren ontspannen, misschien dat je al niet zo'n sterke hebt daar en dat wiet het nog slapper maakt.

Ik zou er mee naar je huisarts gaan.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
En alvast tijdens het plassen de actie af en toe onderbreken om bepaalde spieren te trainen.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Plas voordat je gaat blowen je lijf leeg. Misschien dat een pamper je kan helpen :wink:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#6
luuuk zei:
nogal genant topic maar ik wil er toch meer over weten:
ik blow nu iets van een jaar af en toe, en heb al 2x een 'ongelukje' gehad.
eerste keer had ik ook nogal wat alcohol op dus ik denk dat het ook daardoor komt.
bovendien voelde ik wel aankomen dat ik heel erg moest, alleen was ik te
relaxed om op tijd de wc te halen.
alleen de 2e keer (laatst dus) zat ik gewoon te blowen en was ik super relaxed
en ineens zei me vriend dat er plas uit me broek liep. :flushed: ik had het dus gewoon zelf
niets eens door! :openmouth: geen alcohol op en vet stoned was ik volgens mij ook niet echt,
wel heel moe van de week.
kent iemand dit? relaxen is fijn maar in je broek pissen is best kut...
Klik om te vergroten...

ik ken het wel ofja als ik mega stoned heb krijg ik echt het gevoel alsof ik in me broek hebt geplast haha en moet ik echt 2x kijken of het nou wel zo is of niet want het voelt alsof het wel zo is .. maar het is nog nooit gebeurt :P .. mja wiet is verdovend he .. kan best dat jij je "plasspier" niet goed onder controle hebt dan ofzo .. maybe werken van die oefeningen? ja i know klinkt vet stom mja wie weet werkt het wel :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het nog nooit voorgehad, alleen tijdens het trippen en ik doe een ballonnetje lachgas, is het eerste dat in men hoofd schiet 'God ik heb mezelf bepist'. Mijn broek voelt dan enorm nat aan en al mijn spiere lijke volledig ontspannen. Maar ik plas voor de zekerheid altijd op voorhand :P Als je voelt dat je moet plassen gewoon direct naar de wc gaan zou ik zeggen, dan overkomt je zoiets niet meer
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, ik heb een vriendin wiens vier kinderen haar onderste spieren ongelooflijk versoepelt hebben.
Ze lacht nogal snel en erg uitbindig, en ongelukjes, tsjah, ze heeft ze echt vaak. Je spieren zullen nu eenmaal niet sterk genoeg zijn. Ga naar een dokter? Zeg desnoods datje bedplast, komt heus wel voor op latere leeftijd en kan je even heus iets aan doen :)

Sterkte! (En iemand die je hiervoor zou uitlachen is je vriendschap of aandacht niet waard yo.)
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor de reacties en tips :) kan me wel voorstellen dat me spieren te slap zijn. alleen wel raar dat ik verder normaal me plas lang kan ophouden en eigelijk nooit last heb van ongelukjes, behalve als ik alcohol gedronken heb maar dat is dan ook als ik echt mega nodig ervan moet plassen.

ik vind het vooral raar en naar dat ik zonder dat ik het doorheb ga plassen. ik ga voortaan wel vaker uit voorzorg naar de wc ja maar als ik gedronken heb is me blaas natuurlijk zo weer vol.

huisarts is ook wel een idee maar ja dat moet geloof ik via me ouders (ik ben 16) en ik heb niet zo zin om ze te vertellen dat ik blow en al helemaal niet dat ik in me broek plas. of met een smoes ofzo...

en mja me vrienden moesten natuurlijk wel hard lachen (zou ik ook doen eigelijk als ik het bij een ander zou zien) en op zo'n moment voelt het natuurlijk erg kut maar gelukkig zijn ze verder erg fijn en begrijpen ze ook wel dat het kut voor me is, er word eigenlijk niet lullig over gedaan verder...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
PM!
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
Vreemd.
Volgens mij ligt dat bijna zeker aan het feit dat die spieren heel erg ontspannen, dat in combi met niet zo sterke spieren zou er wel eens voor kunnen zorgen. In elk geval, je kan deze spieren trainen. Je moet die spieren opspannen die je gebruikt als je wilt stoppen met urineren. Dit doe je 30 seconden lang en dat zo'n 10-30 keer per dag. Het is niet veel moeite, en je kan dat doen op elk moment, geen mens die het ziet.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#12
vage shit, als ik heel erg knetter ben heb ik juist moeite om de boel te laten lopen. Als het eenmaal loopt gaat het wel. Nuchter nergens last van.
D
DrugsDealertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet genant hoor, kan de beste gebeuren.
Gewoon wat vaker controleren of je moet pissen, en misschien is pissen voordat je gaat smoken ook wel een goed idee. Na 2 uur is het ong. uitgewerkt bij jou denk ik, dus in die 2 uur zul je het vast wel kunnen ophouden als je te space bent om naar het toilet te gaan.

Grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."