Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ooscaar (en de rest ) dat het aan een hoge dosering ligt klopt helemaal. Ik weeg zelf slechts 47 kg en een pil van 200 mg gaat in een nacht vaak wel op. Ik doe dit nu zo'n twee jaar, ik zorg goed voor mezelf qua voeding, water, rust etc. Ik ondervind zelf absoluut geen negatieve effecten ervan. Ik voel me na een avondje drinken een paar dagen van slag. Van drugs zeer zelden. Ik snap dat ik dus vaak hallucineer omdat het voor mij flinke hoeveelheden zijn, maar ik vroeg mij dus af waarom ik die verbanden leg. Over de statafels in een discotheek: klinkt logisch! Ps: ik snap het als jullie het abnormale hoeveelheden vinden, maar ik heb zelf het gevoel dat ik er veel vanaf weet en dat ik altijd goed op mezelf en anderen let. Ik weet ook op tijd te stoppen dus heb zelf het gevoel dat dit wel goed zit. Please correct me if I'm wrong!"
"In volgorde van gebruik: - Alcohol - Wiet - Hasj - Lachgas - XTC - 4-FMP - Speed - MDMA - 2-CB - Kanna - Ketamine"
"Hoi! Ik weet waarom mensen kunnen hallucineren na het gebruik van XTC (MDMA wordt omgezet in MDA), maar wat ik mij al een langere tijd af vraag is waarom er dan zo veel hetzelfde wordt gehallucineerd. Statafels, trappen, dranghekken, brillen: ze zijn ook bij mij allemaal de revue gepasseerd. Hoe kan het dat iedereen hier last van heeft? In het dagelijks leven denk ik vrijwel nauwelijks aan dranghekken of statafels, dus ik vroeg mij af waarom onze hersenen dit er van maken. Ik heb het idee dat bij mensen met psychedelische drugs zoals LSD of paddo's gewoon ieder wat anders ziet, en bij xtc dus vrijwel iedereen hetzelfde. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!"
"Mooi report! Hoe ervaar je de tijd tijdens zo'n trip? Lijkt het eeuwen te duren, duurt het voor je gevoel ook echt heel kort of bestaat tijd niet meer? Is dat niet eng?"
"Ik heb ervaring met 2CB en dat kan ik in vergelijking met mdma niet hallucineren noemen. Bij 2CB maken je hersenen inderdaad de kleuren en vormen mooier ed, maar met mdma is het gewoon alle remmen los lijkt het wel. Ik zie dan ook elke keer als ik hallucineer precies hetzelfde. Ik heb zelf wel een patroon ontdekt; het is meestal tegen het einde van het feest en dan zit er meer dan genoeg in. Ik denk dat ik hallucineer omdat het gewoon too much is voor mijn hersenen. Al vind ik het nog steeds verwonderlijk dat zoveel mensen hetzelfde zien. Toch mooi hoe het brein in elkaar steekt. En wat zo'n pilletje al niet voor 'schade' aan kan richten."